Mmh.. ik voel mijn borsten.. zou dan toch eitje geweest zijn..? Ik hoop maar dat ik mannetje nog kan strikken voor klussen vanavond.. maar hij is nog erg druk aan het werk! Dinsdag nog geklust, dus als eitje (gister of) vandaag gesprongen is, maken we nog steeds goede kans
Hi meiden... @Mirtjuh nog gefeliciteerd met je verjaardag.. en ja einde oefening voor mij, helaas!! Ik ben altijd wel een nuchter persoon en ondanks dat het me nog wel veel verdriet doet.. heb ik het ergens altijd wel een beetje aan zien komen. En ik blijf altijd dromen dat alles goed zal komen en het liefste samen met mijn lieffie... maar ja de tijd zal het leren!! Sinds ik bij de gyn ben geweest heb ik trouwens een beetje last van bloedverlies... Waarschijnlijk omdat ze flink tegen mijn eierstokken heeft zitten duwen.. Ik weet het niet, het is in ieder geval nog geen menstruatie...
Goeieavond! @Lavendel, jeeeeej voor tempstijging! Kon ook niet missen eigenlijk Haarkleur is gewoon weer blond, net als anders. Maar nu zonder uitgroei @Jessie, spannend dus, misschien heb jij je ei ook wel gehad! Ben benieuwd wat je temp morgen doet! @Lientje, anders misschien even bellen om te vragen over dat bloedverlies? Lijkt me niet echt normaal dat je van je gyn bezoekje bloedverlies krijgt, ondanks dat ze misschien tegen je eierstokken heeft lopen duwen. Hoe is het met de rest?
Voorlopig ga ik me niet meer druk maken om mijn cyclus. Ik ben er even helemaal klaar mee... Ik hoef niet te klussen of te zoeken naar mijn ei, dus we zien wel... Het kan makkelijk het begin zijn, de gyn heeft tenslotte gezegd dat mijn eisprong waarschijnlijk is geweest en ik dus binnen 2weken ongi zou worden.. dus misschien komt het nu. En tja alleen maar beter, als het gewoon uit zichzelf komt inplaats van dat ik het moet gaan opwekken met medicijnen....
Goeiemorgen! Whaaa ik ben zo maar een keer de eerste die s' ochtends een berichtje typt?! Hoe is het mogelijk Niet dat ik wat te vertellen heb, maar goed. Wat is het een mooi weer hier, heerlijk! Hond(je) zit al lekker buiten in het zonnetje te genieten en ik hier achter mijn pc'tje in de zon met een bakje koffie. Wat wil een mens nog meer? Nou fijne dag allemaal!
goeiemorgen meiden. Pfff het is hier bloedheet. Blij dat ik vanavond weer naar huis rij maar ik hoor dat het thuis ook mooi weer is! Lavendel zo te zien heb je je ei gehad, super! Ik ben gisteren begonnen met de clomid, nog geen bijwerkingen gelukkig. Nu nog 4 dagen slikken... ik vind het toch wel erg spannend hoor!
Oeh vakantie zit er weer op dus! Het is hier inderdaad ook heerlijk weer op het moment, dus zo'n straf is het niet om naar huis te komen Inderdaad spannend van je Clomid, hoop dat je er ook geen bijwerkingen van krijgt..
@ Ummie, inderdaad spannend. Ik hoop het zo, maar prent me maar in dat ik weer nieuwe cyclus inga. @ Jessie, spannend! ff afwachten wat je temp morgen doet. @ Truus, blond.......aha....verklaart een hele boel @ Deb, jouw vakantie zit er weer bijna op dus. Nou je kunt thuis nog lekker verder gaan! Fijn dat je geen last hebt van bijwerkingen, en hopen dat het zo blijft. @ all, hier weinig nieuws. Heb weekend, heerlijk! Het bruine kleurtje van Portugal weer wat ff opknappen in de zon de komende dagen...lekker! Wij hebben geen plannen, gewoon lekker genieten. EN jullie? trouwens, hoe komt het dat ik bij veel van jullie op FF 2 cyclussen op 1 kaartje zie, dit heb ik niet. Of komt dat pas als mijn 2e cyclus voorbij is?
Hoi allemaal, Waar is iedereen?? Hier weinig nieuws te melden. Drukke dag op werk gehad, dus fijn dat er nu weer een lang weekend aankomt!
Haha Hier ook geen nieuws! Inderdaad lekker genieten van het weekend, volgens mij blijft het mooi weer
Ik ben ongesteld geworden.. eindelijk na 97dagen!!! pfffffffffffffffff.... Verder ook genieten van het mooie weer en hopelijk dat mijn cyclus volgende maand weer wat normaler gaat zijn....
Ja, Jippie mooi weer!! Manlief en dochterlief hebben net al weer samen de tuin gesproeid, echt gezellig! Hopelijk blijft het zo.
@ Lientje, en hoe voel je je nu? opgelucht? ik hoop inderdaad ook dat de volgende cyclus een kortere word. Dit was gewoon een eenmalige uitschieter! @ Truus, ga je vant weekend veel zonnen? Daar wordt je haar nog blonder van! @ Ummie, heb ook weinig nieuws. @ All, tis hier wel stil de laatste dagen...
Eindelijk ongesteld. Is echt balen he, zo'n lange cyclus. Hopen dat je volgende cyclus korter wordt... Hoe gaat het verder met je? Lijkt me best moeilijk allemaal...
Ondanks alles voel ik me eigenlijk wel goed. Ik ben blij dat mijn lichaam toch weer zelf opgang is gekomen, dat is voor mezelf nu even het belangrijkste. Ik ben erg opgelucht en zwanger in deze situatie.. ik weet niet of ik, vriendlief (onze relatie), ons kindje daar nou gelukkig van waren geworden. En tja dat wil ik een kindje ook niet aan doen...
Meiden, bedankt voor jullie felicitaties. Ik heb ondanks dat ik eigenlijk nooit wat aan mijn verjaardag doe toch een leuke dag gehad. Ben flink verwend door ML en onverwachts is er toch visite gekomen. 's Avonds hebben we de bbq maar weer aangezet en nu heerlijk in het zonnetje kunnen eten. Maar ja, wel weer een jaartje ouder, ik moet er niet aan denken dat ik over 5 jaar 40 word Lavendel, ik zie dat je temp nu mooi omhoog is gegaan, kunnen we weer gaan duimdraaien voor jou. Debby, heb je een goede vakantie gehad? Goede reis terug hoor en tot gauw! Lientjelove, wat fijn voor je dat jullie nu in ieder geval uit de onzekerheid ben. Verder nog geen nieuws hier, nog geen ei, maar dat kan ook niet heh met een lange cyclus.
Weet niet of ik tijd heb om te zonnen van het weekend, maar daar zou inderdaad mijn haar nog blonder van worden Het is hier inderdaad stil de laatste dagen.. Beetje te stil vind ik eigenlijk @Lientje, fijn dat je eindelijk ongi bent geworden! Nou hopelijk was dit een eenmalige uitschieter.. @Mirtjuh, fijne verjaardag dus gehad, mooi
Goede morgen, ben er weer ... Vandaag een hoge temp, maar was eigenlijk al een klein uurtje half wakker doordat ik zo jeuk had aan mijn benen door het zonnetje. Heb hem maar op discarded gezet, geloof niet dat dit van een ei is geweest. Zo ga even douchen en mijn beentjes goed insmeren ... fijne dag allemaal.
goedemorgen, @ Mirtjuh, ik hoop wel dat je over 5 jaar 40 word! Dat is pas over 5 jaar joh! Fijn dat je het leuk hebt gevierd. Misschien krijg je als cadeau dit keer een vroeg ei!! En ja, begin inderdaad maar met duimendraaien voor me! @ Truus, nou ik laat mijn haar dit weekend wel blonder worden, heerlijk die zon!! @ All, heb zoooooo lekker geslapen vannacht dankzij een slaappil. Had ik nog over van paar maanden terug. Wat is dat heerlijk om zo lekker te slapen. Ik ben trouwens helemaal aant vervellen . Overal kom ik velletjes tegen...en maar insmeren en insmeren, thelpt weinig. Vanmorgen wat later getempt pas om 9u had geen wekker gezet, dus of die 37.1 wel goed is?! wens iedereen fijne dag! en weekend, af en toe zal ik us komen spieken. Maar zoals al gezegd, tis hier erg rustig de laatste tijd. Hoop wel dat het goed gaat met iedereen. Vanavond komen schoonouders eten, en verder t weekend lekker zonnen en boeken lezen!
Goeiemorgen! @Mirtjuh, je temp is niet betrouwbaar aangezien je al een half uur wakker was.. Zou wel super zijn als je ei zo vroeg kwam!! @Lavendel, balen dat je aan het vervellen bent.. Meestal als je in een keer heel snel bruin word ga je vervellen, tenminste dat heb ik. Mooi stom is dat! Jou temp is ook niet echt betrouwbaar. Ik heb op dag 6 van deze cyclus ook een keer pas om 9 uur getempt omdat ik mijn wekker vergeten was te zetten en die was ook ineens 0.3 graden hoger als normaal. Maar goed, je eitje is sowieso geweest, dus lekker op het wachtbankje nu! @de rest van de meiden, meldplicht!