Hoop ook dat die afspraak niet meer nodig is maar mocht je nog wel moeten zou het wel heel fijn zijn als je man mee kan! Stel dat ze ook bij jou gaan strippen dan is het ook wel zo fijn als er iemand bij is.
oja daar had ik weer niet overgedacht. Meer zoiets van, dan kan hij mij helpen dat ik ook echt mijn mond opentrek en voor mezelf opkom...en me niet weer zo laat wegsturen. had het strippen toendertijd bij nathan geholpen? en voel je daar wat van?
Bij Nathan had ik een afspraak staan met 41 wk maar uiteindelijk die dag bevallen. Dus was niet meer nodig. Heb dus geen idee of het pijnlijk is. Volgens mij is het niet echt een prettig gevoel maar hoor ook wel eens van vrouwen dat ze toucheren pijnlijk vinden.. dat vond ik dus helemaal neit pijnlijk..
is toucheren en strippen niet hetzelfde? sowieso inwendig onderzoek lijkt mij niet fijn, maargoed...soms hoort het erbij en als het iets mooi kan opleveren... broertje belde net met de vraag of ik al bevallen was...haha, hij is zo ongeduldig
strippen halen ze vliezen wat los volgens mij. Bij toucheren voelen ze van binnen hoe veel ontsluiting je hebt. Hier ook ongeduldige zusjes hoor.. Wel grappig..
ok weer wat geleerd. ja leuk he, hoe oud zijn jou zusjes? mijn broertjes worden voor het eerst oom en de jongste kan niet wachten, al vanaf het moment dat hij weet dat hij oom wordt ik ga zo mijn bed opzoeken, hopelijk komt mijn man ook snel thuis...trusten voor degene die nog op zijn en tot morgen
Debby, wat goed dat jullie antibiotica hebben gekregen voor Emma. Balen van je kiespijn, maar waarom gaan ze je daar pas naar de bevalling aan helpen?
goedemorgen! Lavendel: mijn zusjes zijn 23 en 25. Voor hun dus nu de 2e x dat ze tante worden. All: hier weer beroerd geslapen. hoop toch dat het hier ook geen gewoonte gaat worden nu Elk uur er uit om te plassen en kon mijn draai niet vinden. Liggen doet zeer, draaien doet zeer, enz.. Zo even lekker geklaagd Fijne dag allemaal. Ik ga vanmorgen met Nathan even op bezoek bij een collega. Ze heeft een zoontje net zo oud als Nathan dus kunnen die gezellig samen spelen en wij lekker bijkletsten.
Goede morgen, ik heb weer aardig wat in te halen hier, maar ik ga even proberen om hier te reageren. Ummie, ik voel me wel goed hoor, het pms-gevoel is weinig meer van over, alleen mijn (.)(.) doen nog een beetje zeer. Ik snap er niks van, elke maand lijkt toch weer anders Ik heb trouwens in mei hetzelfde meegemaakt als jij, positief testen en een paar dagen later alsnog ongi worden. Het had bij mijn geen invloed op mijn cyclus hoor, had juist die maand erna een hele mooie cyclus van 31 dagen. Ik hoop dat jouw eitje ook niet lang op zich laat wachten. Truus, dotteren is inderdaad geen hele grote ingreep, ze krijgt een dagopname en is dezelfde dag weer thuis. Hoe is het in jouw buikie ... nog AUW? Lavendel, je hebt weer gezellig mee zitten kletsen gisteren. Fijn dat je wat beter voelt! Hopelijk heb je vandaag weer een goede dag. En anders zou ik toch even aan de huisarts vragen of je bloed mag prikken om te kijken of alle waardes goed zijn, misschien kom je wel iets te kort? Debby, fijn dat je antibiotica hebt gekregen, eindelijk! Balen dat je kiespijn hebt, waarom kunnen ze daar niks aan doen? Juffie, fijn dat alles goed was ... enne, jij gaat ons echt geen 2 weken laten wachten Mamatien hoe gaat het met jou? En Hvj? Ben jij misschien stiekem aan het bevallen?
Goeiemorgen, Juffie, balen van slecht slapen.. Veel plezier bij je collega. Mirtjuh, wow je temp! *Duim duim duim* Auw in buik is nu zo goed als over. Gisteren nog wel veel last van gehad.. Grr en ik irriteer mij al weer mateloos.. Loodgieter zou eerst dinsdag eind van de middag komen, niet geweest. Toen zou ie gisteravond komen, niet geweest. Nu zou ie komen tussen 8 en 9 uur. Nou ik voel de bui al weer hangen, die zal wel weer niet op komen dagen.. Kunnen ze nou niet even rekeningen houden met een hoogzwangere vrouw waar de hormomen door het lijf gieren?
Dag meiden! @ Juffie, gezellig gehad bij je collega? Grappig, jij hebt over zusjes, terwijl ze al wat ouder zijn dan ik denk bij de term broertjes/zusjes. Heb je een beetje een goeie band met je zussen? Komen ze ook wel eens oppassen? Ik heb alleen maar broertjes, en ben altijd wel benieuwd hoe dat gaat als je zussen/zusjes hebt . Vervelend dat je slecht hebt geslapen, hoop voor je dat het bij deze nacht blijft en dat je komende nacht weer als een roos slaapt! @ Truus, waarom komt die loodgieter niet dan? is de loodgieter al inmiddels geweest? Hoop het voor je! Tjonge ik denk heb heel wat te lezen hier maar dat valt tegen maar waar is iedereen??
zoo ben er ook weer. vanmorgen toen ik thuis kwam mega hoofdpijn dus gelijk met Nathan even naar bed gegaan. Wel even kunnen slapen gelukkig. Nu is mijn man even met Nathan een rondje.. Die kan echt niet tegen thuiszitten Wordt nog wat als het nog wat langer duurt Lavendel: heb een goede band met mijn zussen. Bel ze regelmatig want helaas wonen ze allebei niet dichtbij. Mijn ene zusje past wel eens op Nathan.. Wel grappig hoe die veranderd is na de komst van Nathan. Moest eerst niets van kinderen/ babys hebben en is nu echt dol op Nathan (en hij op haar!) Truus: grr daar kan ik ook niet tegen hoor! Is hij uiteindelijk wel geweeest nog? Mirtjuh: temp ziet er inderdaad super uit zeg! Lavendel: hoe voel jij je vandaag??
@ juffie, oja je man is thuis...gaat het al wat beter? heeft ie nog veel pijn? Ennuh je moet hem gewoon aant werk zetten joh! Dus jij hebt je ouders en je zussen niet dichtbij wonen...ben jij door je man ver weg van al je familie komen te zitten?? Grappig is dat he om te zien dat mensen kunnen veranderen, eerst niets willen weten van kinderen en dan ineens wel. voel me vandaag redelijk, vanmorgen niet. Had hoofdpijn, eigenlijk al sinds 's nachts. Was ook erg misselijk, wat niet over ging. En een buik die niet lekker voelde...zat te dubben of ik de VK moest bellen, omdat mijn onderdruk langzaamaan omhoog ging hebben ze een lijstje meegegeven waar ik op moest letten. Die dingen waar ik last van had staan op het lijstje. Maar uiteindelijk niet gebeld, ben ff naar supermarkt geweest om perssin. te halen. Toen ik thuiskwam even bij de buurvrouw gezeten...die is paar weken terug bevallen, was wel even gezellig, heb alleen nu al 2 uur dat ik denk....dat kind in mij is erg rustig, reageert ook niet echt op porren van mij, daarbij ligt het met de billen heel hoog en juist daarbovenin mijn buik doet het zeer, en ook in mijn rug op die hoogte...pffff, zou die tegen een zenuw zitten ofzo? dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt, heel stom maar doet echt gewoon zeer ben ook nog steeds aan het hoesten, maar niet aan een stuk door gelukkig...maar ben allang blij dat ik vandaag weer op kan zijn en niet aan een stuk door hoef te liggen zoals afgelopen maandag en dinsdag. dit is toch wat fijner, beetje zitten en wat heen en weer lopen
Lavendel: vanmorgen heeft mijn man al van alles in huis gedaan hoor. Heb voor morgen ook al wat bedacht Mijn ouders wonen trouwens wel redelijk dicht bij (zij Texel, ik kop v. Noord-Holland). Zusjes zijn door vriendjes verder weg gaan wonen. Toevallig beide zusjes wel in dezelfde stad.. Gaat je kleine niet bewegen als je even gaat liggen ofzo?? Als je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen hoor.
hoi allemaal! hier ben ik ook weer. vandaag was ik lekker vrij, maar ben met mijn dochter naar mijn ouders geweest, dus wel de hele dag weggeweest. Maar het was wel supergezellig. Lavendel, ik wist wel vantevoren dat ze met 41 wkn een onderzoek zouden doen. En ik had het ook al gehoord van andere meiden die bij mij op de zw.gym zaten. Zij waren eerder uitgeteld dan ik en een aantal van hen hebben ook dat onderzoek gehad. Bij eentje is ook ter plekke besloten om een keizersnee te doen, omdat de kleine echt niet meer zo lang kon blijven zitten. Ik vind het echt zo gek zoals het bij jou gaat. Ik hoop voor je dat ml mee kan en gewoon van alles vragen en zeuren enzo, kan jou het schelen, het gaat om je kindje. En toucheren vond ik zelf niet pijnlijk. Strippen hebben ze bij mij dus niet gedaan. Mirtjuh, je temp is echt zoooo mooi. Heb je niet stiekem al getest? Ik zou dus echt niet kunnen wachten als ik jou was! Truus, wat balen van die loodgieter. Kan me voorstellen dat je je daar aan ergert. Is die nog geweest? Debby, fijn dat je een kuur hebt gekregen voor Emma. Hopelijk slaat het goed aan. Verder een dikke knuf voor jou!
Debby.. jij hebt vandaag nog niet gereageerd.. Ben je soms aan het bevallen?????? @ Lavendel: voel je de kleine alweer? Echt bellen anders hoor, beter x te veel dan te weinig! @ juffie: Goed zo dat je je man aant werk zet! Zn duim mag dan wel pijn doen.. Maar hij kan heus wel wat Wel gezellig dat ie thuis is... @ Mirtjuh: Ohh spannend bij jou zeg!! @ hvj: MELDPLICHT!! ben je soms aan het bevallen? @ Truus: en.. is die stomme loodgieter al geweest? @ Ummie: leuk zeg, dagje naar je ouders met dochter Zo ik net weer bij de vk geweest! Bloeddruk was goed, baarmoeder goed gegroeid en hartje klopte goed Die kleine meid dook hele tijd weg dus hartje was soms wel lastig te horen hihi.. Ze is echt heerlijk beweeglijk.. Gisteravond voelde ik soort van luchtbelletjes in mn buik.. Vk zegt dat dat waarsch mn kleine uk is
nieuws Debby; ze moest voor controle naar de gyn, en bloeddruk is weer hoger, ze is nog in het ziekenhuis.
ik ben al wat meer gerustgesteld doordat ik de kleine nu wel wat meer heb voelen bewegen. Denk dat ik nu niet ga bellen, maar als ik morgenochtend weer twijfel, dan bel ik wel meteen. En dan kan ik misschien ook wel meteen vragen of er volg week nog een inwendig onderzoek oid plaats gaat vinden als ik met 41 nog niet ben bevallen. @ Juffie, heel goed dat je man aan het werk hebt gezet! Grappig dat je zusjes in dezelfde plaats wonen! Was jiij nou zelf ook opgegroeid op texel of zijn je ouders daar later gaan wonen? Heb het wel geweten maar ben het ff kwijt... @ Ummie, ja ik realiseer mij nu ook wel dat ik weinig weet. Sprak vanmiddag de buurvrouw en die was plotseling met 35wk bevallen, maar zij dacht dat de praktijk hier gewoon wat meer op zijn beloop laat gaan. Maar als ik jullie en anderen hoor, vind ik het toch wel een beetje raar dat bij andere praktijken wel dat soort info wordt gegeven. En ik ben niet echt iemand die voor zichzelf opkomt en zoals nu maak je het allemaal voor het eerst mee, ben wat onzeker. maar inderdaad moet gewoon vragen. Heb je nog wat leuks gedaan met je ouders? @ HVJ, gaat alles nog goed?? @ mirjtuh...he getsie...ben het ff kwijt...wat wou ik nou zeggen......hi hoe is ie?
och en mamatien vergeten....sorry meid....fijn dat de controle goed was!! waar blijft trouwens je foto?? en had je nou afgelopen weekend het kamertje opgehaald?
Debby, nog in het ziekenhuis? Dank je wel lavendel voor het brengen van het nieuws ... Ben zo terug, even mijn kindjes douchen en naar bed brengen.