Oh oke, misschien moet ik dan toch eens kijken hoe zoiets werkt. Ik heb alleen het voorgevoel dat ik zoiets nooit ga bijhouden. Doe jij veel met je hyvespagina? Kost dat veel tijd?
veel tijd kost het niet hoor. Ik zit wel regelmatig op hyves ja. Vooral nu ik de hele dag vrij ben. Net als op zp trouwens. Ben ik nu ook veel. Een profiel aanmaken is zo gedaan en daarna is het aan jezelf hoeveel tijd je er aan besteed.
Goeiemorgen meiden, hoest hier? Genieten jullie beetje vant weekend? Gister lekker dagje gehad met man, eerst ff paar boodschapjes doen. Was even lekker eruit, niet lang weggeweest, was daarna helemaal op. Maar had het graag voor over. Verder hele dag binnengezeten, paar filmpjes met man gekeken. En zo zijn wij de dag doorgekomen. Kreeg gistermiddag weer erg last van mijn rug. Met als gevolg dat ik vannacht zeer slecht kon liggen en daardoor erg onrustig heb geslapen. Voel mij nu beetje brak. verder vandaag geen plannen, moet ook eigenlkijk niet denken om iets te gaan doen. laat mij maar lekker aanklungelen... en jullie? @ Deb, fijn dat je bloeddruk weer goed was. Nu morgen de HA met je dochter afwachte, hopelijk krijg je daar ook goed nieuws te horen. Nog gezellig gehad met je zus? @ Juffie, heb jij je voet gister nog wat rust gegeven? @ Truus, had je nog een gezellig dagje met je moeder gehad en hoest nu? @ Ummie, ben jij een beetje aant bijkomen? Heb je al met je man over school gehad? @ LIentje, is het bloeden al gestopt? En hoe voel je je verder? @ Jessie, ben benieuwd naar je temp @ Mamatien, nu jullie weten dat jullie een meid krijgen vertellen jullie het ook aan familie en vrienden of houden jullie het geheim? @ Mirtjuh, hoest bij jou? @ HVJ, nog last van gerommel?
Goede morgen meiden, hoe is het hier, nog geen beebjes? Debby, fijn dat je bloeddruk goed is! Ik dacht stiekem dat jij zaterdag zou bevallen hihi Juffie, niet je niet een spiertje verrekt ofzo ... vreemd hoor van je voet. Sterkte Hvj, hoe is het met jou? Ummie, jij komt nu ook in je vruchtbare periode toch? Heb je al het idee dat je ei eraan komt? Jessie wauw wat een tempstijging meis, maar vreemd dat je geen posi ovu testje heb. Ben benieuwd wat je temp nu gaat doen. Truus ik vind je toch wel een beetje stilletjes hoor Lavendel, super dat je gisteren er even uit bent geweest! Je klinkt in ieder geval weer een stuk opgewekter. All, hier alles zijn gangetje ... zit vandaag 8 dpo en moet zeggen dat ik op die ene dag na toch wel een positief gevoel heb voor deze maand. Maar ik weet uit ervaring dat mijn gevoel het nog weleens mis heeft.
Hoi allemaal, Hier gaat het goed! Lekker geslapen en net heerlijk ontbeten met z'n allen . Lavendel, wat fijn dat je een leuk dagje hebt gehad gister. Geniet er maar van. Ik heb het idd met ml nog even gehad over school. Hij gaat nu kijken of hij zijn rooster al weet voor die weken en ik ga even kijken wanneer ze moet wennen voor de bso en dan gaan wij even kijken of ze misschien ook nog kan wennen voor school. dus eerst meer info en dan verdere actie! maar komt vast goed. dochterlief is nog druk bezig met streepjes zetten elke dag, die heeft er superveel zin in! Mirtjuh, fijn dat je niet meer zo'n slecht gevoel hebt. ik had vroeger heel erg dat ik in de 'wachtweken' altijd zo chagrijnig was omdat ik gewoon zeker wist dat het toch niet raak was, dat was echt niet leuk. ik heb wel het idee dat ik het nu iets meer kan loslaten, voor zover dat kan. wij willen het echt heel graag hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik probeer er iets meer ontspannen mee om te gaan. hoewel dat ook niet altijd lukt hoor . heb je nog last van pms klachten of zwangerschapsklachten ofzo? hoe lang is je lf normaal gesproken? en ben je van plan om op een bepaalde dag te gaan testen of wacht je het gewoon af? Ik hoop dat mijn eitje er ook snel aankomt of missch al geweest is. Had gisteravond ietsjes krampjes, maar niet zo erge eipijn als normaal. Dus of dat het was... Jessie, ben ook benieuwd naar je temp.
Goeiemiddag, Jessie, pff wat een domper zeg, je temp.. Is ie toch zo hoog geweest van weining slaap en alcohol denk ik. Nou hoop dat ie als nog snel springt dat eitje van jou, maar dat moet toch haast wel lijkt mij. Lavendel, balen van je slechte nacht weer.. Dagje met m'n moeder was wel gezellig hoor, maar zie haar vaak genoeg dus dat is niet zo bijzonder. Wel dat ze m'n huis uitgebreid komt poetsen, dat doet ze normaal niet (is dan ook niet nodig hoor) Mirtjuh, wat fijn dat je gevoel toch weer bijgedraaid is en dat je toch wel een goed gevoel hebt. Temp ziet er mooi uit hoor! Nou ik ga verder voor je duimen!! Ummie, wat spannend dat je gisteren wat last had van krampjes, hopelijk betekend dat ei in aantocht! Zou mooi zijn, dan zou je cyclus niet veel geleden hebben onder je mk. Hoe gaat het verder? Juffie en Debby, aan het bevallen?
Hi Meiden.... ik zal me ook weer eens melden Hoe is het met iedereen? En het verbaasd me dat er nog steeds geen baby's zijn... die baby's zitten veel te lekker daar binnen... @ Mamatien... wat geweldig dat jullie een meisje krijgen (ik zou zelf ook geen voorkeur hebben, maar een meisje is wel super... mijn vriendlief heeft natuurlijk ook een dochter en dat is een schatje... soms ook wel eens een monster hoor, maar ja welk kind niet). @ Lavendel wat balen dat de kleine nog steeds geen zin heeft om te komen.. Ik merk toch wel bij jou dat de laatste loodjes je een beetje beginnen op te breken. Is het niet? Nou duimen maar dat hij/zij snel komt.. @ Ummie.. wat spannend dat je dochter binnenkort naar school. Is altijd weer een grote stap. Gaat het verder goed met je?? Op de tv ziet het er in egypte nog steeds niet echt gezellig uit... @ Truus meid hoe gaat het met jou??? @ Hvj.. is het gerommel bij jou al doorgezet?? Of zit je ook nog steeds te wachten. @ Mirtjuh weer opgeknapt?? Ik geloof dat ik dat even gemist hebt! @ Jessie.. hoe is het met je ei?? Is hij toch gesprongen?? Ik hoop het meid... Met mij gaat het sinds tijden super... Ik verlies af en toe nog wel eens wat oud/bruin bloed, maar dat is het. Ik voel me lichamelijk en geestelijk toch wel een heel stuk beter. Ik ben stiekem toch wel erg blij dat ik weer met de pil begonnen ben, misschien is dit toch gewoon de oplossing voor mij. Ik moet zeggen de eerste weken voelde ik me er niet beter bij, maar nu ga ik echt verandering merken.. jeh Nou meiden een fijne dag
Hallo meiden! Niemand nog bevallen tot nu toe? YouTube - Baby de koning! dit is onze kleine meid! @ Lientje: Fijn dat je je weer beter voelt zeg! Je lichaam moest waarsch gewoon weer even wennen... @ Deb: Bloeddruk dus weer beter..?!? @ Juffie: Facebook is veel leuker dan hyves! @ Jessie: ohh less dat je temp gedaald is Hopen dat ie morgen weer stijgt! @ Lavendel: Fijn dat je leuke dag hebt gehad! Tis algemeen bekend nu dat we meisje krijgen, vanochtned zelfds op hyves/facebook gezet hihi! @ Mirtjuh: ohh weer spannend bij jou meid! Ik duim dat het deze maand raak mag zijn bij je! Gister gewoon voor het eerst sinds tijden weer om 2u naar bed! Eerst naar de kroeg geweest en daarna verjaardag en ik trok het zowaar goed merk nu echt dat mn kwaaltjes over zijn JOEPIEEE
hoi meiden, mamatien: heb je filmpje even bekeken. Leuk om te zien zeg. Knap kind dat is wel duidelijk Lavendel: lekker rustig aan doen dan maar vandaag. Lientje: fijn dat je je eindelijk beter gaat voelen met pil! jessie: he bah een lagere temp Bij mij was mijn temp idd ook altijd hoog na het drinken van alcohol zo heb nog neit iedereen gehad maar weet het even niet meer. Vanmiddag verjaardag.. Moet nog even zin maken Ach en anders zijn we zo weer thuis Verder hier geen nieuws. Rommelt nog niets helaas
Vanmiddag kan ik hele zak vol kleertjes ophalen bij mn tante Zij heeft nog allemaal kleertjes van haar dochter (nu 1 jaar) wat praktisch niet gedragen is en een vriendin van haar had ook nog allemaal kleertjes die ze weg deed! Ben echt benieuwd of er wat leuks tussen zit
Jessie, zie idd dat je temp ineens enorm laag is, wel gek hoor, misschien een dip voor de stijging, dat hoor je ook weleens toch? morgen stijgt ie vast weer mooi. Mamatien, leuk filmpje hoor! en hoop voor je dat er wat leuks tussen de kleertjes zit. Lientje, fijn dat het nu wat beter gaat. je had het een tijdje terug ook een keer over een verre reis die jullie zouden gaan maken. staat die nog op de planning? Truus, hier gaat het wel hoor, wel met wat dipjes, maar dat hoort erbij denk ik en ik moet ook zeggen dat de toestanden in egypte wel de nodige afleiding geven... Juffie, succes met de verjaadag vanmiddag.
@ Ummie vervelend van je dipjes.. hopelijk gaat voor jou de zon snel weer schijnen.. zo vervelend dat het even allemaal zo tegen zit!! Ja ik ga inderdaad van de zomer een reis naar amerika maken met een vriendin. Vriendlief zit met de zaak en zijn dochter(met z'n klein meisje is zo'n reis ook niets en daarnaast kan hij niet zoveel vrijnemen.. dus gaat hij lekker een paar weekjes met haar op vakantie). Vriendin van mij wilde ook heel graag zo'n reis maken!! Ik heb er veel zin in...
Lientje, wat super dat je nu zo lekker in je vel zit! Toch maar goed dat je weer met de pil begonnen bent. Mamatien, duidelijke echo hoor, mooi! En wat leuk dat je allemaal kleertjes krijgt van je tante, zal vast wel het een en ander bij zitten wat je leuk vind en de rest kan je voor verschoontjes ofzo houden. Ummie, denk ik ook dat dat er bij hoort, heeft zo zijn tijd nodig natuurlijk.. Nou hier gaat het ook lekker van het weekend zeg, sjonge jonge.. Eerst waait gisteren de schutting kapot door de harde wind en nu vandaag blijken we een lek en een verstopping te hebben in het riool. Leuk
* zwaait terug naar lavendel * Truus, wat balen van je schutting en de lekkage en verstopping. Niet echt dingen waar je nu op zit te wachten. Lientje, wat leuk naar Amerika op vakantie. Weet je al waar je in Amerika naar toe gaat? Ik vind het wel knap van je dat je zonder vriendlief gaat, ik zou dat echt niet kunnen hoor zo lang...
lientje: wow naar Amerika. Super zeg. maar wat Ummie zegt, geloof ook niet dat ik zo lang zonder mijn man kan truus: balen zeg van de schutting en de lekkage
Dat de schutting kapot gewaaid is vind ik nog niet zo erg aangezien we toch een nieuwe zouden gaan plaatsen in het voorjaar maar het is wel vervelend. De verstopping en het lek vind ik veel erger balen, dat zal wel een duur geintje worden vrees ik.. Pff en het stinkt, echt niet fijn.
Hello meiden, Truus: He bah wat naar je schutting en het riool :S:S Wanneer wordt je riool gemaakt? Lientje: Wow naar Amerika, dat is gaaf Ummie: Hooi! (sorry weet niet meer wat ik wou reageren hihi) Lavendel: Slaap lekker! Juffie: Hoe was je verjaardag vanmiddag? Zo ik heb veel kleertjes gekregen!! Zitten aantal echt leuke dingen tussen, de rest gewoon basic, maar erg handig! Zal even opschrijven hoeveel hihi: broekjes mt 50/46 8 stuks broekjes mt 62 5 stuks rompertjes mt 50/56 10 stuks rompertjes mt 62/68 3 stuks jurkje maat 50/56 1 shirt lange mouw mt 56 2 stuks shirt lange mouw mt 62 4 stuks shirt korte mouw mt 56 1 stuk shirt korte mouw mt 62 1 stuk sokjes: 13 stuks badpak 1 stuk pakje mt 56 2 stuks