Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    knuf lavendel... balen meid... had gehoopt dat het zover was voor je. Voel je maar even heel zielig hoor. Dat hoort er ook bij!
    En je moet wel wat meer doen om ruzie met ons te krijgen hoor!

2. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Jeetje meiden ... sinds mijn eerste berichtje vanmorgen heb ik nu 5 blz in te halen ...
    Nou ik ga mijn best doen hoor :)

Mamatien ... leuk de babykamer ophalen, ben benieuwd hoe het eruit gaat zien.

Lavendel, ik heb inderdaad een redelijk drukke week voor de boeg, dus afleiding genoeg ... en lief dat je voor me wilt duimen.
    Heb je het bij de vk wel aangegeven hoe je je voelt? Ik heb het echt met je te doen, een virtuele knuf voor je hoor meis!

Hvj, heh, jammer dat het niet heeft doorgezet, ik dacht vanochtend eventjes .... zou het? :)
    Enne ... klagen mag hoor ... dat doen wij als niet zwangere toch ook? Maar lief dat je aan ons denkt.

Truus, goed nieuws toch bij de vk ... beebje groeid lekker!

Jessie, ook een knuf voor jou hoor! Je temp is gelukkig toch weer mooi omhoog gegaan zie ik. Ik duim voor je dat het nu raak gaat zijn voor jullie!

Juffie, beterschap voor je man! Ohh bah, een boortje door zijn vinger, heeft hij echt geluk gehad!

Debby, dus nog niet begonnen met de antibiotica? Succes woensdag! Hopelijk geeft de kinderarts meer duidelijkheid.

Mijn man heeft vandaag zijn duim gestoten, wij hebben dus ook de hele middag op de ehbo gezeten .. En ja hoor, wat denk je ... gebroken!

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Mirtjuh, ach arme man.. Hoe heeft ie dat voor elkaar gekregen, heeft ie hem zo hard gestoten?

4. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Goede morgen,

Truus, ik denk gewoon weer domme kracht hihi ... ach komt goed

All ... vanmiddag weer ziekenhuisbezoek met mijn moeder, ze krijgt de uitslag van de scan. Vandaag ook even een afspraakje maken voor de kapper.

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Mirtjuh: ook al een man met zere duim dus;) Sterkte vanmiddag in het ziekenhuis!

Lavendel: lekker klagen meis. Hoop dat je vannacht lekker hebt kunnen slapen! Heb je de vk nog gevraagd om iets om beter te slapen?? Nog heel even meis en dan is jullie kindje er! Erg lang kan het niet meer duren hoor!

Hier heel beroerd geslapen.. Elk uur eruit.. Nogal last van mijn liezen en achter mijn schaambot. Voelt zo zwaar allemaal daar;)
    Maar nog geen krampen dus de bevalling zal nog wel even op zich laten wachten denk ik. Mijn man is wel lekker thuis vandaag,weer een voordeel van een zere duim;)

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goeiemorgen!

Ik wil niemand voor het hoofd stoten maar ik heb toch lekker geslapen vanacht, echt heerlijk! :$:D Gewoon vanaf 12 tot 8 uur aan een ruk, zonder te plassen, zonder maagzuur, zulke nachten wil ik meer!

Mirtjuh, succes met je mams vandaag, hopelijk een goeie uitslag!

Juffie, balen van je slechte nacht..

Lavendel, hoe gaat het nu?

Rest, *zwaai*

M'n man is vandaag lekker vrij dus we gaan zo lekker de grote boodschappen doen en even naar de kapper! Ben benieuwd of ze er nog wat van kunnen maken met die stomme dikke ontplofde kop van mij.. ;)

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Truus: gezellig je man een dagje thuis! En is het nog wat geworden bij de kapper?

Lavendel: hoe is het bij jou??

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jessie: duidelijk een ei bij jou zie ik! Sterkte weer op het wachtbankje en hopenlijk over een dag of 10 een mooie test!

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Juffie, ja ik kan er weer mee door ;)

Jessie, woow das duidelijk een ei inderdaad! :)

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Truus: Lig jij ten minste mooi in je kraambed;)

Lavendel: ben je aan het bevallen??

11. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Dag meiden,
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik weet niet wat er met mij aan de hand is maar ik voel mij zo anders dan anders. Ben echt niet mezelf.
    Gister rond het avondeten voelde ik mij ‘ineens’ helemaal niet happy (er was geen aanleiding ofzo) en kreeg weer zo last van mijn rug. Terwijl het overdag best aardig was gegaan. Had ook ‘ineens’ geen zin in eten, had ‘ineens’ geen zin om te praten (zelfs met mijn eigen man niet!!:(), en ‘ineens’ voelde ik mij zo shit…en sindsdien blijven de tranen maar stromen. Echt werkelijk waar, ik snap er niets van, herken mijzelf ook echt niet.
    ben vroeg naar bed gegaan, en heb tot vanmorgen 8 uur in bed gelegen. Maar ik bleef moe, en was al snel na het ontbijt weer terug naar bed gegaan. Geprobeerd om wat te lezen in een boek, maar daar was ik ook te moe voor. Dan maar ogen dicht, en heb tot begin van de middag in bed gelegen (slapen en dommelen). En toen dacht ik, nou is het mooi geweest, hup uit bed goeie humeur tevoorschijn halen en aan de slag. Kan er niet tegen dat ik zo ben. Heb even beneden broodje gegeten voor de tv, en na 1,5 uur overviel die moeheid mij weer. Toen maar weer naar bed gegaan, maar kon niet slapen want werd weer misselijk en die fijne benen van mij begonnen weer onrustig te doen. Na een poosje onrustig te hebben gelegen ben ik er maar uit gegaan.
    Nu zit ik beneden, heb de aardappels geschild (enige nuttige wat ik vandaag heb gedaan). En ondertussen komt er weer hoofdpijn opzetten, en merk ik dat de moeheid weer terugkomt. Kga maar even op de bank liggen, en zorgen dat ik straks mijn man wat gezelliger uit zijn werk kan opvangen dan gister…
    Misschien kom ik straks nog wel even kletsen en reageren op jullie, nu houd ik het ff hierbij.

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Lavendel: vind het zo naar voor je dat je je zo rot voelt:( Weet ook niet zo goed hoe ik je moet opvrolijken eigenlijk.. Ik geef je in iedergeval een dikke digi knuffel.. Hoop dat dat je wat opvrolijkt:)
    Maak je je (onbewust) misschien toch heel druk om de bevalling?? Meis als het eenmaal begonnen is zit je er direct helemaal in en gaat het allemaal vanzelf, echt waar!
    Nog heel even en dan is jullie kindje er!

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mirtjuh schrikken zeg van je mans duim! 2 kneuzen hier dus op het forum ;)

lavendel: wat erg dat je je zo naar voelt meid... ik hoop echt dat je je snel weer wat beter voelt...

Hier vandaag ruzie met mijn man omdat hij gisteravond aangeschoten thuis kwam. Pfff wordt er gek van.
    Verder nog een buikfoto gemaakt voor de geintresseerden:

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zoo wat een buik debby:$ Flink gegroeid weer. Enne snap dat je boos bent als je man nu aangeschoten thuis komt. Mijn man drinkt nu helemaal niet meer, stel dat de bevalling begint;)

Zal mijn man ook even vragen een foto van mijn buikje te maken. Heb al wel pyjama aan dus zal geen hele charmante worden denk ik:p

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Lavendel, een dikke knuff meid. Hopelijk waait het gauw over.

@Debby, niet echt slim van je man. Zo dat is me een toeter!

@Mirtjuh, en hoe was het bij de kapper en wat was de uitslag van je ma?

@Truus, hopelijk volgen er meerdere van die nachten.

@Hier, voel me *** en moe.

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o daar zullen we door heen kijken hoor juffie ;)
    Mijn man zou ook niet drinken vanaf 37 weken maar daar heeft hij zich dus niet aan gehouden. Maar goed, hij weet nu wel echt dat ik kwaad ben. Denk niet dat hij het nog een keer doet. Ik denk dat hij niet beseft dat het nu echt al kan gebeuren.

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb trouwens helemaal niet het gevoel dat mijn buik zo groot is, hoor het wel van anderen maar zelf denk ik, valt wel mee...
    als jullie (de hoogzwangeren) nou even allemaal een buikfoto plaatsen, kan ik vergelijken...

18. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Lavendel, wat shit zeg dat je je zo naar voelt op het moment.. Hoop dat je je snel weer een beetje jezelf voelt, en anders maar even contact opnemen met de vk? Knuf!

Debby, woow wat een buik meid! :$ Jeetje die is echt wel heel erg gegroeid! :) En sja wat betreft je man, ik zou er ook moeite mee hebben denk ik. Mijn man heeft toevallig vorige weekend nog een biertje op maar daar is het bij gebleven, die drinkt echt niet meer op het moment. Momenteel zelfs niet meer, stel je voor inderdaad dat het begint.

Hvj, ook een knuf voor jou! Hoop dat jij je ook snel weer beter in je vel zit!

Buikfoto, zal eens even kijken of dat gaat lukken :p

19. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Hi meiden.. ik kom weer eens even spieken of er al baby's zijn geboren.. maar nee nog steeds niet:(!!!

Zelf ben ik erg moe momenteel.. het lijkt wel of ik een paar nachten slaap gemist hebt.. word er vroeg in vanavond!!!

@ Debbie.. ik vind het ook een flinke buik hoor!! :D En mannen soms zijn ze zo vervelend:p

20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Zo het is gelukt, 38+2:

Deel Deze Pagina