Truus: hier ook wel ongeduldig hoor maar probeer ook maar rekening te houden met overtijd lopen. Was met Nathan natuurlijk ook een week te laat. Collega die 5 dagen eerder uitgerekend was, is vorige week al bevallen. Als ik dan die foto's zie wil ik ook!
spannend hoor voor debby. ik hoop dat alles goed en voorspoedig zal gaan! lientje, idd mooie samenvatting. ik hoop echt dat er snel meer zwangeren zullen volgen! moefoe, begrijp ik het nu goed, heb je de 10e een eisprong gehad of weet je dat nog niet zeker. hou je je temp ook bij? dat vind ik zelf echt superhandig. zie het kaartje in mijn handtekening. bij een lage temp weet je gewoon zeker dat je nog geen ei hebt gehad. ik ben zelf de mmm in gegaan vanwege mijn lange cyclus, maar na een tijdje heeft alles zich wel redelijk gestabiliseerd. wel een aantal operaties gehad, maar bleek achteraf niets te zijn. nu zijn we weer even uit de mmm en we zien (voorlopig) wel even waar dat toe leidt... wij hebben trouwens al een dochtertje van (bijna) 4 jaar! juffie en truus, wat grappig dat jullie gezichten echt veranderen. daar heb ik nog niet eerder van gehoord lientje, hoe gaat het met jou??
Juffie, ja heb ik ook steeds rekening mee gehouden, met overtijd lopen. Maar de laatste twee dagen is mijn geduld echt gewoon op elke dag is op het moment te veel en ik zit gewoon echt te wachten tot het begint Ummie, nee nog niet eerder van gehoord? Mijn vk'en hebben het er ook steeds over dat mijn gezicht al wat aan het tekenen was maar sinds vandaag is ie echt gewoon compleet anders.
ummie: Zou je eitje geweest zijn? Temp gaat wel omhoog? Zou fijn zijn! Denk trouwens dat mijn gezicht vooral dikker geworden is (net als de rest van mijn lichaam)
Truus: probeer nog maar wat dingen te gaan doen of in te plannen. Vanmorgen even naar de makro geweest daar wat gegeten en toen weer naar huis. Toch weer even gezellig met zijn drietjes weg. Maandag gaan we als ik me goed voel misschien nog wel even naar de ikea ofzo.. Kan zo slecht tegen thuis zitten wachten en op zich voel ik me nog steeds wel redelijk goed. Kan geen uren meer lopen maar met tussen door wat drinken enz kan ik nog wel even weg. Als de bevalling begint, ben ik ook zo weer thuis natuurlijk (of in i.i.g. binnen een uur)
Juffie, ja doe ik ook zeker wel hoor! Vandaag lekker nog ergens aan het lunchen geweest met m'n man, boodschappen gedaan en op visite geweest bij mijn schoonouders. Morgen gaan we lekker uit eten en als ik mij van de week goed voel wil ik ook zeker nog een keertje gaan winkelen, zij het dan op een oma tempo haha. Ach en anders lang leven de nesteldrang, dat houd je ook wel bezig Nee dat komt wel goed, heb ook zoiets van mocht het beginnen ben je inderdaad zo weer thuis. Ga nu toch niet zo super ver meer van huis vandaan.
truus, nee, ik heb er echt nog niet eerder van gehoord, maar hoop echt voor je dat het een teken is dat de kleine snel komt! juffie, ik denk wel dat mijn eitje is geweest, zou echt fijn zijn idd . ik hoop dat mijn temp morgen nog ietsje omhoog gaat. het is idd wel fijn om gewoon bezig te blijven (voor zover dat nog kan). ik kan me nog wel herinneren dat mijn man mij overal mee naar toe nam, wel allemaal dingetjes dichtbij, maar dan bleef je toch mooi bezig. succes allemaal met de laatste loodjes. dikke knuffel van mij.
Ummie, ja je temp ziet er inderdaad eierig uit! Zou mooi zijn, dan is ie nog niet eens zo laat en is je cyclus mooi op regel.
Truus: inderdaad gewoon niet te ver weg meer. Ach en ga er ook niet vanuit dat ik binnen 2 uur beval Maar met weeen in de auto lijkt me niet zo prettig.. Ummie: thanx!
Juffie, nee daar gaan we maar niet van uit nee, binnen 2 uur bevallen. Al zit ik niet te wachten op een hele dag (of meer natuurlijk) weeen maar ja, dat heb je niet voor het zeggen. Ummie, haha Maar ik denk dat je morgen een kruis krijgt op dag 21!
nee hele dag weeen is niets nee (ervaring helaas) Ga hier de laptop maar eens uitzetten denk ik. Tot morgen!
dat denk ik ook en dan weer die rottige wachtbank op. nou ja, maar gewoon niet teveel aan proberen te denken. op werk is het druk genoeg, dus dat leidt wel mooi af.
Juffie, ja jij hebt ervaring inderdaad. Maar een 2de bevalling gaat meestal sneller toch? Hoop het in ieder geval voor je! Slaap lekker. Ummie, ja die wachtbank is vervelend inderdaad.. Gelukkig maar dat je mooi wat afleiding hebt van je werk, dat scheelt wel!
@Ummie Ik ben sinds 17 januari aan het tempen. Maar ik moet zeggen dat ik daar nog niet zoveel van weet, ik probeer wel te tempen rond 8 uur, maar eigenlijk moet dat toch rond 07:00 uur? En moet dat echt met 2 decimalen achter de komma? En waar kun je die thermometers dan kopen?? En vanaf welke temperatuur kun je dan spreken van een eisprong? Daarom doe ik nu maar iedere dag zo`n test om zeker te weten dat ik `m niet mis. Graag wat tips. Groetjes Moefoe
moefoe, tempen moet je wel even doen voordat je je eigen temp goed kan lezen. bij de 1 is 36.5 een hoge temp en voor de ander is dat laag. je moet even een hele cyclus van jezelf zien voordat je dat weet. ze zeggen altijd dat er minimaal 0.3 graad verschil moet zitten tussen de temp voor eisprong en de temp na eisprong. volgens mij maakt het niet uit of je je temp meet om 7 uur of om 8 uur. het is wel de bedoeling dat je het op een vast tijdstip doet, maar het belangrijkste is dat je tempt zodra je wakker wordt. dus niet eerst van alles gaan doen en dan pas tempen. en ik heb zelf ook een thermometer met 1 cijfer achter de komma. werkt prima voor mij hoor. het is wel superhandig, dus als ik jou was zou ik het wel doorzetten, maar je moet het zelf ook willen natuurlijk. via www.fertilityfriend.com houd ik mijn temp bij. en, o ja, volgens mij had ik mijn thermometer gewoon bij de kruidvat gekocht. succes meid!!
Hoi meiden. Ik kom even melden dat ik gisteravond om 21.49 met een spoedkeizersnee ben bevallen van onze zoon sam pramod. Hij weegt 4320 gram. Waarschijnlijk was hij te groot voor mijn bekken want de ontsluiting bleef ondanks weeen 5 uur lang op 5cm. Toen hebben ze de keizersnee gedaan. Helaas had onze kleine grote man wat koorts en moet daarom 3 dagen op de couveuse blijven.
Debby GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon sam! Wat een domper dat hij in de couveuse ligt, maar het komt vast goed toch? Hopelijk knapt jullie "kleine" mannetje gauw op en zijn jullie samen snel thuis! Knuffff