Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @mamatien, kom je uit Leiden? Hier een oud Leienaar-ster ;) Ik woonde in zuid west ( en heb ooit ook meegelopen aan de marathon)

2. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Wendyenrichard: heb 5 jaar in Leiden gewoond, maar kom uit dorpje ernaast! Maar ik hou van Leiden, geweldige stad :) Marathon lopen doe ik niet, maar aanmoedigen wel :) hihi

3. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ mamatien waarom ga je morgen niet tempen? alleen maar omdat je vrij bent? ik heb in mijn vakantie 2u later getempt dan anders, en moet zeggen dat het mij meevalt. Gister pas om 12u getempt ipv 8.30 u maar merk dat mijn temp toch gelijk blijft. Zodra ik wakker word temp ik. Misschien gewoon proberen?

@ Ummie, harde leven?! misschien is een sabatical jaar wat voor jou?!

4. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ lavendel: ja omdat ik vrij ben, maar ik zit pas op dag 5 ofzo, dus tis toch nog niet boeiend! Als ik ergens anders in mn cyclus zat, had ik wel gewoon getempt hoor! Maar afgelopen dagen heb ik ook niet getempt! Terwijl ik in mn vak 2 weken terug wel gewoon getempt had, omdat ik het toen wel belangrijk vondl...

5. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    jep, ben al beetje blij dat ei bijna komt want dan heb ik us een keer niet een lange cyclus...zou ook een keer fijn zijn

heb vanav ook nog ff ovutest gedaan, voor zekerheid, maar zelfde als vanmiddag. Licht streepje, zal morgen dan wel echt posi zijn. Zit nog wel te dubben, wel of niet klussen straks...gisterav nl ook gedaan, maar morgen gaat niet lukken omdat manlief er niet is...

6. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ochja, ik had ff niet door dat je op dag 5 zat. Dan zou ik het ook niet doen...zie trouwens dat jij je 6e ronde ingaat. lopen we een beetje samen op.

7. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmm, tsja, als manlief er morgen niet is, dan zou ik het voor de zekerheid toch maar wel doen. dan houd je in ieder geval het ritme van minimaal om de dag aan...

8. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL

9. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @mamatien... ik ga ff raden.. je komt uit sassem of Oegstgeest :p

10. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    :D wist wel dat je je zat te springen om een sabbatical jaar, ken je al goed :p ;)
    dat van die werkgever klinkt trouwens niet zo goed...

11. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    meiden ik ben nog zo gaar vant vliegen, ik ga m'n bed maar us opzoeken en manlief verleiden...hopen dat z'n zaadjes niet verband zijn door de vele zon van afgelopen week ;) want ik WIL een bevrucht ei :)

weltrusten voor straks en tot morgen ofzo

12. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welterusten Lavendel!

13. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goeiemorgen

Mij was er ook weer *jeuj* :D

Ja.. wou vanalles gaan typen want heb alles terug gelezen maar ben zo'n beetje alles vergeten :(

@Jessie, nog geen ei dus.. Bah, duurt ook lang!

@Lavendel, jeeeeeeeeej je bent er weer :D Lekker bruin geworden? Ik zag dat jij ook nog geen ei had gehad.. Schiet ook niet op he?

@Juffie, ik zag wel hoor dat jij zei dat het lekker rustig was zonder mij :p Nathan weer beter lees ik? Gelukkig maar!

Nou ja, voor de rest ben ik dus dement want ik zou het echt niet meer weten.. Sorry *kijkt zielig*

14. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ook goeiemorgen :D heb zeker een lekker bruin kleurtje :) Het was echt heerlijk! heb inderdaad nog niet m'n ei gehad. Gister wel licht pos test, dus kom wel in de buurt.
    en waar heb jij uitgehangen?! hoest verder? zag dat jij weer in volgende ronde zat, hopen dat die tarwekiemdingen nu zijn werk doen en je niet weer zo'n lange cyclus hebt. Ik heb nu goede hoop dat mijn cyclus niet weer langer word...

@ All iedereen wakker?!

15. Nala81

Nala81 Niet meer actief

Dank je wel dames!
    Hoe gaat het met de rest?

Ik zag een banner '7 dagen overtijd' (sorry, ben nog erg slecht in nicks-herkenning), spannend voor je en ik duim voor je dat je zwanger bent.

Truus21, balen dat je ongi werd, je temp zag er zo goed uit! (ja, ik heb teruggelezen,pfieuw!). We lopen precies gelijk zie ik,ook cd4 vandaag.
    Hopelijk krijgen we beide een korte cycles EN bevrucht eitje!

16. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Lekkere vakantie gehad dus, mooi!

Balen dat je nog geen ei hebt gehad, maar wie weet komt ie snel als je al een streepje begint te krijgen. Hoop het wel voor je hoor, want van jou steeds langer wordende cyclussen word je ook niet blij..

Ik was even een weekendje weg, familiebezoek :) Dat kan een mens ook goed doen, gewoon even een weekendje er tussen uit.

Zit inderdaad nu ook in de volgende ronde, ronde 6 alweer bah.. Hoop dat deze wat korter is want afgelopen ronde was echt waardeloos.

@Nala, ja temp zag er goed uit inderdaad. Maar toch helaas ongi geworden.. Nou inderdaad, hopelijk een kortere cyclus en een bevrucht eitje deze keer!

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    truus: fijn dat je er weer bent!! is weer gedaan met de rust heir dus:p;)

lavendel: had ik al welkom terug gezegd:) hopenlijk snel een ei voor jou!

hier weinig nieuws. Nathan begint gelukkig weer beter te worden dus dat is fijn! mijn ongi is bjina over. zou vandaag weer beginnen met tempen maar was het vergeten vanmorgen dus morgen weer een poging. er is toch nog weing te ontdekken.

zo nathan typt ook even~:`ddddddddddddddddddggddddddddddddddddddf:D

18. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Truus, gezellig een familiebezoek. Tenminste ik hoop dat het gezellig was :p Ja je had echt een rotronde, maar wie weet wat die tarwekiemolie nu allemaal gaat doen! Ben je nog steeds aant slikken trouwens? Heb je nog bijverschijnselen?! Ik hoop eigenlijk niet dat je ronde korter wordt maar dat het een lange 9 maandenronde wordt :) En hoop inderdaad dat mijn cyclus niet weer langer word, maar dit keer goede moed.

@ Juffie, ik weet het ook niet meer hoor. Hoop ook snel een ei en dan wel een bevrucht ei :p Dus Nathan is ziek geweest? Fijn dat ie weer beter wordt. Ach morgen of overmorgen met je temp beginnen kan ook geen kwaad.

@ Nala, had het ff gemist dat je ongi was geworden. Balen! Maar nu op naar een goeie mooie ronde!

@ All, volgens mij heb ik vandaag pos ovutest. Heb om 12 u getest en was posi. Doe rond 18u nog een keer. Kijken wat ie dan zegt. Als ie weer posi is weet ik het zeker. Je weet nl nooit met die dingen.
    Afgelopen 2 dagen nog geklust. Dus dat was goedgegokt.
    Wat doen jullie eigenlijk als je pos ovutest hebt? Ga je dan meteen weer aan de klus?

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    lavendel: oh super een positieve ovutest. gebruik zelf nooit ovutesten maar het is toch zo dat bij een positieve test je ei binnen een dag gaat springen. dan zou ik toch nog even gezellig knuffelen vanavond;) zit je altijd goed!

20. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    alleen maar knuffelen :( zou dat helpen ;) :p
    manlief is de hele dag weg en tkan erg laat worden voor ie thuis is...mwah weet niet wat ik moet. Liefst zou ik vanavond en morgen nog ff flink klussen ik wil gewoon dat het nu raak is :)

Deel Deze Pagina