Lavendel lieverd van harte gefeliciteerd met jullie dochter en wat een prachtige naam. Ik hoop dat alles is gegaan zoals je het wilde! X
Lavendel, van harte gefeliciteerd meid!!! En wat een mooie naam (heb ik zelf ook een tijdje in gedachten gehad ). Ik hoop dat alles goed gaat. Geniet ervan!!! Enne, Debby, succes morgen! Ik denk aan je.
@ummie, ik weet niet precies wat ze gaan doen in het ziekenhuis. Ik heb het idee dat ze bloed afnemen en dan mijn hormonen gaan bekijken??
Lavendel GEFELICITEERD met jullie dochter Sara! Nu hoop ik dat je (jullie) kan gaan genieten, je hebt het verdiend hoor! Lekker uitrusten nu
Debby ... je bent nu inmiddels ingeleid! Succes vandaag, ik hoop dat je kleine jongen niet al te lang op zich laat wachten! Zo ga even douchen, drukke dag vandaag ... Ik moet met de kleine meid weer naar zwemles, wekelijkse boodschappen doen, ik wil nog even naar zuidplein vanmiddag en we hebben een verjaardag vandaag.
Lavendel: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Sara!!!!! Geniet lekker van de kraamweek en laat je maar goed verwennen. Dat heb je wel verdiend!
Debby: ondertussen zijn ze bij jou al begonnen met inleiden. Heel veel succes en ik hoop dat alles voorspoedig mag verlopen!
Goedemorgen meiden!!! Allereerst Lavendel: gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!!!!! haha ik zit hier gewoon met tranen in mn ogen van je bericht @ Debby: ontzettend veel succes/plezier vandaag bij de geboorte van jullie zoon!! (ik ga er tenminste vanuit dat ie vandaag nog komt als je nu al bent ingeleid ) Ik hoop dat alles goed gaat.. @ Ummie: Kan me voorstellen dat jullie ontzettend blij zijn met het nieuws uit Egypte!!! Gaan jullie/je man daar nu ook heen om het te vieren? @ Mirtjuh: he bah weer een - test Pff een kl*te zooi zeg! @ juffie en truus: voelen jullie het al rommelen...?!?! @ Jessie: jij gaat wel paar x per maand weekendje weg he?! Heel veel plezier, waar ga je dit keer heen? en met wie? Hier voel ik me even wat minder.. Mn ouders zijn 2 jaar geleden gescheiden en ik had altijd het gevoel dat zij nog redelijk contact hadden, ondanks alles. Nu kwam mn pa gisteravond langs om te vertellen dat hij dinsdag niet op mijn verjaardag komt, omdat er vele negatieve spanningen tussen hem en mn mdr hangen en hij geen zin heeft om 'mooiweer' te spelen.. Ik dacht altijd dat dit bij mijn ouders niet zou gebeuren.. Dat zij 'wijs genoeg' waren om normaal met elkaar om te blijven gaan.. Tis zooo'n domper, weet ook niet zo goed wat ik hier mee moet..
mamatien: bah dat lijkt me echt zo naar zeg als je ouders gescheiden zijn. Ik denk dat je er als dochter ook niet zo veel mee kan. Het is uiteindelijk toch iets tussen je ouders. Maar verdrietig word je er natuurlijk wel van. enne hier nog geen gerommel helaas
hoi meiden, ik ben echt benieuwd hoe het met debby gaat... even geduld nog... mamatien, wat vervelend van je ouders zeg, kan me voorstellen dat je daar verdrietig van wordt. ik denk dat je er zelf ook weinig mee kunt, maar daarom is het ook extra lastig misschien... nee, wij gaan nu niet naar egypte, wij zouden het wel heeeel graag willen, maar ja, wij kunnen niet zomaar even vrij krijgen van werk, jammer, jammer. ik weet niet meer wie het vroeg, maar, mijn man komt uit egypte, ik ben zelf nederlandse. mirtjuh, veel plezier met je drukke dagje vandaag. hopelijk leidt het een beetje af van je - test gisteren. moefoe, wanneer ga je ook al weer naar het ziekenhuis ('k weet niet meer zeker of je dat nu al had verteld of niet...). wat ze bij mij als eerste deden, waren bloedonderzoeken en inwendige echo en sperma onderzoek bij ml. en weet je al wanneer je man weggaat? hoe lang van tevoren krijg je zoiets eigenlijk te horen?
Mamatien, pff das minder van je ouders.. Vervelend dat jij er nu de dupe van word! Hier rommelt het wel, harde buiken om de 1 a 2 minuten maar ze duren maar een halve minuut en doen niet echt pijn dus schiet niet op
spannend hoor truus! straks krijgen we drie dagen achter elkaar een babietje. gisteren lavendel, vandaag debby (hoop ik) en morgen truus! en dan maandag juffie?? en hoe gaat het met hvj?
Wat een spannende verhalen zeg, Ik hoop voor iedereen het beste, ik weet nog niet zo goed al jullie verhalen maar dat komt langzaam aan wel. Er zijn dus 3 dames zwanger en of net bevallen?? Wat ik me afvroeg, iedereen hier heeft last van lange cyclussen, maar wat hebben jullie doorlopen wat zou ik nog kunnen verwachten, welke stappen zijn er mogelijk om de cyclus te verbeteren? Mijn man wist sinds december dat hij zou worden uitgezonden. Maar omdat ik toen nog niet helemaal beter was en ik ook door de medicijnen geen cyclus had hebben we dus niet echt veel kans gehad. Ook hebben we nog even gewacht, met echt proberen omdat we toen nog niet hadden gesproken met een arts van het Radboud. We wisten toen dus nog niet of het wel kon de medicijnen die ik slik en de risico`s voor het kindje. Nu in de laatste maand dat hij er nog is, ben ik dus iedere dag een ov test gedaan om mijn ei maar niet te missen. Volgens de berekeningen zou het zo rond de 10 zijn geweest. En toen rommelde het ook wel in m`n buik, maar nu is het weer helemaal stil. Toch heb ik met mezelf afgesproken dat ik iedere dag een test mag doen. tot 1 maart. Groetjes Moefoe
@ Ummie ik was degene die vroeg of jij ook uit egypte kwam... @ Mirtjuh vergeet helemaal te zeggen wat k#t :x van je negatieve test. Dikke knuf... @ Debby.. al nieuws?????? @ Moefoe.. er waren 6 meiden zwanger.. inmiddels 1tje bevallen (lavendel) en eentje bezig (debby), dan zijn het er straks nog 4. Nog 3 (truus, juffie en hvj) daarvan ook in deze maand uitgerekend.. alleen mamatien pas in juli!! Ikzelf ben niet meer bezig met zwanger raken (lang verhalen, geen zin om er verder over te praten).. door omstandigheden al weer aan de pil. Niet helemaal blij mee, maar ik zoek nog iets waarvan ik wel blij word... hihi Ummie, mirtjuh en jessie.. zijn nog bezig voor een kleintje.. helaas duurt het bij hun wat langer.. maar uiteraard duimen we nog steeds dat het snel raak mag zijn voor hun. Ik hoop dat ik niemand ben vergeten.. maar dat was zo het verhaal Wat een vervelend verhaal van jou trouwens en wat rot dat je mannetje straks naar het buitenland moeten... Hoop voor jou dat je ook snel zwanger mag zijn.. @ Truus... misschien gaat het bij jou ook wel snel beginnen
Nieuws van Debby (gejat uit het Feb topic), ze heeft een ruggeprik gehad, maar de ontsluiting wil niet vorderen. Om 7 uur gaan ze kijken of ze doorgaan of een ks doen. De ruggeprik vind ze echt heel fijn, echt een aanrader. Ze denken dat de baby te groot is voor het bekken. Nou hier blijft het onrustig in mijn buik maar het is wel wat afgezwakt. Keek vanochtend in de spiegel en zag gewoon dat heel mijn gezicht is veranderd, echt apart. Vanmiddag kwamen we bij m'n schoonmoeder zegt ze zo zo dat gaat niet lang meer duren, heel je gezicht is veranderd. Ben benieuwd of dat het mijn ouders morgen ook opvalt en of het ook wat zegt over de termijn waarop je gaat bevallen of dat ik nog een week (of in het ergste geval 3) zo doorloop. Moefoe, er is niet zoveel te doen aan een lange cyclus. Wat de meeste van ons wel gedaan hebben is tempen en ovutesten gebruiken om inzicht te krijgen in je cyclus, wanneer je eisprong enzo is. Lientje, mooie samenvatting haha
Truus: Bij jou dus wel gerommel vandaag. Hier niets op wat harde buiken na. Bij mij wordt er trouwens ook al een tijdje gezegd dat mijn gezicht veranderd is Hier zegt het niets, hopenlijk bij jou wel! Lientje: mooi samenvatting inderdaad
Juffie, hmm bij jou gaat die vlieger dus niet op. Ach misschien is het ook maar een fabeltje inderdaad. Hoop wel hoor dat het niet meer zo lang duurt, geduld is op zeker nu Lavendel bevallen is en Debby ligt te puffen