Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja en dan? dan weet je dat? Maakt jou het nou uit of het raar is om te bellen meid, denk dat ze wel vreemdere vragen krijgen. En die mensen zie je straks toch niet meer!

2. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Deb, wat kan jij toch weer heerlijk nuchter zijn. Je hebt helemaal gelijk maar ben gewoon niet zo'n held, en in dit soort dingen onzeker. Maar je hebt mij denkvoer gegeven. Bedankt!
    misschien bel ik morgen al wel...

3. mamatien

mamatien Niet meer actief

Wat is strippen???? Behalve je seksueel uitkleden :p

Als dat bij andere vks normaal is, zou ik daar gewoon voor bellen. En niet vragen, maar zeggen dat je het wil! anders zeggen ze straks nee, je moet goed voor jezelf opkomen!

4. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    dat is inderdaad je kleren uitdoen, en door de 'kou' kan het zijn dat je de bevalling opwekt...

5. mamatien

haha Lavendel, daar zou ik echt de VK niet voor bellen, ga je toch gewoon ff in je tuin staan! :p

6. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    :D
    maar nu ff serieus...strippen is als de vk probeert de vliezen los te maken van je baarmoedermond, dit kan de bevalling opwekken.
    dacht ik...als ik het goed zeg...

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    haha ja klopt Lavendel!

Ga nu even broodje eten. kom zo weer..

8. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    eetse

9. mamatien

@ Lavendel: oh gadsie, dat is volgens mij echt pijnlijk, heb ik bij 'tienermoeders in belgie' gezien! Maar wel fijn dat dat kan.. als daardoor de bevalling gaat starten!

@ Juffie: eetse :D

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goeiemiddag!

Lavendel is back in the house lees ik, goed zo! Gelukkig voel je je weer wat beter. En inderdaad gewoon je vk bellen en op je strepen gaan staan. Dat je last hebt van kwaaltjes en dat dit door de laatste loodjes komt oke, maar niet in die mate waar in jij het hebt hoor.

Ummie, balen dat je temp nog niet is gestegen. Kan maar zo zijn dat de boel een beetje in de war is nu. Maar duim voor je dat ie als nog snel springt!

Debby, succes bij de kinderarts vanmiddag!

Juffie, eet smakelijk!

*Zwaait naar Mamatien* (weet niet meer wat ik tegen jou wou zeggen :cool:)

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Tss ben ik eindelijk online zijn jullie allemaal weer pleitte.. Gezellig hoor ;)

Hier sinds gister avond trouwens auw in de buik. Denk dat het voorweeen ofzo zijn want zit geen regelmaat of niks in.

12. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal! er is weer lekker veel gekletst zie ik. en lavendel is er ook weer gezellig, helemaal goed!

bij de zwangerschap van mijn dochter was ik ook over tijd. er is niet gestript, maar ik had wel met 41 wkn een onderzoek in het ziekenhuis. moet je de hele tijd aan een apparaat liggen, dan controleren ze de hartslag en ze kijken of er nog genoeg vruchtwater is enzo. bij mij was toen alles prima. een paar dagen later moest ik weer voor controle en toen hebben ze gepland wanneer ik ingeleid zou worden en uiteindelijk is dat ook gebeurd op 41+6. volgens mij is het wel belangrijk hoor dat onderzoek met 41 wkn, dus ik zou daar zeker naar vragen! is echt niet gek! en wat debby ook zegt, die mensen zie je toch nooit weer, dus wat kan jou het schelen.

debby, succes bij de kinderarts vanmiddag. ben benieuwd wat ze gaan doen voor emma!

zwaai, zwaai naar iedereen!

13. mamatien

Meiden, wat is het stil hier vanmiddag..

Zijn jullie allemaal aan het bevallen ofzo, Truus, Lavendel, Juffie, Debbie en HVJ?!?!

14. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Ben niet aant bevallen....maar was wel aant genieten!:)

kreeg vanmiddag plotseling (ja 2e keer al vandaag) bezoek, een kennis uit het dorp met haar 2 meiden. Even gezellig gekletst. En toen belde manlief dat hij eerder naar huis kwam....ik werd helemaal blij. Vond het erg lief van hem, we zijn toen samen even naar de winkel geweest, en ik heb nog een boek bij de bibliotheek opgehaald.

En terwijl we in de winkel stonden belde de monteur voor de oven, hij was in de buurt en vroeg of hij nu langs kon komen....nou graag natuurlijk. Dus wij gauw naar huis. Monteur heeft de oven gemaakt.

Terwijl de monteur bezig was in de keuken, kon ik bijkomen van het boodschappen doen. We zijn niet lang weggeweest, maar kreeg last van vage lage rugpijn. Heb nog geprobeerd om een rondje buiten te lopen, maar wist niet hoe snel ik weer naar binnen moest.

@ Mamatien, zit je al op de bank met een kopje thee?
    @ Debbie, hoe was het bij de arts?
    @ Truus, waar ben jij nu?? Wie komt er dan ook begin van de middag kletsen hier...je weet toch dat het dan siesta tijd is;)
    @ Ummie, wist je van tevoren over dat onderzoek bij 41 weken? En heb je het vandaag nog een beetje uit kunnen houden met je werk?

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi meiden, ik reageer even kort want ik ben chagerijnig.
    Van de kinderarts hebben we uiteindelijk antibiotica gekregen dus daar gaan we morgen mee beginnen.

Verder heb ik kiespijn maar ik mag pas na de bevalling naar de tandarts grrr....
    Vanmiddag lekker een huilbui gehad omdat ik gewoon echt helemaal niks meer kan. Van de bank naar de wc doet soms gewoon al te veel pijn. En normaal ben ik echt geen aansteller maar ik zit er echt even doorheen.
    Nou ja morgen naar de gyn en naar de fysio. Hopelijk zie ik het dan weer wat zonniger in.

x

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

ik kom net bij de vk vandaan. alles was weer prima. Was alleen behoorlijk wat aangekomen maar dat had ik wel verwacht. Begin echt olifantenvoeten te krijgen door het vocht:(
    Mocht ik over 2 wk niet bevallen zijn gaan ze proberen te strippen.. Maar we gaan natuurlijk voor eerder;)

lavendel: fijn dat je genoten hebt vanmiddag!

nu lekker bankhangen. ben moe.

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Debby: fijn dat jullie antibiotica gekregen hebben. En wat naar dat je je zo rot voelt. Dikke knuf!

18. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Deb, Fijn dat jullie antibiotica hebben gekregen. Kinderarts had verder niet nog iets bijzonders?
    hopelijk kan de gyn en fysio je morgen weer een beter gevoel geven. En dat je lichamelijk weer wat meer kan. Voor nu van mij een dikke knuf, meer kan ik je niet geven helaas

@ Juffie, fijn dat controle goed was. Ben effe benieuwd, heb je zelf naar het strippen gevraagd of kwam ze daar zelf mee?

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    lavendel: heb het zelf gevraagd maar dat komt omdat ze het bij Nathan zelf aangaven het te gaan doen. Had nu vast een afspraak gemaakt voor over 2 weken en dus meteen even gevraagd of ze dan gaan strippen..
    Volgens mij is het wel normaal om in iedergeval even inwendig onderzoek te doen als je overtijd bent.

20. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    juffie, aha vandaar. Nou als ik volgende week met 41 week nog niet ben bevallen ben ik erg benieuwd hoe ze het bij mij gaan doen. Ik weet nu in ieder geval dank zij jullie wat meer, nu alleen nog proberen het aan te kaarten.
    Mijn man probeert met zijn werk te regelen dat hij dan meekan. Maar natuurlijk hoop ik dat die controle niet meer door hoeft te gaan...

Deel Deze Pagina