Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    He wat jammer nou. Had echt goede hoop dat je lag te bevallen!

2. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ik ben nog geen 40 weken he ;)

3. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Mamatien, vandaag de dag…spannend. Ben benieuwd! Heb je wel geslapen vannacht?
    @ Deb, stomme vraag misschien maar voel je het ook dat je bloeddruk aan de hoge kant is? Dus morgen. Hopelijk krijg je morgen te horen dat het goed zit.
    @ truus, 6 kg…kan het niet een combi zijn van vocht en de laatste paar kilo’s die je meekrijgt aan het eind van je zwangerschap?
    @ ummie, heeft je dochter straks geen 1 middag vrij? Ja, ok de woensdagmiddag, maar die is iedereen vrij….Fijn zeg dat je man nu vast contract heeft. Gefeliciteerd!!!
    @ Mirtjuh heel verstandig dat jij je mond even hebt dichtgehouden! Hoe was het met je moeder?
    @ Juffie, heb je vanmorgen nog wat kunnen slapen?
    @ Jessie, hoe is het bij jou???
    @ Lientje en bij jou??

Wat een herfstweer is het hier zeg, bij jullie ook? Gister was het veel gezelliger!

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    weet ik. Maar ben zo benieuwd naar de kindjes die geboren gaan worden:)

5. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    :D haha, wie niet...maar jij nog geen gerommel?

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    nee niet echt nee. Toevallig nu opeens steken in mijn lies. Maar de baby kon volgens de vk nog wel verder indalen dus dat zal daar wel van komen. Verder nog geen krampen ofzo.. Zal ook nog wel even duren. Ben ook nog geen 40 wk;)

7. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    :p jaja, maar jij gaat al voor de 2e keer bevallen!
    oja, dat vertelde je vd week dat de vk dat zei. Maargoed, ik heb ook gelezen dat het indalen bij een 2e of 3e ook kan gebeuren bij de bevalling. Dus dat de kleine nog niet goed is ingedaald zegt niets over dat het nog lang zou kunnen duren bij jou.

trouwens...het wordt ook nog tijd voor een buikfoto van jou juffie!

8. mamatien

mamatien Niet meer actief

Halloo meiden!!
    @ Truus: ben jij soms aan het bevallen.... ik lees hier niets van jou :D
    @ Lavendel: oh haha de beeb zit er dus nog in :)
    @ Juffie: Bij jou ook alles goed dus!
    @ Mirtjuh: Hoe was t met je mdr in t ziekenhuis?

Pff kben best zenuwachtig zeg!
    Had vannacht gedroomd dat mn vriend alleen naar die echo ging en dat hij toen hele rare echo had laten maken (lekker lomp, alsof hij in zn eentje een echo kan doen haha)

Zoals jullie weten zit ik in een nieuw team op werk, verteld een nieuwe collega me net dat zij in december met 14 weken een miskraam heb gehad.. pff ik kan ene kant heel goed relativeren dat dit bijna nooit gebeurd dus dat dat bij mij niet zal zijn, maar ik vind t wel eng hihi! Dat ik precies vandaag zo'n verhaal hoor....

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lavendel jammer zeg... misschien vannacht ;)
    ja ik merkte aan je dat je zei dat je geen zin had in drukte enzo... dan krijg ik zo een gevoel van een kat die een rustig plekje opzoekt ofzo (niet dat je nou een kat bent maar je begrijpt wat ik bedoel ;))

truus: MELDPLICHT!

mamatien na 16 weken krijg je geen miskraam meer, dan is het een vroeggeboorte en moet je ook normaal bevallen. De kans is er altijd, zelfs bij mij kan het nu nog mis gaan, maar de kans is gewoon heel klein...

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mamatien: niet te druk maken hoor. je gaat straks gewoon lekker naar jullie kindje kijken!

lavendel: buikfoto dus.. Zal mijn man weer eens lief aankijken. Check mijn avater trouwens die is van vorige week;)

11. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Leuke foto zo met Nathan, een een hele mooie buik Juffie.

Truus, jij houd het ook lekker spannend, waar ben je?

Lavendel, hier stormt het, echt ongezellig weer, ik ben eigenlijk wel klaar voor de lente hoor.

Debby, gelukkig dat het niet besmettelijk is, ik hoop dat de medicatie bij emma gauw aan gaan slaan.

All ... Mijn moeder heeft een scan gehad, de uitslag krijgen we dinsdag pas en dan word er meteen een behandelingsplan gemaakt. Ze slikt momenteel bloedverdunners en ik vermoed dat ze gaan dotteren, maar helemaal zeker weten doe ik het niet.

12. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    jou ontgaat ook niets he! 8)
    denk dat je wel beetje gelijk hebt.

ik weet niet wat ik de laatste 2 dagen heb, voel mij beetje vreemd. Als er iemand op bezoek komt vind ik dat best gezellig. Maar als er onverwachts bezoek komt....vreselijk vind ik dat op dit moment. Vd week kwam s.ouders onverwacht, en ik kon ze wel wegschieten. Nu vraagt de buurvrouw ook of ik straks kom theedrinken, heb er geen zin in om er naar toe te gaan. Normaal wel. Zit ook nog steeds in mijn pyjama, heb werkelijk waar nog niets gedaan...
    en heel stom, ik mis mijn lieve man...en waarom? weet ik niet, wil gewoon samen met hem op de bank zitten ofzo...

jeee zijn dit hormonen ofzo? begin zelfs te janken slaat echt nergens op:)

13. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ja en snel een beetje :D

uh avater...wat is dat??

14. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Mirtjuh, heeft je moeder allang klachten dan?

Ja niets aan he dit weer. Lente heb ik al in huis :) Vorige week heb ik wat voorjaarsbloemetjes gehaald...misschien ook idee voor jou?

15. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Lavendel, dikke knuf voor jou hoor! En gewoon doen waar jij zin in hebt! Het zijn de laatste loodjes ... daar moet iedereen maar begrip voor hebben.

Ja, ze heeft al een tijd heel vel pijn aan haar been, zodanig dat het belemmerend is in het dagelijks leven.

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Lavendel: komt echt doordat je bijna gaat bevallen hoor. Ik ging toen ook echt huismussen. Wilde niet meer weg en het liefst dat mijn man de hele tijd bij me was.. Heb dat nu nog niet zo dus zal het vast nog even duren;)
    oh en avater is dat plaatje links bovenin naast mijn naam.

Oh moet wat eten halen voor vanavond maar het stormt zo. heb echt geen zin om op de fiets te gaan maar zal toch wat boodschappen moeten doen:(

17. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Meiden, ik moet nog even aan slag, ik kom straks nog wel even kijken of truus zich al gemeld heeft.

18. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    thanks voor de knuf.
    het stomme is dat ik vd week nog liep te zeuren dat ik zo weinig aanspraak had en het gezellig vond als er bezoek kwam...en nu heb ik dat niet. en heb al helemaal geen zin om de deur uit te gaan...en dat kan nu ook niet want zit nog steeds in mijn pyjama :D...:)

heeft ze alleen pijn aan haar been? en waarom denk je dan dat ze gaan dotteren?

19. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    wat zit een vrouwenlichaam dan raar in elkaar...:(

je kunt ook online boodschappen doen he;)
    heb je niet nog iets in huis dat je vanavond kunt koken zodat je nu lekker thuis kunt blijven?

20. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Lavendel, pijn in de been komt doordat het bloed moeilijk door haar been stroomt, ze hebben de verstoppingen gevonden dmv een vatentest vorige week in het ziekenhuis.

Morgen weekend, misschien kijk je er dan wel weer heel anders tegenaan.

Ik ga de meisjes van school halen.

Deel Deze Pagina