Lavendel: ben op Texel opgegroeid. Heb er tot mijn studeren gewoond.. Fijn dat je de kleine weer gevoeld hebt! Ummie: lekker dagje vrij gehad dus! Mamatien: fijn dat alles goed was bij de vk. En luchtbelletjes klinkt wel als de eerste bewegingen van de kleine ja! Leuk. Vanaf nu ga je het vast steeds meer en duidelijker voelen. Mirtjuh: Nog geen testdrang?? Hvj: ben ook benieuwd het het met je gaat. Alles nog rustig? Jessie: zie duidelijk een eitje bij jou.. Bah wachten tot NOD duurt zo lang he? Truus: alles nog rustig bij jou??
Mooie buiken meiden... wauw. En nog steeds niets geboren?? Hoe kan het?? Lavendel dat van jou zal wel een jongetje zijn, want jongetjes zijn altijd laat/langzaam...hihi!! En wat raar dat je de baby niet meer goed kon voelen... En wat de rest ook zegt, beter een zeur, dan dat je te laat aan de bel trekt hé meid... Gelukkig dat je hem weer gevoeld hebt... Debbie... vervelend dat ze nog in het ziekenhuis is, moet ze er blijven??? Mamatien.. wat fijn dat alles goed gaat met je kleine meid!! Mirtjuh.. vervelend van je moeder, hopelijk gaat alles snel weer beter met haar. Truus, Juffie, Ummie, hvj, Jessie.. *zwaai, zwaai*, alles goed?? Ik ben nog steeds aan het bloeden, dus ben een beetje bang dat deze pil te licht voor mij is. Ik wil eigenlijk geen zwaardere... Verder alles goed. Beetje moe (weer), drukke dag op het werk. Ik ga er vroeg in.. het is pas 8uur, maar voor mij voelt het al 10uur.. pfff!!
@ Lavendel: fijn dat je nieuws van Debby had!! Heeft iemand ook jou nr voor als jij gaat bevallen? (behalve Debby, want kans is groot dat dat tegelijkertijd is ) Moet Debby nu in het ziekenhuis blijven? Buikfoto: Vriendlief was gisteravond weg, dus ging het zelf proberen maar lukte niet echt.. Morgenavond ga ik het weer proberen! Kamertje hebben we maandag opgehaald, staat nu helemaal uit elkaar, morgen gaan we t in elkaar zetten want tis veel te rotzooi @ Lientje: Balen dat je pil waarsch te ligt is.. Wat zegt de HA ervan?
even snel, kan niet meer zitten heb rugpijn als een idioot en veel last van harde buiken dus zoek mijn bed op ff snel nog over debby, ws wordt ze zaterdag ingeleid maar nog niet helemaal zeker. volgens mij blijft ze daar nu tot zaterdag...dus duimen voor haar morgen zal ik weer reageren, of het moet zo na halfuurtje op bed beter gaan en anders trusten
Hoi meiden sorry maar het is een beetje lastig om jullie op de hoogte te houden via mijn mobiel. Thnx lavendel voor het op de hoogte houden. Ik ben inderdaad opgenomen en wordt zaterdag om 6.30 uur ingeleid. Vandaag had ik al anderhalve cm ontsluiting en ze hopen zaterdag 2 cm zodat ze mijn vliezen kunnen breken zonder een ballonkatheter. Ik mag namelijk geen gel omdat ik een ks heb gehad. Verder nog steeds af en aan kiespijn maar ik mag niet eens naar de tandarts zolang ik hier ben. Dus hopelijk gaat het gewoon over zoals het eerder ook over is gegaan. Sorry dat ik niet op iedereen reageer maar ik heb wel bijgelezen. Mijn vader gaat morgen proberen internet te fixen op mijn kamer x
Debby, wat spannend dat je zaterdag word ingeleid! Wel balen dat je nu in het ziekenhuis moet blijven en dat je ook nog steeds last hebt van kiespijn.. Juffie, ja hier is alles nog rustig hoor. Mamatien, wat fijn dat je controle bij de vk goed was en dat je waarschijnlijk jullie kleine meid al voelt! Lavendel, balen weer van je rugpijn.. Lientje, grr weer aan het bloedden dus.. Schiet ook niet echt op zo he? Wat betreft Hvj, ze is nog niet bevallen maar zit niet lekker in haar vel. Vandaar dat het wat rustig is nu rondom haar. Suiker was ook weer niet goed en dieet word nu weer aangescherpt. Hier, loodgieter is gelukkig nog wel gekomen, hij was alleen te laat. Lek is eerst gerepareerd maar verstopping is niet weg te krijgen, normaal loopt de riolering recht maar die van ons dus niet. Is een soort van heuvellandschap.. Verder is de riolering verrot dus er moet nu een hele nieuwe leiding gelegd worden. Hopelijk gaat dat nog lukken voor de bevalling want alles moet open gegraven worden..
wat fijn dat jullie telefoonnrs hebben van elkaar! wel een goed idee eigenlijk. dan weet je iig wat er aan de hand is als iemand een tijdje niet reageert. lavendel, ik ben normaal ook niet zo heel mondig ofzo hoor. maar als er wat is dan zeg ik het wel. ik had zelf ook bij 40 + een dag of wat dat ik m'n dochter niet voelde. toen heb ik ook gebeld en mocht ik 's avonds gelijk naar het ziekenhuis voor controle. alles was goed gelukkig, maar het was toch wel fijn dat ik gelijk voor controle kon. mamatien, wat fijn dat alles goed was bij de controle. en ja, die luchtbelletjes klinkt wel heel bekend. zo begon het bij mij ook . geniet er maar van, is echt een heerlijk gevoel! vandaag niets bijzonders gedaan bij m'n ouders. gewoon lekker op bezoek, even het dorp in geweest en gezellig gegeten samen met m'n ouders. is altijd leuk. lientje, jeetje, toch weer bloed, ik weet niet meer wat ik moet zeggen.... slaap lekker iig en ik blijf voor je hopen dat je lichaam een keer naar je gaat luisteren. zwaai, zwaai en dikke knuf voor de rest!
Ohoh, ik ga een weekendje weg.. juist nu er allemaal baby's geboren gaan worden! @Debby, heel veel succes zaterdag! Ik ben benieuwd naar jullie kereltje! @overige zwangere dames, houden jullie jezelf nog even in? @all, FF geeft eindelijk een ei.. van de gyn moest ik zaterdag 19 dpo testen.. 12 dpo.. zal ik het toch maar doen, duurt niet zo lang meer?!
jessie, veel plezier met je weekendje weg! wat grappig dat je gyn zegt wanneer je moet testen. is daar een reden voor ofzo? mijn gyn zou zeggen, 'je merkt het vanzelf wel', die is zo broodnuchter ...
haha, nee ze maken altijd zo'n briefje met wat je moet doen.. dus het was zo van 19e niet ongi dan testen (hij dacht dat ei eerder zou springen), bij wel ongi op dag 3 beginnen met clomid 2 tabletjes per dag. Maar ik had zelf ook wel kunnen bedenken dat een zwangerschapstest handig kon zijn bij niet ongi
Debby, in het ziekenhuis!! Spannend meid, nu gaat het dus opschieten voor jou! Wel balen dat je kiespijn erbij kado krijgt. Succes de komende dagen, ben erg benieuwd naar jouw wonder! Truus en Juffie, jah mijn temp, dat is weer nieuw geloof ik, om doodleuk boven de 37 graden te gaan zitten. Had ik vorige cyclus ook 1 dag, toen had het helaas niks te betekenen. Verder heb ik nooit een temp boven de 37 gehad, behalve toen ik even zwanger mocht zijn dan. Ummie, nee, heb nog niet getest. Ik leef namelijk nogal tussen hoop en vrees in. Heb ze wel gekocht hoor vandaag na de temp verhoging van vanmorgen, ze staan dus klaar. Even afwachten wat mijn temp morgenochtend doet Mamatien, fijn dat alles weer in orde was bij de vk en dat je de eerste bewegingen van je kleine meisje heb kunnen voelen! Leuk kamerertje, ben benieuwd, ga je het nog showen hier? Lavendel, nu weer even wat minder voor je, maar toch heb je weer een redelijke dag achter de rug begrijp ik .... Ook ik ben bij beide meiden in week 40 in het ziekenhuis geweest voor een ctg, omdat ik het gevoel had dat ik ze niet meer voelde. Bij twijfel, altijd aan de bel trekken hoor! Juffie, ik heb wel vaak testdrang hoor, maar ben bang dat het weer niet raak gaat zijn en dat wil ik misschien ook nog niet weten Lientje dank je wel, komt goed hoor met mijn moeder. De oproep is inmiddels binnen. De 21ste word ze geholpen. Weltrusten Lavendel, rust maar lekker goed uit! Jessie, een ei voor jou! Waarom mag je pas op 19 dpo testen, is wel een beetje overdreven of niet? Ik hoop dat ie dik posi voor je gaat uitpakken! Spannend!
Mirtjuh, spannend hoor!!! laat je het ons wel even weten als je je morgenvroeg toch niet kunt inhouden! maar ik snap je wel hoor, ik kan ook niet meer zo goed tegen de teleurstelling van een negatieve test en dan toch maar turen en turen tegen beter weten in... maar je temp lijkt wel goed, dat geeft wel hoop! Oh, en ik denk dat jessie bedoelde, de 19e februari, niet 19 dpo. Ha, ha, jessie, een zw.test is idd wel handig bij niet ongi, ik hoop het zo voor je!
Ik laat het jullie zeker weten ummie! Ik zie het wel morgen. Wat denk je, is jouw eitje al onderweg, ik zag je temp weer gaan zakken naar 36,2 ... zou wel fijn zijn, toch! Ik duim voor je dat ie gauw komt!
Mirtjuh!! Spannend.. kom ik wellicht toch nog even kijken morgenvroeg! Ennuh, ik had het idd over 19 februari
Hallo allemaal, Mijn cyclussen duren ook lang dus vandaar dat ik me aangesproken voelde tot dit onderwerp. Even iets over mij. Wij zijn al een aantal jaren aan het:"gaan voor een eerste kindje". Soms ben ik ziek namelijk en daarom moet ik medicijnen slikken. Eerst dachten we dat dit niet te combineren zou zijn met een zwangerschap, maar het Radbout heeft ons gerustgesteld dat dit wel mag. Wij zijn heel erg opgelucht. Maar door die medicijnen is er bij mij nagenoeg geen cyclus te bespeuren. En duurt een cyclus bv.157 dagen volgens menstruatiekalender.net Daarom zijn we al een tijdje bezig voor ons eerste kindje. Dat brengt zo zijn tranen en geluk met zich mee. Binnenkort kan ik terecht bij de afdeling endocrinologie en heb ik weer wat hoop. Groetjes Moefoe
Nou meiden ... ik heb heb negatief getest En ondanks dat ik niet mag klagen met 2 mooie lieve meiden, ben ik toch weer teleurgesteld. Moefoe, welkom, leuk dat je mee wilt schrijven. Ik hoop dat jullie snel "geholpen" kunnen worden! Suc6!
Oh Mirtjuh wat balen meid! Ik had zo'n goede hoop voor je deze keer. Je eitje op tijd, mooie temp... Dikke knuf van mij!! Moefoe, welkom! Ik hoop dat ze snel wat voor je kunnen doen.
mirtjuh: he bah een nega test Het is nog niet je NOD natuurlijk maar kan me voorstellen dat je de moed nu opgeeft.. Dikke knuf! En of je nu al 1 of 2 kindjes hebt, als je graag nog een kindje wilt is de wens net zo groot hoor! Moefoe: zo jij hebt al een heel traject achter de rug volgens mij.. Heel veel sterkte met wat er allemaal nog gaaat komen! Jessie: haha lijkt me inderdaad dat je zelf wel kunt bedenken wanneer je kan testen all: hier lekker geslapen gelukkig!