Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Mirtjuh, gewoon zeggen hoor, daar moet ondanks het leuke babynieuws van het moment gewoon plek voor zijn! Goed dat je niet meer gaat tempen, hoop dat je dat een stukje rust gaat geven.

Ummie, ja schaatsen inderdaad, blegh.. Man had het gisteravond in bed ook alweer opstaan.

Lientje, apart hoor je klachten.. Klinkt toch echt wel als dat het van je hormonen komt als je je verder niet ziek voelt.

2. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

@ Juffie.. dat had je inderdaad verteld. Ik kijk het nog wel even aan.. Het blijft wel een beetje vervelend allemaal, maar ja na alles wat ik inmiddels al heb meegemaakt met mijn gekke cyclussen enzo.. ben ik heel wat gewend en kan ik alles wel hebben.. hihi!!

Door jullie dacht ik opeens ja... bzv. Ik was het bijna vergeten, maar de tv staat aan!
    Wat een verrassing trouwens dat Frank toch voor dat ene meisje kiest. Ik dacht echt dat hij die ander zou kiezen.. sorry ik weet even hun namen niet meer..
    Nou meiden fijne avond allemaal en ben benieuwd wanneer we de andere babytjes kunnen gaan verwachten.. spannend!!

3. mamatien

mamatien Niet meer actief

! BZV: ik had ook echt nuet verw8 dat die frank zn gevoel achteraan zou gaan! Vind het wel super goed van hem!

Heb je t voorstukje gezien van volgende keer.. Dan zegt Adriaan na dat weekendje weg tegen Annemarie: 'we bellen nog wel een keer' dan zegt zij 'een keer?' hahahaha nou ben beneiwud.....

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen!

BZV: Inderdaad wel goed dat Frank zijn gevoel volgt en niet alleen maar praktisch denkt.
    Annemarie: Dat wordt nooit wat volgens mij.

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mamatien: zie opeens je banner. Wow al 18 weken zwanger:$ Je bent al bijna op de helft:)

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Truus: meld plicht!;)

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Meld :p

Pff ik begin een beetje klaar te zijn met al die krampen en harde buiken; IK WIL WEEEN!

Zeg ik nu.. Piep straks vast anders als ik ze eenmaal heb ;)

Bzv, kijk ik nog steeds niet..

Mamatien, al weer 18 weken? Wow, gaat snel zeg! :)

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Ben ik weer!

@Debby, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Sam (mooi mannetje!). Hopelijk ligt die nu lekker in je armen of mag dat al gauw zo zijn. Geniet er lekker van!

@Mirtjuh, balen van je ongie meid. Hopelijk is de volgende ronde het jullie ronde! Dikke knuff meid en heel begrijpelijk dat je niet meer wilt tempen, het wordt op den duur een obsessie vooral tegen NOD aan.

@Ummie, spannend op de wachtbankje. Ik hoop dat je gauw een posi test in handen mag houden.

@BZV, jullie maken me wel nieuwsgierig zeg. Heb het nog steeds niet gekeken.

@Truus en Juffie, nog geen gerommel dat doorzet?

@Lavendel, al bevallen of nog aan het rondwaggelen?

@Mamatien, nog even en je hebt je 20 weken echo. Spannend!

@Jessie, hoe gaat het met jou meid?

@Lientje, hier ben ik meid. Lief dat je aan me denkt.

@Hier, gaat alles z'n gangetje. Na een *** week ben ik naar mijn moeder gegaan voor een weekendje, het heeft me goed gedaan en ik voel me nu ook beter gelukkig. Mijn dochtertje is ook weer thuis dus beter kan het niet gaan. Het rommelt nog steeds hier maar echt doorzetten ho maar. Ik heb iig max 2 weken te gaan dus het einde is bijna in zicht.

Hopelijk ben ik niemand vergeten, zo ja sorry sorry sorry dames!

9. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Ummie, dat had ik ook slecht slapen door tempen, vooral de week voor nod.

Juffie, ik heb ook sterk het gevoel dat jij een jongetje krijgt, ben benieuwd of het echt zo is.

Truus, is jouw kleintje nu helemaal ingedaald? Ik hoop dat hij niet lang meer op zich laat wachten.
    Moet je vanavond misschien even je mannetje "lief aankijken", ze zeggen dat dat net het laatste zetje kan zijn om je bevalling op gang te brengen.
    Misschien was het toeval, maar bij mij heeft het in ieder geval geholpen.

Mamatien, nog 2 weekjes ben je op de helft!!!!!!!!!!!!!

Hjv, we hadden hier al vernomen dat je niet lekker in je vel zat. Fijn te horen dat het weer wat beter gaat. Moet je nu nog steeds curven?

All, heb niet puf om uitgebreid te kletsen hier, voel me een beetje blehhhhhhhhhhh

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Mirtjuh, dikke knuff meid hopelijk voel je je gauw wat lekkerder in je vel. Ja heb a.s woensdag weer een curve staan, hopelijk de laatste.

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hvj, wat goed dat je weer wat beter in je vel zit! Fijn dat het weekendje bij je moeder je goed heeft gedaan en dat je je kleine meid weer thuis hebt! Jammer dat het gerommel nog niet bij je doorzet, hier ook niet helaas..

Mirtjuh, knuf voor blehh voelen.. Snap het helemaal. Nee kleintje is nog steeds niet ingedaald. Tenminste denk ik wat hij ligt nog steeds heel erg hoog. Morgen naar de vk dus dan weet ik het zeker. Pff en m'n man vanavond lief aankijken.. Vind het zo'n vreselijk idee om nu nog seks te hebben. Grappig dat het toen bij jou heeft geholpen, je hoort het wel vaker inderdaad.

12. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Doe jij maar niet dan als jouw kleintje nog niet is ingedaald, bij mij braken namelijk meteen de vliezen! Succes morgen bij de vk.

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Truus, hier heb ik ook soms het gevoel dat het niet is ingedaald omdat ik de kleine regelmatig bij mijn ribben voel. Bij de ena laatste controle zeiden ze dat het hoofdje vast zat beneden en de laatste keer zei ze dat het niet vast zat dus wat het nu is geen idee. Woensdag hoor ik meer. En sex heeft hier tot nu toe geen enkele invloed op de kleine helaas.

14. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Mirtjuh, vk geeft aan dat het heel goed kan dat de kleine pas gaat indalen tijdens de bevalling. Maar goed, vind het wel apart hoor dat ie nog niet is ingedaald want met een eerste hoort ie bij 36 weken al vast te liggen zeggen ze.

Hvj, oh dat is apart. Als ie eenmaal vast ligt dan kunnen ze toch niet meer terug? Tenminste dat is wat ik er van begrijp. Hier ligt ie tot nu toe echt nog steeds boven mijn bekken, dus zelfs niet een beetje er in..

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Truus, dat dacht ik ook dat het daarna niet meer los kan schieten maar ze zei echt bewegelijk dus niet vast. Zal het woensdag nog eens vragen.

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Iemand wat van Lavendel vernomen?

17. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hvj, denk dat Lavendel aan het genieten is van haar dochter ;) Ze is 11-2 bevallen van Sara!

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ow al bevallen, wat leuk joh! Heb ik over het hoofd gezien denk ik. Thnx voor het mededelen Truus.

@Lavendel, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Sara. Geniet er lekker van!

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Mirtjuh: je mag je best bleeh voelen hoor. Snap je helemaal!

Truus: hier heeft knuffelen ook nog geen effect hoor:) Misschien in combinatie met wat ananas en bitterlemon?;)

HVJ: fijn dat je je weer wat beter voelt. Nu maar snel bevallen hopenlijk!

20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ieuw ananas vind ik echt vies! Bitter lemon vind ik wel lekker maar daar krijg ik onwijs maagzuur van dus is ook niet echt een optie.. Knuffelen word sowieso niks vandaag want heb te veel gedaan dus m'n bekken liggen behoorlijk in de prak ;)

Deel Deze Pagina