Mirtjuh, ik zie dat je op dag 1 zit. ben je nu echt ongi geworden? balen hoor. heb je trouwens je temp weggehaald uit je handtekening of kijk ik er over heen?
Debby van harte gefeliciteerd met de geboorte van Sam!! Wat balen dat de ontsluiting niet wou vorderen en dat het toch weer een keizersnee is geworden. Hopelijk knapt jullie mannetje en jijzelf natuurlijk snel op! Wat vind Emma van haar kleine broertje?
@ Deb: heb je ook al op hyves gefeliciteerd, maar super zeg! Dat Sam geboren is!!! Truus, is het dezelfde naam als jouw jongen krijgen? Ik hoop dat de koorts snel zakt!!! Hoe voel je je nu??? @ Truus en Juffie: Hopelijk gaan jullie nu ook snel bevallen!! Mijn schoonzusje is gister uitgerekend, maar ook nog helemaal rustig daar.. (tenminste, gisteravond was het nog rustig..) @ Mirtjuh: Balen dat je ongi bent geworden.. @ Ummie.. Jij weer op het wachtbankje zie ik ana je temp.. Spannend meid!
Mirtjuh, ongi geworden? Mamatien, haha nee wij hebben een andere naam Spannend dat je schoonzusje ook ieder moment kan gaan bevallen!
Super gefeliciteerd met je zoon.. Deb. Balen dat je hem nog niet mee naar huis kan nemen, maar hopelijk mag dat snel meid... zodat jullie lekker kunnen gaan genieten. Leuke naam trouwens!!
@ Ummie.. met mij gaat het goed hoor meid. Ik voel me de laatste tijd super, zelfs met de pil en ondanks het dagelijks bloed verlies.. Ik lees dat jij weer op het wachtbankje zit.. nou ik ga weer had duimen voor je meid. Ik dacht even dat ik ongesteld zou worden.. ik had van die kwaaltjes als onderrugpijn en zere borsten.. (en nog steeds). @ truus en juffie maandag is ook een leuke dag op te bevallen, valentijnsdag... een liefdesbaby... hihi!! Al nieuws of hvj is bevallen??? @ Mamatien wat vervelend nieuws van je ouders.. ik hoop dat ze dat samen een beetje kunnen oplossen zonder dat jij daar last van hebt.. sterkte ermee!!
Ha, ha, ik was idd ook al benieuwd of het dezelfde naam is als Truus in gedachten heeft. Maar ik vind Sam ook een leuke naam. Past ook mooi bij elkaar: Sam en Emma. Geniet ervan Debby, je hebt het verdiend! Lientje, fijn dat je je goed voelt! Truus, hoe gaat het met jou? Het gerommel zet nog niet door? Lavendel is natuurlijk druk bezig met haar kleine Sara. Ik hoop dat alles goed met ze gaat.
Nee hier zet het gerommel niet door. De continue harde buiken zijn wel afgezwakt maar blijf toch wel een zeurend kramperig gevoel in mijn onderbuik houden. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt, in het ergste geval nog 3 weken haha. Hvj is voor zover ik weet nog niet bevallen. Ze postte een paar dagen geleden in een ander topic waar ik ook schrijf dat ze er even doorheen zat en daarom zo weinig aanwezig was maar dat ze als ze bevallen was zeer zeker even een berichtje zou plaatsen want ze heeft toch internet op haar telefoon. Oh en Debby en ik wisten al van elkaar dat we niet dezelfde naam hadden, maar jullie dus blijkbaar niet haha
hahaha nee Truus, als je dat ons niet vertelt dan weten we dat niet Maar ik heb geduld, jou beeb komt ook wel dan weten wij het hihi Nou ik hoop voor jullie dat de baby morgen niet komt hoor!! Ik ben 15 februari jarig en ik haat het dat alle jongens (vroeger hihhi) valentijnsdag en mijn verjaardag in 1 deden.. ik wilde ook gewoon valentijnsdag vieren hihi.. Kan me voorstellen dat dat op de dag zelf nog meer is hihi.. maar goed, jongens kunnen daar miss heel anders in zijn dan meiden
Ja laten we hopen dat mijn beeb ook komt, zou wat zijn als ie bleef zitten Mijn schoonzusje trouwens die ook net bevallen is die zat te babbelen tegen haar baby zegt ze: Ja F. en je kleine neefje ... komt er ook al bijna aan. Weet ze gewoon onze naam We hebben het samen wel eens over namen gehad omdat we samen zwanger waren en dezelfde namen leuk vonden maar we hebben nooit tegen elkaar gezegd welke naam het zou worden. Maarre kan mij voorstellen dat het voor jou vroeger niet zo leuk moet zijn geweest, je verjaardag en valentijn in 1. Kwamen die jongens maar mooi makkelijk vanaf, 2 vliegen in 1 klap Nee ik heb zelf totaal niks met valentijn dus voor mij zou het geen dag als andere zijn als ie morgen zou komen.
Ik heb ook niets met valentijnsdag... ik vind het commerciele shit.. sorry!! Maar de 14febr. als verjaardag en geboortedag vind ik dan wel weer leuk klinken.. Ach ieder zijn ding!! Ik heb al 3 x deze week tegen vriendlief gezegd dat ik niets hoef te hebben voor valentijnsdag, maar hij is bang dat ik dan maandag zeg.. waarom heb je niets gekocht... whaha. Ach ik heb ook niets voor hem gekocht
Debby: ook hier nog even gefeliciteerd met jullie zoon Sam. Wat een mooi mannetje zeg zag ik op hyves! Mirtjuh: zag het ook ja, dag 1 van je cyclus?? Ongesteld geworden vandaag? Ben benieuwd wie nu de volgende is die gaat bevallen. Denk HVJ of Truus. Daar rommelt het i.i.g. Hier nog niet All: geniet van de zondag!
valentijnsdag is ook niets voor mij, eigenlijk ook nooit geweest. ik ben ook benieuwd wie de volgende is die gaat bevallen! en juffie ik ben ook superbenieuwd of je een jongetje of een meisje krijgt. wat denk je zelf??
Ja meiden, vandaag was mijn nod en ben inderdaad ongi geworden. Ik heb het niet gemeld, vond ik niet zo leuk na debby´s berichtje vanmorgen. Dacht jullie zien het vanzelf wel in mijn onderschrift. Ummie, ik heb mijn tempkaartje weggehaald, wil vanf nu niet meer tempen. Ik kan met ovutestjes mijn ei goed vinden en hoop zo meer rust te vinden in het zwanger worden, vooral na mijn ei. Jij succes op het wachtbankje heh, ik hoop dat je goed geklusd heb en op roze gaat over een paar dagen!
je mag het ook best zeggen hoor mirtjuh, maar had het idd zo ook wel gezien. ik kan me wel voorstellen dat je niet meer gaat tempen. je bent er dan toch elke dag wel heel erg mee bezig. ik had dat ook wel een tijdje dan kon ik 's nachts haast niet slapen omdat ik zo benieuwd was wat mijn temp zou zijn 's ochtends. nu temp ik alleen nog rond mijn ei. ik doe zelf geen ovutesten, dus ik vind het wel fijn om te weten wanneer mijn ei is geweest. wat betreft klussen probeer ik in de vruchtbare periode iig om de dag aan te houden, dan zit je sowieso wel goed. ik probeer er ook iets minder mee bezig te zijn, maar dat is toch wel moeilijk...
@ Mirtjuh balen meid... hopelijk geeft de volgende ronde jou meer geluk. Hier een beetje rare buik opeens.. aan de diarree (heb ik eigenlijk nooit). En een zere tieten (echt niet normaal) en steken in mijn lies.. Ik heb me halve huis net gepoest, dus niet dat ik verder ziek ben.. maar wel een beetje vaag. Stomme vrouwelijf soms...grrrrr
mirtjuh: snap je hoor dat je even neit meer tempt. Ik was vooral vlak voor mijn nod ook veel te veel met mijn temp bezig. Kan me voorstellen dat je op een gegeven moment daar geen zin meer in hebt. En als je ovutesten gebruikt kun je je ei ook niet missen natuurlijk ummie: denk zelf een jongen.. omdat alles precies hetzelfde is als bij Nathan. Maar dat zegt misschien wel helemaal niets hoor We zullen het zien.. Lientje: hormomen blijven gekke dingen doen he? Las je topic trouwens. balen zeg dat je nog steeds last het van bloedverlies.. Ik herken het dus wel had ik al eens gezegd toch?? Toen ik aan de pil was had ik ook bijna de hele maand wat bloed/ bruinverlies. Heb een aantal pillen geprobeerd maar dat hielp niet. Na de bevalling van Nathan en de periode bv weer even de pil geslikt en toen gign het wel gewoon goed.. Waar dat nou aan lag? all: Net mijn ouders nog even gezellig hier gehad om te eten. Nathan ligt in bed en ik ga zo ook lekker in bed BZV kijken. Mijn man vindt daar neits aan dus ga ik lekker in bed liggen Tot morgen!
juffie, ben benieuwd of het idd een jongen wordt! veel plezier met bzv en slaap lekker alvast! voor de rest ook een fijne avond gewenst. ik ga zo mijn tijd verdelen tussen bzv en schaatsen denk ik (sorry truus, er is weer schaatsen op tv ).
ummie: jij ook veel plezier dan he?? Ik vind schaatsen ook wel leuk trouwens.. Alleen bzv leuker En als dat af is zal ik het ook wel gehad hebben denk ik..
ha, ha, komt goed juffie. ik ga schaatsen ook niet helemaal af kijken hoor, is mij ook te laat, hoewel het wel spannend is!