Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey allemaal!

moest heel wat bijlezen zeg. gezellig hoor.

lientjelove: wat vervelend dat de gyn eigenlijk ook niet wist wat ze moest.. En nog meer balen dat je niet zwanger bent:( Dikke knuf voor jou!!

Debby: geniet nog maar even lekker van je vakantie. en zon meenmemen lijkt me een goed idee want vind het maar koud nu.

lavendel: denk dat je temp morgen wel hoger is of ander overmorgen. dan is je ei dus vandaag en heb je gisteren heel goed geklust. Zegt alleen zo weinig he. tot nu toe klus ik elke ronde goed maar niet zwanger. en bij de ronde van de mk kan ik me niet herinneren dat ik toen rond mijn ei geklust heb;) Wat nu mijn moraal van het verhaal is weet ik eigenlijk niet:D ehm lekker klussen als je zin hebt denk ik;)

wendy: spannend!!!

ehm nu weet ik het niet meer..

oh ja balen van je lange cyclus: dat doe ik zeker. Echt dat wachten op mijn ei duurt veeel te lang:(

2. mamatien

mamatien Niet meer actief

Hoi meiden,
    Lavendel, denk ook dat je temp morgen omhoog gaat, dat je vandaag je ei hebt! Dus toch nog ff klussen hoor!!!!!!!! :)

Wendyenrichard: en? weet je al meer? (je zou toch binnen 2 u uitslag krijgen?)

Lientjelove: balen meis :(.

Debbie: heerlijk zeg, in Italie!! Ben echt benieuwd naar de Clomid. Hoop dat je geen bijwerkingen krijgt maar wle een babytje :)

@ Truus: Ook al gehakballen, ik ook:)

Ik heb foto's van de 2 katjes op mn tel, maar weet niet waar dat draad is waarmee het naar mn comp kan!

3. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Weer helemaal bijgelezen hoor!

Lientjelove, wat balen zeg meid! Lijkt me echt zo'n teleurstelling, ondanks dat je het misschien ook wel had verwacht en dan helemaal supervervelend dat je vriend er wat anders over denkt. Sterkte en een dikke knuffel!

Wendy, wat spannend, heb je de uitslag al?? of heb ik toch iets gemist...

Debby, veel plezier nog op vakantie! Geniet er nog even van!

En wat ik zo gek vindt, is dat er zoveel verschillende verhalen zijn over de huisarts. Mijn huisarts heeft na 6 maanden een verwijs gegeven voor de gyn. Lijkt me echt balen als je dan wordt weggestuurd met de boodschap: kom over een jaar ofzo maar weer terug...

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik kom even spieken!

@Lientjelove, wat erg he zo'n lange cyclus. Been there done that. Mijn record staat op 136 dagen. Ik hoop echt dat het eitje gesprongen is en dat je dan over 2 weken ongesteld wordt.

@Debbie, genietse daar in Italie, en succes met de clomid!

@Truus (en geldt voor iedereen): misschien helpt het om magnesium pillen te slikken (2x per dag eentje). Magnesium staat bekend als het vruchtbaarheidsmineraal. Kreeg de tip iemand hier in Duitsland. Heb de laatste 2 cyclussen magnesium geslikt en bij die laatste 2 cyclussen elke keer een ei op dag 24. Waarbij het bij de laatste cyclus raak was.

Hier alles prima. Wel veel 'bandenpijn'. Gek eigenlijk want ik dacht dat de boel al een keer opgerekt was maar het is nu veel pijnlijker dan bij de 1e keer. En morgen de 2e echo. Hoop dat er nu wat te zien is. Ben best wel een beetje zenuwachtig.

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha moest hier erg om lachen :D

Maar ik moet minder lullen? :$ In 'mijn' eigen topic :$ Ooooh ben er stil van :p

@Charlie, Oeh alweer bijna he? Dat jullie een jaar getrouwd zijn. Lekker hoor even naar Italie! Wij hopen dat we ook nog even lekker weg kunnen, maar weet niet of dat dat er in zit dit jaar. We hebben in ieder geval in Augustus wel een weekendje Brussel staan, dan zijn we een jaar getrouwd, dus we zijn er dan in ieder geval even tussen uit!

@Mamatien, ben benieuwd naar je katjes!

@Chebu, misschien inderdaad een goeie tip! Wie weet helpt het. Zal van de week eens kijken als ik bij de drogist kom. Wat apart dat je zo'n last hebt van bandenpijn. Mijn schoonzusje is ook zwanger van de 2de, net even wat langer als jou en die klaagt er ook over dat ze er zo'n pijn van heeft. Terwijl ze het bij de eerste ook eigenlijk niet had.

Zo ga even gtst kijken. Heb het gisteren en vandaag gemist dus heb wat in te halen.

6. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    He dames, ben ik weer.. wat drukke dagen achter de rug en ook nog een blaasontsteking.. :( Vanochtend bij ha geweest en antibiotica meegekregen. Ben wel beetje klaar met cyclus nu, voel van alles in mijn buik, maar ja dat kan net zo goed van blaasontsteking komen.. misschien daluk nog even klussen, we zijn uit ons om-de-dag-ritme geraakt :p

@Lientjelove, weet niet zo goed wat ik moet zeggen, lijkt me echt een enorme klote situatie.. knuffel!

Ik las gister nog een stukje in de metro.. na een half jaar is 70% zwanger, na een jaar 80%, en als je na een jaar niet zwanger bent hup naar de ha voor een verwijsbrief, en als je 35 bent zelfs al eerder gaan. Mijn ha heeft ook gezegd, normaal geven we het een jaar maar gezien je leeftijd (je vruchtbaarheid neemt nou eenmaal af als je ouder wordt.. en ik ben "al" 29), als je het eerder beu bent, gewoon langskomen. Ik krijg het nu wat rustiger, minder stress (verklaart waarschijnlijk ook waarom ik nu blaasontsteking heb) dus ik wil het nog wel een half jaar geven.. maar bij het jaar ga ik echt wel naar de ha!

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oh wat vervelend een blaasontsteking.. Beterschap!

8. Nala81

Nala81 Niet meer actief

Goedenavond dames,

Alles goed hoop ik!

Ik ben nu ook 's avonds beginnen tempen in de hoop daardoor mijn eitje op tijd te vinden. Namelijk denk ik dat die 's ochtends springt waardoor ik mijn temp.stijging pas 's anderendaags zou krijgen.

Wat denken de doorgewinterde tempers ervan?

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Dat ligt aan het seizoen! In de winter en herfst springt je ei laat in de middag of s' avonds en in de lente en zomer s' nachts of s' morgens.

10. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Nala, ik zou alleen 's ochtends meten want het betrouwbaarste resultaat krijg je na slaap.
    's Avonds heb je immers al bewogen enzo en dan is je temperatuur sowieso hoger.
    Ik raad je echt aan alleen 's ochtends te tempen. Iedereen die tempt ziet de temperatuursstijging (die het meest betrouwbaar is) pas de volgende dag.
    Kijk maar in mijn kaartje.

11. Nala81

Nala81 Niet meer actief

Chebu, ja 's ochtends temp ik ook sowieso op hetzelfde tijdstip maar ik doe 's avonds toch altijd dezelfde routine en dacht dan rond 19u. ook weer te tempen. Al is het maar om een temp.stijging te spotten in vergelijking met de voorgaande (avond)temp.
    Is dat een beetje logisch ?

Truus21, serieus zeg? Dat is interessant!Weet je ook hoe dat precies komt?
    Wat denk jij van mijn avondtemp.?

12. mamatien

@ Nala: Het heeft echt geen zin om savonds te tempen. Dat is mega onbetrouwbaar! Je moet sochtends tempen omdat je dan uit je slaap komt, dus nog niet bewogen en daardoor is je temp stabiel. Savonds heeft dus echt geen zin! En zodra je temp omhoog gaat, is je ei toch al geweest... Dus of je daar nou s avonds of sochtends achter komt.. Sorry..

13. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    @nala overal als je leest over de temperatuur methode raden ze s morgens idd aan...ik zou dat dus idd niet s avonds doen...!

14. Nala81

Nala81 Niet meer actief

Hoi Mamatien en ikhebjelief, begrijp me niet verkeerd want 's ochtends zou ik dus ook gewoon tempen en zou ik die als het meest betrouwbare aanhouden. Ik dacht het avondtempen er als extraatje bij te nemen om ook daar een patroon in te vinden in vergelijking met de voorgaande avondtempen.
    Dat kan dan toch?

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja dat is echt zo! Google er maar eens op dan zie je het wel.

Maar goed, in de avond tempen is niet betrouwbaar, dus eigenlijk heeft het geen nut. Als jij denkt dat je er op die manier ook een patroon in kunt vinden, kan je het natuurlijk altijd proberen. Maar ik zou er niet van uit gaan dat het werkt.

Nou volgens mij heb ik hier een mooie blunder gemaakt.. Ik dacht dat ik vandaag de auto om 10 uur naar de garage moest brengen voor een nieuwe apk en nu kijk ik net in mijn agenda dat ie gisteren om 10 uur daar heen moest :)

16. mamatien

@ Nala: Tuurlijk, als jij dat wilt doen, kan het geen kwaad. Het heeft alleen geen zin, dus lijkt het me zonde van je tijd ;)

HAHHAAHA Truus: dat is nog eens dom. Blond? ;)

17. Nala81

Nala81 Niet meer actief

Dankje wel!

Truus21, da's idd een blunder. Hopelijk krijg je snel een nieuwe afspraak!

18. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oooh je lacht me gewoon uit :$:p (Maarre, mja inderdaad blond)

Nou ik vanocht om 10 uur naar die garage toe.. Komt die man bij mij, hij zegt kan ik wat voor je doen? Ik zeg jahaa.. Ik heb of vandaag om 10 uur een afspraak, of ik had gisteren om 10 uur een afspraak. Ik hoop dat ik op tijd ben :) Hij zegt, je hebt die en die auto? Ik zeg uhhu.. Oh zegt ie dan heb je vandaag een afspraak! Pff wat een opluchting, en wat dom van mij dat ik dat verkeerd heb opgeschreven :)

19. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ All, gisteravond heerlijk geklust :) Effe wat anders, jullie hebben verkeerd gedacht. Temp is niet omhoog gegaan. Net nog ovutest gedaan, had er nog 1 liggen en was benieuwd. Streepje is zeeeeer vaag. Morgen zal temp wel omhoog zijn gegaan. Heb ik dan vandaag overdag ei gehad? Heb iig niets gevoeld.

@ Chebu, bedankt voor de tip. NOg niet eerder gehoord. Iemand hier nog meer ervaring mee? Hoop het niet te hoeven uit te proberen. Vervelend van de bandenpijn zeg!

@ Truus, ik snap waarom je weer moest lachen om mij ;). Maar zoals jij het geinterpreteerd had, had ik het in eerste instantie niet zo bedoelt. Maar hij is wel goed al zeg ik zelf;)
    Truus...lekker bezig met die auto! :p

@ Jessie, balen zeg een blaasontsteking. Hoop dat antibiotica snel werkt. Wel eens eerder gehad?
    Dus jij kiest er ook voor om eerst een jaar de tijd te geven? Vind sowieso dat als iemand naar de ha gaat, of ie al jaar bezig is of nog niet wel serieus genomen moet worden. Heb soms het idee dat niet alle ha dat doen.

@ Nala, volgens mij is 's avonds tempen juist er onbetrouwdbaar om hierboven genoemde redenen. Zou het dus niet doen.

Nou meiden, kga ff eten, manlief heeft gekookt...heerlijk normaal kook ik elke avond, nu een keer niet!

20. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Helaas wel.. toch maar plassen na het klussen.. temp was vanochtend nog wel lekker laag, ik was ff bang dat ie zou stijgen of dalen door de antibiotica. Heeft iemand daar ervaring mee?

Ja, ik geef het een jaar de tijd, maar wel ruimdenkend hoor.. want dat het bijvoorbeeld in ronde 2 (die lange) nooit had gekund omdat we niet op het juiste moment hebben geklust, dat tel ik niet mee.. gewoon een jaar vanaf de pilstop. En dat van die niet-serieus-nemende huisartsen, je hoort het best vaak en ik vind dat ook heel slecht!

Deel Deze Pagina