hieronder nogmaals mijn test iets groter. Ik ga morgen en overmorgen nog keer testen... als ik dan bijv geen streepje ofzo zie dan ga ik de gyn bellen voor een test idd DUIM DUIM DUIm
dit is echt wel positief!!! even tussendoor ik heb op dit moment echt heel erg krampen..ik denk echt dat mijn ongi eraan zit te komen!
Wendy, ik zie ook een streepje? Maar is dat niet dezelfde test als Truus heeft gedaan van de week, de test van One Step ? Die schijnen namelijk niet helemaal betrouwbaar te zijn. Ik zou morgen nog een testje doen met ochtendurine, dan weet je het zeker. Lavendel, ja, hoe is het met je temp? Ben ook wel erg nieuwsgierig. Ikhebjelief, zou wel jammer zijn als je ongi doorzet, al heb je dan wel duidelijkheid. Het zou goed kunnen met van de week een temp van 37 die die nu weer terug is naar 36,4
lavendel: welkom terug!! Wendy: zie een streepje!! ikhebjelief: als je inderdaad ongi wordt hoop ik dat het snel doorzet!
Wat spannend wendy! Ik zie echt wel een streepje volgens mij! Hopelijk wodt het de komende dagen steeds duidelijker.
Hoi dames! Daar ben ik ook weer, heb me enige tijd wat afzijdig gehouden omdat ik gek werd van de valse 'eitjes'. EIN-DE-LIJK is mijn ongi gisteren komen opdagen dus ben ik nu terug netjes aan een nieuwe cyclus begonnen. Ben benieuwd hoelang het dit x zal duren!
Wendy, ik zie dat de meningen verschillen over deze test, wanneer ga je weer testen? Hoop voor jou dat ie positief is! Nala, welkom teug! Hopelijk brengt deze cyclus je meer geluk en geen nepeieren.! Ikhebjelief, en hebt je ongi al doorgezet?
hey meiden, vannochtend weer getest... 1 kv Negatief en 1 sensitest negatief... Nu snap ik niet waar die pos sensistest vandaan komt...was wel ff een telleurstelling vannochtend.. je krijgt toch hoop he... Ik zou eigenlijk vandaag met provera moeten beginnen, maar durf ik nu niet aan.. want stel je voor...
Wendy! Ben benieuwd wat de gyn zegt.. Ik baal ook, hoge temp van gister was duidelijk te wijten aan wijntjes van vrijdagavond.. vandaag weer gewoon 36.5! Lijkt dus weer een langere cyclus te gaan worden..
hey all.. hier nog steeds geen ongi...het heeft nog niet doorgezet..misschien vandaag??? dag 43 dus het mag van mij nu wel. Balen Wendy!!
Balen voor de meiden die ongi zijn geworden en negatief getest hebben.... Ikzelf test alleen maar met 2 voor 5 van het kruidvat, omdat ik weet dat die betrouwbaar zijn.. Je hoort zoveel rare verhalen over allemaal testen die positief testen, terwijl je niet zwanger bent.. dat lijkt me zo'n teleurstelling!! Vriendlief heeft het nog steeds over mijn zwangerschap, terwijl mijn testen echt negatief zijn. Hij vindt het heel raar dat ik niet ongi wordt en denkt dus echt dat ik zwanger ben (of hij is er bang voor).. @ Lavendel fijne vakantie gehad?? @ Truus ook fijne dagen gehad??
@ All. Heb net tempkaartje bijgewerkt, internet ligt er steeds uit heel irri. Maar lijkt nu goed te gaan. Net ovutest gedaan, en zie een licht streepje. Misschien vanavond of morgen een duidelijke positest! Zou betekenen dat cyclus niet langer wordt. Zou fijn zijn! Weet alleen niet wat ik nu moet doen na de test van zonet. Gisteravond geklust, vanavond er weer op wagen? Als ie vanmid pos is ga ik het denk ik wel doen. Pfff lastig... Verder een heerlijke vakantie gehad. Lekker weer! lekker rustig aangedaan, heerlijk relaxed. Zon zee en strand . Mis het nu al Hoewel het niet alle dagen even goed was, twas net een dippie daar. Maar wel veel beter dan hier! Ben nu nog aant bijkomen, heb beetje last van nachtje overslaan en het vliegen. Ben vandaag niet vooruit te branden had verwacht om hier veel pos nieuw te lezen...kom op meiden we moeten er nu echt voor gaan! Dikke knuf voor iedereen die weer is teleurgesteld
was het maar waar... drukke dag gehad vandaag en morgen begint het werkende leven weer, helaas. balen voor de meiden met slecht nieuws, en lavendel, hopen dat je ei eraan komt meid! ziet er goed uit!
@ Lavendel: Gezellig, je bent weer terug Vandaag was leidse Marathon, dus heb de hele dag hardlopers aangemoedigd en heerlijk aan de prosecco gezeten.. Wat is het leven soms toch zwaar Ik ga dinsdag weer beginnen met tempen, morgen namelijk nog dagje vrij!! Vandaag heb ik nieuw klein katje uitgekozen.. hij is echt zooooooooo schattig