Jessie ik zou gewoon de 19e testen en mocht je niks zien dan de 21e weer. Mirtjuh wat balen van je nega test zeg... Ik hoop dat lavendel aan het bevallen is... Zullen we gewoon alle 5 dit weekend?
Ummie, diep van binnen twijfelde ik al hoor ... op mijn zwangere tempkaartje had ik een week na ei al een temp boven de 37, maar ja, je weet het nooit. Dank je wel voor je knuf. Juffie, de meeste zwangere meiden testen hier al op 10 dpo positief, dus nee ik denk niet dat het er nog inzit voor mij deze cyclus. Fijn dat je lekker geslapen hebt. Debby, hoe is het, kom je een beetje je dag door daar in het ziekenhuis? Toch een gek idee dat je weet dat je morgen aan het bevallen bent. Hoe voel je je?
Ik kom mijn dag wel door hoor. Mijn moeder, dochter en man komen zo. Dan moet ik vanmiddag naar de kaakchirurg want heb de hele dag niet geslapen van de kiespijn. Vanavond komt mijn vriendin langs en ik wil vroeg slapen want ik word morgen om 6.30 al ingeleid. En ondertussen heb ik uitgevonden hoe internet op mijn telefoon werkt :d
O nou hopelijk dat de kaakchirurg iets kan doe voor je! Fijn dat je in ieder geval kan internetten. Ik ben straks weg, als ik je niet meer spreek, heel veel suc6 morgen, ik ga enorm aan je denken!
hoop ook dat Lavendel aan het bevallen is. Of misschien al bevallen is Deb: oh zo spannend zeg morgen is de dag Ik wil ook bevallen!
Even snel ... Thnx Truus, misschien als ik de hele maand getemd had zag mijn kaartje er wel heel anders uit. Misschien ga ik maar helemaal niet meer tempen. Ik weet nu toch dat mijn eitje springt op de dag dat mijn ovutest weer negatief is. Lavendel nog niet online geweest vandaag zag ik ... Spannend!! Mijn duimen draaien hier! Juffie, jij mag ook binnenkort, nog even geduld hoor.
Ik denk dat Lavendel ondertussen wel bevallen is. GIsteren rommelde het bij haar en vandaag nog niet online. Spannend Mirtjuh: weet het hoor, kom ook vanzelf aan de beurt. Ben nog niet eens overtijd dus mag nog niet zeuren eigenlijk Als je ook ovutesten gebruikt hoef je inderdaad niet te tempen. Geeft misschien wel meer rust of niet? Vond tempen vooral de laatste dagen van mijn cyclus altijd heel spannend.
Ik ben benieuwd hoe het met Lavendel is. Spannend. Verder wou ik nog even kwijt dat ik vandaag naar een informatie dag ben geweest voor thuisblijvers. Mijn man is namelijk beroepsmilitair. En hij wordt per 1 maart uitgezonden naar Afghanistan. Dat is best moeilijk. Vooral als er een ei voorbij mocht komen. Dat klussen wordt tot juli niets helaas. Daarom ben ik blij dat ik nu al bezig ben om mijn cyclus op orde te krijgen. Groetjes Moefoe
@ Deb... succes morgen, doe je best!! Nog geen nieuws van Lavendel, dat zal inderdaad wel betekend dat ze aan het bevallen is... EINDELIJK DE BABY'S KOMEN ERAAN... Oh ik ben nog niet naar de dokter geweest, ik wil deze maand afwachten.. ga dan gewoon stoppen en ongesteld worden en als het daarna nog steeds hetzelfde is even naar de ha.
Moefoe: zo dat lijkt me moeilijk zeg je man weg naar Afganistan.. Dubbel moeilijk omdat het naast het feit dat je je man enorm mist, het ook betekent dat je weer een hele periode niet zwanger kan worden.. Lientje: zwaai!!
hoi allemaal, spannend hoor. ben benieuwd wie het eerste gaat bevallen: lavendel of debby... of misschien stiekem truus moefoe, dat lijkt me ook erg moeilijk. ten eerste al dat je man zo lang weg is en dan ook nog dat je zo weer een heel aantal maanden mist waarin je niet zwanger kan worden. heb je al een idee van wat ze gaan doen in het ziekenhuis? mirtjuh, hoe gaat het met je? hier is iedereen vrolijk, eindelijk is mubarak weg, dus ml is helemaal vrolijk en dochterlief en ik natuurlijk ook . fijn weekend allemaal.
Lekker genieten dan maar! Als je verder niets met Egypte hebt kijk je er toch heel anders tegen aan en het zegt mij niet zo heel veel Maar kan me voorstellen zeg dat het een opluchting is eindelijk.
Ja, mijn man is echt helemaal in de wolken. hij zou zo naar egypte toe willen springen als hij kon. maar kan me ook voorstellen dat het je niet zo heel veel zegt als je er niet zo mee te maken hebt...
*zwaait terug naar juffie* @ Ummie ik zag het net op het nieuws (althans op het internet), goed nieuws!! Kom jezelf ook uit Egypte of alleen je man? Nou in ieder geval een goed weekend voor jullie....
meiden even snel een berichtje van mij, vanmorgen vroeg om 6.56 zijn we de trotste ouders geworden van onze prachtige dochter Sara het heeft ons overrompeld, heel snel gegaan, ziekenhuisbevalling, nu net thuis alles goed. meer info volgt snel
Gefeliciteerd meid met jullie dochter Sara!!!!!! Ben heel benieuwd naar hoe en wat maar eerst lekker genieten met zijn 3tjes!!