Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Jessie, Mirtjuh en Ummie, hopelijk heb ik jullie niet voor het hoofd gestoten met mijn geklaag. Het is jullie van hart gegund!

@Truus, juist en dat maakt de laatste loodjes nu LETTERLIJK zwaar maar goed genoeg geklaagd.

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    pff mag ik ook even meeklagen.. Wat een wind zeg en dan op de fiets tegen de wind in.. Stond zowat stil. Maar goed we zijn weer thuis. harde buik na harde buik op de fiets natuurlijk;)
    Zo koken. Hopenlijk valt het mee met mijn mans hand.. hij kon zelf terug rijden dus dat zal wel...

Zo dat lucht op;)

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Tjonge jonge, wat een stelletje zeikerds zijn jullie zeg :x

:p

Nee hoor, het leven van een zwangere gaat nou eenmaal niet altijd over roosjes. Juffie hoop voor je man dat het allemaal mee valt met zijn hand!

4. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Nee Hvj, niet voor het hoofd gestoten.. maar ik merk wel (en jullie hebben het wellicht ook gemerkt) dat het me de laatste weken niet echt lukt om hier te reageren. Ik ben natuurlijk nog steeds erg blij voor jullie, maar nu jullie bevallingen zo in zicht komen, doet het steeds meer pijn dat jullie alweer bijna 9 maanden zwanger zijn en ik nog steeds niet! :(

En ondanks dat ik weet dat jullie ook nog steeds geïnteresseerd zijn in mijn wel en wee en meeleven met mijn temp enzovoort kan ik het gewoon niet opbrengen heel enthousiast hier te reageren.

Maar ik blijf jullie wel volgen hoor.. ik ben heel benieuwd naar alle namen en bevallingsverhalen ;)!!

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Juffie, dat was niet niks dan ff Nathan ophalen op de fiets. Kook ze

@Truus, i know en ik ben de grootste zeikerd hier *shame*.

@Jessie, dat gevoel had ik idd dat terug getrokken gevoel vanuit jullie kant vandaar dat ik zei dat ik hoop dat ik jullie niet voor het hoofd heb gestoten en meid ik kan me je gevoel/pijn helemaal plaatsen want weet heel erg goed heo het is om zwanger te willen worden en het dan niet lukt (bij mijn dochter duurde het 2.5jr met alles erop en eraan). En weet lieve meid dat we heel hard duimen dat het zsm lukt bij jullie (alle niet zwangeren van dit clubje).
    Het is niet de bedoeling om jullie weg te jagen oid, het moet wel gezellig blijven en als iets teveel wordt of in de verkeerde keelgat terecht komt gwn aangeven. We zijn een clubje in goede en mindere tijden. Weet even verder niet wat te zeggen, behalve dat ik je een dikke knuff wil geven.

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik kom straks bijlezen... maar zie nog geen nieuws van lavendel...

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jessie: Wil je ook een dikke knuffel geven. Kan me zo voorstellen dat het heel moeilijk moet zijn al die zwangere meiden hier..

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ach Jessie.. :( Dikke knuf! Goed dat je het gewoon zegt dat het zo moeilijk voor je is, dat begrijpen we allemaal wel.

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    inwendig onderzoek: nog niet gehad en zit er ook niet heel erg op te wachten. Laat maar komen wanneer het wil komen...

truus: sneu voor die oude man...
    o kunnen ze zien aan de placenta dat de baby er klaar voor is... dat wist ik niet...

wachten: ik ben nu ook een beetje begonnen met wachten. Eerst hoefde het nog niet perse van mij, maar nu
    mag de beeb van mij ook wel komen...

juffie: sterkte met je man!

jessie: knuf meid, ik kan me echt wel voorstellen dat het niet leuk is voor jou... laten we hopen dat jij ook
    zwanger bent voordat alle beebjes geboren zijn hier... en ik zie dat je temp weer hoog is vandaag... toch je ei
    gehad denk ik!

lavendel: joehoe meid, geef eens een teken van leven... of krijg ik toch nog gelijk???

Hier vandaag bij de dokter was een beetje vaag. Kreeg eerst antibiotica mee maar de test zou niet betrouwbaar zijn
    (wat echt onzin is) daarna belde de dokter dat we eerst woensdag met de kinderarts moeten overleggen over de
    bijwerkingen enzo. Nou goed woensdag dus naar de kinderarts.

Verder nieuwe tv gekocht en die gaan reno en mijn papa morgen ophangen in de slaapkamer.
    Schoonmoeder kwam nog langs en die deed voor de verandering ook nog heel aardig. En we kregen ook nog een prenatal
    bon van 100 euro (hebben niks nodig maar toch lief!)
    reno is nu naar de film met een vriend, hij wilde even tijd voor zichzelf, wat logisch is want hij werkt alleen maar
    of zit hier op de bank of doet het huishouden/speelt slaafje voor mij of zorgt voor emma. Dus hoop dat ie lol heeft
    vanavond!

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Debby, ja kunnen ze dus aan de placenta zien, wist ik ook niet. Ze legde uit dat zodra er witte stipjes op kwamen, wat dus bij mij het geval was, dat de baby er dan klaar voor is.

Wat lief dat jullie een Prenatal bon gekregen hebben! Ondanks dat je niks nodig hebt gaat die vast wel opkomen denk ik zo ;)

Nog even spannend dus wat betreft Emma. Ben benieuwd wat de kinderarts woendag zegt, wel fijn dat jullie daar zo snel terecht kunnen.

Juffie, hoe is het met man zijn hand?

Lavendel, meldplicht! Beetje ons in spanning houden vanaf vanochtend, das niet eerlijk ;)

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Debby: hmm vaag zeg van de ha.. Ben benieuwd wat de kinderarts zegt! En altijd leuk een cadeaubon!

Mijn man heeft dus door zijn duim geboord:$ Boortje is door zijn nagel er weer aan de andere kant uitgekomen:( Waarschijnlijk niets geraakt dus dat valt weer mee. Een paar maanden geleden had hij dit al met een nietje maar dit gat is wel wat groter. Ik heb al gezegd dat ik nog even niet wil bevallen want kan nu niet eens in zijn hand knijpen:D

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ow ieuw Juffie!! :$ Oh enne, dat je nu niet in zijn hand kan knijpen als je gaat bevallen is toch niet jou probleem? Dan knijp je gewoon ergens anders in :D

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    juffie gatverdamme... jouw man heeft wel enge dingen... heb het beeld van dat nietding ergens achterin mijn hersens verstopt... en nu dan weer dat boording....

Je kan je man toch ook in zijn andere hand knijpen ;)

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hmm ergens anders inknijpen;) Kan even niets bedenken;) Maarre heb bij de bevalling van Nathan mijn man helemaal bont en blauw geknepen dus had ik echt wel nodig. De volgende dag had hij helemaal last van zijn hand. Maar hij durfde tijdens de bevalling natuurlijk niets te zeggen:D

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ja snap ook niet hoe hij dat doet hoor. Heeft ook al eens zijn pees van zijn duim doorgesneden met een stanleymes.. Ook al zo;n leuk grapje.. Nu werkt hij ook dagelijks met messen, boren enz.. dus ja kans is wat groter dan natuurlijk.

16. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Zo meiden wat hebben jullie weer veel gekletst... ik ben aan het einde van de rit al weer zoveel vergeten, oeps!!

@ Juffie... wat een onwijs leuke foto op je profiel. En wat vervelend van je vriend, ik kan me die vorige keer inderdaad ook nog herinneren... bah!!:$

@ Jessie.. ik kan me voorstellen dat het moeilijk voor je is, daarom ook een kroel van mij. Ik ben soms wel eens gewoon blij (al klinkt dat misschien raar) dat wij niet meer bezig zijn met het proberen voor een kleintje.. al zit mijn wens er 'stiekem' nog steeds wel. Nu weet ik tenminste niet of het bij mij moeilijk gaat en dat bespaard me soms een hoop verdriet. De gedachte dat het ooit wel goed komt houd me sterk en geeft me rust. Ik hoop dat jij ook je rust kan vinden en je dat veel kracht geeft.. en dat je snel zwanger mag zijn!!

Ik heb onwijs veel zin in mijn amerika-trip al is het een lange tijd zonder vriendlief. Ergens ben ik wel gewend om vaak alleen en zonder hem te zijn, al zijn dat natuurlijk geen 3.5 week ofzo.

@ lavendel... waar ben je meid (aan het bevallennnnnnnnnnnnnnnnnnnn...............................?????)

17. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    helaas voor jullie (en voor mij) ben niet aant bevallen, voel mij alleen ontzettend k*t.
    ik voel mij echt lichamelijk niet lekker, en heb het even gehad met alles en iedereen...ben ook zo ontzettend moe, lig in bed, heb uur geleden paracetamol genomen, denk dat het iets begint te werken, hoofdpijn wordt minder, maar heb erge rugpijn en buikpijn. weet niet meer hoe ik moet zitten/liggen/lopen...heb het nu ook helemaal gehad

kom ff snel dit zeggen , weten jullie hoe het er voor staat
    controle vandaag was goed, onderdruk was wat omhoog gegaan maar nog niet te, verder alles ok
    sorry voor ego berichtje, maar dacht als ik niet wat van mij laat horen heb ik ruzie met jullie en dat kan ik er nu helemaal niet bij hebben;)

18. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ach schiet je vast dan wel te binnen waar je dan wel in kunt knijpen :p

19. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Arme Lavendel.. Lekker slapen, hopelijk voel je je morgen beter!

20. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Sterkte ermee lavendel...

Deel Deze Pagina