Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Weltrusten allemaal, ik ga naar bed, ik heb alles gelezen, maar morgen schrijf ik bij.
    Ik wens jullie allemaal een hele goede nachtrust toe!

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Heb er hier al een autoritje op zitten. Heb mijn man even naar zijn werk gebracht want dan heb ik vandaag en morgen de auto..
    Straks komt mijn moeder een dagje gaan we eerste even samen wat boodschapjes doen.

Hoe zijn de nachten bij jullie gegaan zwangere dames?? Hier veel te vaak eruit helaas maar dat blijft vrees ik wel zo tot ik bevallen ben;)

Fijne dag allemaal!

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik ben er 1 keertje uitgeweest vannacht. Dus dat valt mee...
    En ik ben vandaag ook eindelijk 37 weken. Super blij mee...

Lavendel en Truus zijn jullie al aan het bevallen :D?

4. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Zo juffie, jij was er vroeg bij vanmorgen, maar daar heb nu nu wel wat voor natuurlijk. Geniet van je dag vandaag!

Debby, 37 weken, wat een mijlpaal! Het eind voor jou komt ook inzicht.

Verder niet zo veel te melden, behalve dan dat ik og nooit naar bzv heb gekeken, dus daar kan ik ook niet over meepraten ;)

Truus, Lavendel, joehoe, waar zijn jullie ???

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Lavendel misschien wel maar ikke niet :p

Jeetje de vlag mag uit zeg, ik heb best wel goed geslapen vanacht! Hoefde er alleen om kwart over 3 even uit om te plassen en tegen een uur of 5 werd ik wakker, maar waarvan, geen idee. Toen lekker doorgeslapen tot de wekker van m'n man ging om kwart over 7.

Debby, gefeliciteerd met je 37 weken! Super!

Mirtjuh, ik kijk ook geen bzv, dus ik hou ook maar wijselijk mijn mond dicht ;) Oh enne, ik zei toch dat je temp vast nog wel ging stijgen? :p

Nou ik ga zo lekker met mijn mams ergens lunchen en daarna gaan we even naar de Intratuin. Kwam er vorige week achter dat mijn plantjes toch wel overleden waren (goh, hoe zou dat nou komen :(;)) dus gisteren ze uit de potten getrokken en weggegooid. Er zat zelfs geen wortel meer aan, echt erg.. :)

6. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Ja goed heh Truus ... heb eigenlijk wel weer een uurtje te vroeg getemd, dus hij had misschien wel 37 kunnen zijn!
    Ik had me eigenlijk voorgenomen alleen rond mijn ei te tempen om de rust een beetje te bewaren, maar ben bang dat ik toch weer te nieuwsgierig ben, hahha :)
    Veel plezier vandaag!

7. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Dag meiden!

@ Deb, laten ze zelfs jou niet voorgaan??? Belachelijk…J die mensen moeten nog heel wat leren!
    Gefeliciteerd trouwens met je 37 weken!
    Horen jullie dat?! Debby kijkt tv…en ook nog eens naaar BZV…en daar geeft ze ons de schuld van. Jaja, mooi is dat…maar stiekem vindt ze het best leuk.
    @ Juffie, gezellige dag vandaag!
    @ Truus, lekker dat je goed hebt geslapen! Zo’n nacht zou ik ook wel willen…..*jaloers*
    Heb ik je aangestoken met de intratuin….leuk. En koopse! En veel plezier met lunchen.

@ Bevallen?! Nou ik nog niet…en ben bang dat jullie mij allemaal voorgaan. Vanmorgen bij de VK geweest voor controle, twas weer goed. Paracetemol blijven nemen voordat ik ’s avonds ga slapen. Volgende week kijken hoe ik dan ben, dan eventueel overleg met huisarts voor slaapmedicatie als ik nog niet kan slapen. Volgens vk zal ik echt wel de kracht hebben om straks de bevalling aan te kunnen…nou we zullen zien. Hoop in ieder geval dat ik deze week wat meer slaap kan pakken.

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Mamatien, thnx voor de uitleg.

@Lavendel, fijn dat je mannetje eerder thuis is gekomen. Geen dank

@Deb, leuk dagje gehad gisteren zo te lezen.

@Juffie, hier al 2 nachten te vaak eruit moeten en mijn dochter die maar niet wil slapen kortom zwaar.

@Truus, plantenkiller haha. Fijn dat de vlag eruit mag bij jou, hopelijk blijven de nachten zo.

@Mirtjuh, spannend meid dat je temp is gestegen. Ik was ook t enieuwsgierig en dus tempverslaafd geworden haha.

@Lavendel, fijn dat je goed gekeurd bent door je vlos! Hier ook slaapmedicatie gekregen maar nooit ingenomen, geeft me een naar gevoel.

@Hier, vandaag bij de gyn geweest. Bloeddruk te laag, suiker nog te hoog, uk maakt het goed gelukkig en is helemaal ingedaald. Volgende week terug voor controle en weer een dagcurve en afspraak bij diëtist pfff.

@Ummie, alles goed met je meid?

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Mirtjuh, snap ik wel.. Ik was ook altijd te nieuwschierig naar mijn temp en kon ook niet stoppen.

Lavendel, fijn dat jullie weer goedgekeurd zijn bij de vk! Fijn dat er toch evt. de optie slaappillen is als je volgende week nog niet fatsoenlijk slaapt, maar hopelijk is het niet nodig!

Hvj, balen dat je bloeddruk te laag was en je suiker weer te hoog.. Nou hopelijk beval je gewoon deze week en dan geen gezeur meer over dagcurves en dietistes!

Hier lekker geld uitgegeven, ben helemaal happy met mijn nieuwe plantjes en decoratie! Had graag nog wat anders voor het voor raam gewild maar daar kon ik niks leuks voor vinden. Goed excuus om nog eens te gaan ;)

10. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden, ik kom alleen even zwaaien, ben bekaf van werken vandaag en gister. Gisteren ben ik tegelijk met dochterlief naar bed gegaan en ga nu even kopje thee drinken en dan ook weer naar boven...

11. mamatien

mamatien Niet meer actief

Ha meiden,
    Kom even snel gedag zeggen!
    Sinds deze week is reorganisatie bij ons op werk gestart, zit nu op nieuwe locatie nieuw team... Vergt allemaal veel energie van me dus ga lekker slapen, lees later bij!

xxxx

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lavendel ja ik vind bzv best leuk hoor ;) En ach je moet toch wat met je vrije tijd ;)

truus leuk nieuwe plantjes.

ummie en mamatien: zwaai!

hvj: blegh stomme dagcurves... hebben ze het niet over inleiden, dat doen ze toch vaak met suiker?

Hier vandaag naar mijn opas bruiloft geweest. Was toch een beetje vreemd vooral omdat het heel gevoelig ligt in de familie.
    Op de terugweg kreeg ik opeens helemaal kramp in mijn buik en dat was de eerste keer. Aangezien ik nog niet met precies 37 weken wil bevallen schrok ik toch wel, maar het trok na een tijdje gelukkig weg.
    Iedereen op de bruiloft dacht dat ik al overtijd liep en ze denken allemaal nog maar een paar dagen. Zal je zien dat ik vet over tijd ga ;)
    Ik heb verder nog wel even lekker met mijn nicht gekletst, die is nu ook weer zwanger, 13 weken ongeveer.

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

Ga mijn bed weer in dus tot straks:D

14. mamatien

goedemorgen meiden!
    @ Debby: was de bruiloft leuk? en was ze mooi?
    Waarom wil je niet met 37 weken bevallen? Lijkt mij juist heerlijk.. 3 weken langer met mn kindje voor ik moet werken (of denk ik nu heel raar?)
    @ Juffie: slaap lekker!
    @ hvj: Hoe ver ben je nu, je moet toch ook al bijna bevallen?
    @ Lavendel en Truus: Hoe is jullie nacht geweest?

Pff gister met knallende koppijn naar bed gegaan en vanochtned er ook weer mee op gestaan :(
    Zo maar even paracetamol nemen..

15. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    goeiemorgen meiden!
    hier kan ook de vlag uit, gister voor het eerst bijna geen last van mijn rug gehad. En vannacht zo ontzettend lekker geslapen, mocht ook wel want dat had ik echt nodig. Wat voel ik mij nu een ander mens zeg. Ben alleen wel al poosje aan de rennies, enige minpuntje van vandaag is dat ik vreselijk misselijk ben.
    Maargoed, niet aandenken. Ik denk maar aan onze nieuwe auto die we vanmiddag gaan ophalen, en mijn ouders die vanavond komen eten.......en oja, 39 weken alweer!!

@ Deb, ondanks dat die bruiloft gevoelig ligt heb je het volgens mij wel naar je zin gehad. Gelukkig bleef het bij krampen, maar kan me voorstellen dat je schrok. Hoe gaat het met je bekken?
    @ Juffie, welterusten!
    @ Mamatien, sterkte met je werk en je hoofdpijn...die wordt zeker nu al wel minder? ik voel namelijk nu ook hoofdpijn opkomen...
    @ Ummie, hoop dat je beetje hebt kunnen slapen! Moet je vandaag ook weer werken?
    @ Truus, hoe voel jij je na je actieve dagje van gister? En staan de plantjes leuk?
    @ HVJ, slaapmedicatie geeft mij ook geen goed gevoel. Heb het al bij paracetemol. Toch wel gisteravond voor slapen ingenomen...wat gaan ze doen nu je bloeddruk te laag is?

16. mamatien

@ Lavendel: Nee hoofdpijn nog niet over :(, para pas kwartier geleden ingenomen.. Dus zal over kwartiertje ofzo wel over zijn!

Ik heb gister trouwens paar nieuwe kleren gekocht :) 3 jurkjes/lange shirt (geen idee wat het zijn, ik draag het op een legging iig). Gewoon voor heel goedkoop bij de Primark, want 2 zijn strakke truitjes en ik weet niet hoelang ik dat aankan! Maar staat wel leuk als je straks btje buikje ziet (begin nu te komen :):):)

Daarnaast heb ik 2 bhs gekocht, nou ik schrok echt van de maat! Heb normaal 75B. Heb nu 1 75 D en 1 75 E Gekocht!!!!!! Terwijl mn boobies naar mijn idee helemaal neit zo groot zijn... maar vind het wel cool haha

17. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Pff zit ik een heel verhaal te typen ... druk ik hem weg!
    Nou ik ga nou even op de bank, ik voel me grieperig vandaag, ik probeer het later op de dag nog wel een keer.

18. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ mamatien, het wordt nu echt tijd om jou buik te showen!

@ Mirjtuh...hopelijk knap je snel op, beterschap!

@ Ego, barstende koppijn, lig nu op bed, paracetemol werkt nog steeds niet:(

19. mamatien

@ Lavendel: Nou buikje begint nu te groeien, maar kreeg net weer te horen van 4 mensen 'oh je ziet echt nog niets bij je he', terwijl ik net het idee had dat het wat beter zichtbaar werd hahaha Dus die buikfoto moet denk nog even op zich laten wachten, is nu nog niet boeiend..

20. mamatien

Heb trouwens half uur geleden 2e para op, werkt nog steeds niet :(:(

Deel Deze Pagina