Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

meld me hier ook weer. verwaarloos jullie een beetje volgens mij:) maar druk op mijn werk en dan 's avonds koken, Nathan onder de douche en naar bed brengen, was opvouwen, je kent het wel;) Lees wel elke dag mee hoor maar berichtje komt er dan neit van.

Zie dat Lientjelove eindelijk ongesteld is geworden! Fijn dat je lichaam het zelf doet.

Verder is bijna iedereen op een ei aan het wachten volgens mij. Oh nee Lavendel niet die zit op het wachtbankje! dat scheelt toch wel denk ik. als er meer meiden vlak voor Nod zitten wordt het weer drukker. Deze weken voor je ei zijn gewoon saai;)

fijn weekend!!

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi meiden, ben weer terug van vakantie en zoals beloofd heb ik het zonnetje meegenomen voor jullie!

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Dat is ook zo.

Ach straks weer met zijn alle zoeken naar een ei, dan word het ook weer spannend :p

@Debby, leuke vakantie gehad? Fijn dat je de zon mee hebt genomen, hopelijk gaat ie ook niet meer weg nu :p

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    debby: welkom terug!!

5. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Debby welkom terug! En heerlijk zonnetje hoor, goed gedaan!

Tsja, hier is het ook wachten op een ei. Wel irritant dat je niet weet wanneer je iets kan verwachten...

Fijn weekend allemaal!

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Pff heel irritant inderdaad.. Want hier is cyclus niet alleen lang, maar ook lekker onregelmatig. Lang leven de ovutesten en thermometer! ;)

Nou hier lekker genoten van het zonnetje vandaag! Hartstikke verbrand, dus knal rood nu.. ;) Niet fijn maar ja, overleven we ook wel weer :p

7. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat vind ik wel knap van je met die ovutesten. Hoe doe je dat? Ik bedoel wanneer begin je daarmee en dan eerst om de dag ofzo? Ik vind ovutesten ook lastig, ik denk vaak al vrij snel dat het wel positief lijkt en dan is die een week later toch weer precies hetzelfde. Tijdens mijn eerste cyclus heb ik het een aantal keren gedaan, maar ik ben er maar mee gestopt...

8. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Goede morgen ...
    Ja hoor, ik maak weer een zootje van mijn temp kaartje ... vandaag weer een temp van 37. Helaas weer niet betrouwbaar, want het is gisteren erg laat geworden. We lagen pas om half 3 in bed. Ook nog eens een uur later getempt, dus mijn temp weer op discarded moeten zetten. Het vreemde is dat ik wel pijn in mijn (.)(.) heb, dat heb ik vaker na mijn ei en nooit er voor, maar heb de afgelopen dagen geen vruchtbaar slijm gehad. Ben benieuwd wat morgen mijn temp gaat doen. Vanavond dus lekker op tijd mijn bedje in.

Truus, wat staat je banner mooi.

Ummie, ik heb de vorige ronde ook uvutesten gebruikt, maar dat is ook niks voor mij hoor, ik vind het erg onduidelijk met die streepjes. Ik kom er alleen maar uit met de testen van clear blue, maar dat word een dure hobby, dus ben er ook maar mee gestopt.

Debby, welkom terug, het zonnetje straalt weer heerlijk, dus bedankt!

Fijne dag allemaal, ik moet straks gaan schilderen bij mijn moeder. Fijn hoor met dit weer. Dus niet.

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik begin meestal rond dag 20 met de ovutesten. In mijn geval tot nu toe nog elke keer veel te vroeg geweest, maar goed ik wil met mijn lange cyclussen echt geen kans missen.

Wanneer je ovutest positief is, dit zie je echt super goed. Ik heb ook wel eens dat ik denk, nou dit zou wel eens positief kunnen zijn. Maar kijk maar eens op mijn profiel in mijn album, dat is positief en daar is geen twijfel over mogelijk wanneer je dat in je handen hebt.

En als je twijfelt kan je altijd nog even een foto maken en hem hier plaatsen, dan kunnen we met zijn allen even met je mee kijken.

@Mirtjuh, dank je :)

Wat klote van je temp, want die is niet helemaal betrouwbaar.. Maar als je (.)(.) zeer doen, is misschien toch je ei geweest? Zal je komende dagen wel aan je temp zien, of ie hoog blijft of gaat zakken.

Wat balen dat je vandaag moet gaan schilderen.. Het is super mooi weer, dan moet je in de tuin zitten ofzo ;)

10. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Welkom terug debby!!

hier weer een berichtje van mij..
    Vandaag dag 51..pfff ik weet 't even niet meer..!
    ik ga volgende week een plasje weg brengen want volgends mij heb ik blaas ontsteking...Ja dat krijg je van al dat geklus haha

11. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Deb, welkom terug! Je kunt nog nagenieten in je eigen tuin...wat is het heerlijk weer!

@ Ummie, bij mij werken ovutesten wel. Tempen doe ik nu ook nog erbij, maar dat is ook meer als we naar de HA gaan dan kan ie niet meer zeggen ga eerst maar tempen. Nadeel van tempen is
    dat je je ei pas achteraf weet. Bij ovutesten kun je het vooraf beetje zien en weet je dat je moet klussen. Irritanten is dat je wel elke morgen zelfde tijd moet doen.

@ Mirtjuh jij hebt het weer spannend! Wel balen van je onbetrouwb temp. En ook vant schilderen trouwens...

@ Ikhebjelief. pfff dag 51. Balen! En dan ook nog blaasontsteking? Das minder...

@ All, weinig nieuws nog steeds. Lig lekker in de zon, hoewel ik het wel erg warm vindt. Mis wel de wind die ik vorige week in Portugal had

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou zonnetje is pleitte hier, is in een keer helemaal dicht getrokken. Zit je dan met je goeie gedrag ;)

@Ikhebjelief, balen zeg, dag 51.. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Vervelend dat je waarschijnlijk een blaasontsteking hebt, beterschap!

@Lavendel, hier had ik wel een lekker windje, dus het was prima uit te houden in de zon :p

13. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    kwam het windje uit de lucht.....;)
    Hier was ook wel een lekker windje...alleen niet zo lekker als vorige week :)

14. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien zouden ovutesten bij mij nu ook wel werken, nu mijn cyclus iets korter is. Bij de 120 dagen cyclus had ik het op een gegeven moment echt gehad. Elke keer dacht ik weer een positieve ovutest en dan werd ik toch niet ongesteld of ook niet zwanger... Nou ja, voorlopig houd ik het nog even bij tempen en bij mijn echo a.s. donderdag. Als mijn cyclus een beetje zo blijft, ga ik het volgende maand misschien wel weer proberen.

@ikhebjelief, balen meid van je lange cyclus en je blaasontsteking. Veel drinken! Dat moet wel lukken met dit weer. Hier hebben wij nog een heerlijk avondzonnetje.

15. mamatien

mamatien Niet meer actief

Hoi meiden,
    Ook ik verwaarloos julliie beetj!! Sorry sorry sorry!
    Het is ook zulk lekker weer, Ik zit gewoon weinig op mijn computer!
    Ik zit nu op cd 12, ben benieuwd hoelang mn ei opzich laat wachten...

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik ben ook benieuwd voor je mamatien.

Ikzelf zit een beetje te twijfelen wat te doen met ovutesten.
    Als ik ze doe op welke dag moet ik dan beginnen? Volgens mij is het de bedoeling dat ik rond dag 14 een eisprong zal krijgen.

Mijn temp is trouwens nog best wel hoog voor na mijn ei.
    Rond de 36.7 telkens. En vanmorgen had ik nog een keer getempt nadat ik weer in bed was gegaan en toen had ik 37.2??? Heb het 2 keer gechecked en het was echt zo... nou ja zal wel onbetrouwbaar zijn want het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat ik nu al mijn ei heb gehad ;)

17. mamatien

mamatien Niet meer actief

Debby: Ik ben niet helemaal thuis in hoe clomid precies werkt. Maar als je op dag 14 je ei hoort te krijgen door die medicijnen zou ik op dag 10 beginnen met ovutest. Maar heb je die ovu testen wel nodig als je weet dat rond dag 14 het moet zijn?

Ik heb vannacht maar 2,5u geslapen, dus ga nu lekker op de bank hangen!

Fijne avond en fijne vrije (zonnige) dag morgen iedereen!!

18. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan het dat de clomid invloed heeft op je temp? Ik heb geen idee hoor, ik roep maar wat. Ik ben echt benieuwd hoe het nu gaat met je clomid en eisprong enzo. Echt spannend! Merk je er verder iets van?

19. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
  20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goeiemorgen!

Pff wat een storm hier vanacht :$ Niet leuk, daarom slecht geslapen en een hoge temp natuurlijk. Nu schijnt het zonnetje weer ;)

@Ummie, misschien dat je de ovutesten nog een kans kunt geven nu je cyclus weer een beetje korter lijkt te worden.

@Debby, als je rond dag 14 een ei moet krijgen zou ik op dag 10 beginnen.

@ikhebjelief, ik kan niks uit je tempkaart opmaken. Je moet en elke dag op het hetzelfde tijdstip tempen, en omdat je zo laat in je cyclus bent begonnen met tempen is het de vraag nu of je al een ei hebt gehad. Afwachten. Mocht je opeens nog wel een ei krijgen dan knalt je temp nog wel omhoog.

Deel Deze Pagina