Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ik las vandaag ergens dat je na het klussen moest plassen anders zou je blaasontsteking kunnen krijgen. Ik dacht wat een onzin, nooit van gehoord. Maar blijkbaar is dit dus serieus, gezien jou opmerking?

Heb geen ervaring met antibiotica tijdens tempen, zou het dus niet weten. Aan de ene kant kan ik me niet echt voorstellen dat het zou beinvloeden. Dan zouden medicijnen en andere dingen ook beinvloedbaar zijn. Weet het alleen van alcohol.

Zou ik ook doen rekenen vanaf de pilstop! Doe dat ook, alhoewel ik vorige cyclus neiging had om toen al naar de dok te gaan.

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ja, dat is serieus ;)
    "Bij veel vrouwen gaat aan de meeste blaasontstekingen geslachtsgemeenschap vooraf. Bij de seks worden ook bacteriën door de plasbuis in de blaas gemasseerd."
    Bron: Blaasontsteking - Wikipedia

Wel een geweldige omschrijving trouwens "gemasseerd".. :)

Er zijn zelfs vrouwen die zo vaak blaasontsteking krijgen na het vrijen dat ze standaard een tabletje moeten nemen na het klussen.. is weer eens wat anders :p

3. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    *zwaait* naar mirtjuh

4. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    haha :). Maargoed, weer wat geleerd. Wist het echt nie....maar moet eerlijk zeggen. Vaak moet ik na het klussen wel naar de wc dus dat zit bij mij wel goed dan ;)

5. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Zo ben er weer ... 'effe' alles bijgelezen , nu ga ik kort reageren ...

Ikhebjelief, vervelend joh dat je nog steeds in onzekerheid zit.

Annemie, ik baal ook van die lange cyclussen hoor, met een normale cyclus had ik waarschijnlijk nu in mijn vruchtbare periode gezeten, maar helaas het blijft afwachten, niks aan te doen.

Lientjelove, jammer dat er geen zwangerschap op de echo te zien was. Is het voorlopig nu echt helemaal game over voor jou? Ik vind het zo rot voor je!

Lavendel, je ei maakt het wel spannend, morgen maar je temp omhoog dan hoor. Ik heb de vorige cyclus ook ovu testjes gebruikt, maar kwam er ook niet uit met die streepjes. Ben toen maar overgestapt op de testen van CB, zijn wel heel duidelijk, maar met onze cyclus doen die wel au aan je portemonee :(
    Mirtjuh zwaait terug naar Lavendel :)

Wendy, weet je al wat meer ???

Jessie, beterschap hoor! Ik moet altijd plassen na het klussen, maar als ik in mijn vruchtbare periode zit blijf ik toch eerst altijd even een half uurtje liggen en dan ga ik daarna naar de wc.

6. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    joehoe wat is het hier weer rustig

7. mamatien

mamatien Niet meer actief

Hoi meiden,
    Ik wil ook gewoon een jaar wachten. Maar dat komt ook omdat het me verschikkelijk lijkt om med. o.i.d. te moeten slikken om zwanger te worden. Dus ik blijf het nog paar maanden proberen! (maar goed, ik kan best volgende maand wat anders zeggen hoor haha)

Ik zit pas op dag 7 ofzo, dus heb gewoon weinig te melden elke x :S Iemand anders al wat leuks te melden?

8. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    waarom reageer je nou kort? vind het veel leuker als je uitgebreid reageert :p
    tja heb denk eigenwijs ei :( maar morgen gaat ie vast omhoog.
    testen van CB begin ik inderdaad niet aan...vind het nu al een uitgave

9. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ben wel nieuwsgierig naar hoe oud/jong jullie zijn, en hoe lang jullie getrouwd zijn of samenwonen...

10. mamatien

Hey Lavendel,
    Ik ben even je tempkaartje aan het bekijkjen, maar die is niet zo betrouwbaar haha! Wat heb jij veel witte bolletjes gehad zeg! Ik dacht dat je in de vakantie je wekker had gezet?!

Het kan hoor, dat je temp morgen omhooggaat!! Had je gister nou nog + test of niet?

Als je gister + had en vandaag -, is je ei dus na je temp en voor je test gesprongen :)

11. mamatien

samen met boyfriend: bijna 2,5 jaar
    samenwonen: ruim 1,5 jaar
    nog meer vragen :p

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mamatien ik zit anders in elkaar, ik vind het juist fijn dat ik iets kan slikken zodat ik meer kansen heb. Maar ik ben ook ongeduldig hoor ;)

lavendel: ik ben 28 jaar, 5 jaar met mijn man samen waarvan anderhalf jaar getrouwd en we hebben een dochter van 11 maanden :)
    Hopelijk komt je ei snel!

13. mamatien

@ Debby: Ik ben ook zwaar ongeduldig hoor, maar ik hoop gewoon dat alles op een normale manier kan! Dus ik geef het nog even de tijd... Maarja, als ik me over paar weken weer eens zwaar kut zijn kan het maar zo zijn dat ik daar anders over denk hoor! Maar dat idee heb ik nu in ieder geval!

Jij start morgen met clomid toch?

14. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ik heb mijn wekker id vakantie om 08.30 uur gezet ipv 06.30 uur. Alleen nu is de 2week vakantie om en temp ik weer om06.30. Ik heb nu voor het eerst de temptijden bij FF gezet. Opzich is mijn tempkaart wel betrouwbaar, want als ik om 06.30 u tempte had ik bijv 36.6 maar ook als 2uur later tempte

en ben het ook een keer vergeten, en 's nachts in het vliegtuig ging ik niet tempen...wou ik de mensen niet aandoen

nou maandag had ik een pos ovu, gister tussen de middag volgens mij ook, vond het alleen irri want gebruik altijd dipstick en dit was midstream, maar 's avonds weer lichter. En vandaag zeer licht

15. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ja :) maar ik zal die vragen je pben ;)

ik ben 27 en bijna 4 jr getrouwd

16. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Deb, misschien dat ik vanav ei heb gehad, kreeg ineens paar steken. maargoed zie pas morgen aan temp of het ei was of niet.
    Ha...gelukkig ben jij ouder dan ik ;) dacht ik al dat ik oude bok hier was

17. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Hier gaat alles z'n gangetje.

Ik begin ondertussen wel een beetje gekke gedachtekronkels te krijgen. Vandaag zag ik een vrachtauto voorbij rijden met daarop heel groot de tekst "Blij met een ei" Ik dacht, huh, wat is dat nou weer? Tsja, ik zou wel blij zijn met een ei :). Ik verder kijken, bleek het gewoon reclame voor eieren te zijn... Het duurde wel even voordat ik dat door had. Ik zelf aan andere eitjes gedacht. Nou ja, verder gaat alles nog goed hier.

18. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Het was zoveel om terug te lezen en ben onwijs moe, maar moest toch even de achterstand inhalen en blijf dus ook weer plakken.

Morgen word ik 35 , ik ken ML al 12 jaar, we zijn samen sinds 10 jaar en bijna 7 jaar getrouwd.

En wat betrefd de discussie over wanneer naar de huisarts te gaan ... Tja, toen we in februari besloten hadden om voor een 3e wondertje te gaan, stapte we er in met het idee dat we de natuur zijn gang wilde laten gaan en we zouden dan wel zien waar dit schip zou gaan stranden. Ik merk nu toch wel dat mijn kinderwens groter is dan ik in eerste instantie dacht en doe er ook meer voor dan ik me had voorgenomen ... het zit eigenlijk wel heel erg diep. Ik heb altijd geroepen dat ik na mijn 36ste niet meer zwanger wil worden, dus dan zou ik nu nog 1 jaar de tijd hebben. Maar nu we er eenmaal in zitten kan ik me niet meer voorstellen dat ik mijn wens zou moeten laten varen. Dus conclussie ... we proberen het voorlopig nog even zo ... Er word wel aangeraden op je 35ste na 6 maanden naar de huisarts te gaan mocht het niet willen lukken.

19. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Whoei, ik als broekie ga ook even reageren :p

Ik ben 21 (bijna 22), m'n man 26. Wij zijn bijna 4 jaar samen en in augustus 1 jaar getrouwd :D

Nog meer questions?

Oh ja en HA. Tja, ik was al geweest maar werd doodleuk naar huis gestuurd. Aan de ene kant wil ik nu opnieuw heen want ik weet zeker dat er iets niet goed zit in mijn lijf, maar aan de andere kant heb ik nu zoiets van, laat nog maar even. M'n HA gaat mij toch niet zomaar doorsturen en ik heb niet zoveel zin in dat gezeik. Dus ik zit nog even in dubio of ik opnieuw heen zal gaan..

20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Whaaaaaa feestje :D:p

Deel Deze Pagina