Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    er staat choice in sensitivity welke gevoeligheid neem jij dan truus? Ik denk dat ik niet zo erg gevoelige moet hebben, ik wil geen vals positieve...

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Uhm dat staat er bij mij nooit bij hoor.. Ik weet niet welke gevoeligheid ik heb.

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Volgens mij heb ik gewoon deze: 30 mIU – Normal sensitivity

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik zet er nooit niks bij, ik bestel en betaal en vervolgens krijg ik ze thuis dus neem aan dat dat gewoon die normale zijn.

Maar als je een andere voorkeur hebt kan je dat dus aangeven.

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja ik zag het staan maar er stond dat je bij een regelmatige cyclus de normale moet hebben. Ik denk dat ik beter de low sensitivity kan nemen omdat mijn lichaam met pco ook nog wel eens zomaar lh aanmaakt... maar ik heb de vraag gestuurd naar de verkoper.

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Zou ik even afwachten wat hij terug stuurt, neem aan dat hij die vraag wel vaker heeft gehad. Maar je zou inderdaad voor de low sensitivity kunnen gaan, ik heb vaak ook meerdere pieken in mijn cyclus dat ie bijna positief is, en dat brengt soms wel verwarring mee. Maar als ie echt positief is knalt ie echt.

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja, ik heb er niet zo veel ervaring mee dus ik weet het niet.
    Sinds wij zijn begonnen met klussen heb ik pas 2 keer een eisprong gehad. En ik heb slechts 1 keer een positieve ovutest gezien en toen dacht ik nog dat het niet kon...

eigelijk wel erg als je er over nadenkt 2 eisprongen in een half jaar...

8. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja dat is ook erg inderdaad.. Maar gelukkig zijn jullie nu een stapje verder geholpen en gaat de Clomid zijn werk doen!

@Mamatien en de rest, goeiemorgen!!

10. shining

shining Actief lid

25 mrt 2008
    150
    0
    0
    Ik weet niet of ik -of iemand anders- hier al een keer over heeft gepost in dit topic (het draadje was iets te lang om helemaal door te lezen.. ;)) Maar hebben jullie je weleens laten testen op de werking van je schildklier?

Ik had ook een hele lange cyclus namelijk, zo rond de 40 dagen, soms korter of langer, maar zelden regelmatig. Van tempen en ovutesten werd ik ook niet echt wijzer en de gynacologen dachten al dat ik PCO (geen eisprong) had.

Ik was wel al heel lang onder behandeling (+2 jaar) voor een trage schildklier en al die tijd probeerden we zwanger te worden. Het duurde dus even voordat de schildklierwaardes in orde waren, maar toen dat eenmaal goed was, was ik ook direct zwanger. Trage schildklier heeft invloed op je eisprong en cyclus, maar kan ook vroege miskramen veroorzaken, dus de eitjes die uiteindelijk toch bevrucht raken redden het vaak niet eens.

Ik zou ook beginnen met Chlomid, maar was dus niet meer nodig en gelukkig ook geen miskraam! Ik gun het anderen ook natuurlijk, dus hopelijk heeft iemand hier wat aan.. ??

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    shining geen idee of mijn schildklier problemen veroorzaakt maar ik ga eerst maar eens kijken wat de clomid doet.

truus ik moest volgens die vrouw juist de extra gevoelige nemen. Dus ik heb er nu 50 besteld en 10 vroege testen. Heb ik weer genoeg. Hopelijk is het niet nodig!

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

@Shining, geloof inderdaad dat het al eens eerder hier over gesproken is, over de schildklier. Bedankt voor de tip in ieder geval!

@Debby, oh okee, dat had ik niet verwacht. Maar neem aan als hun dat zeggen dat dat goed is! Nou je hebt er genoeg besteld inderdaad. Ik bestel ze ook altijd per 50 :)

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ach ja, ze zijn vrij goedkoop he truus ;) En als ik over heb kan ik altijd wel iemand hier er blij mee maken :)

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o ja en ze wist het zeker want ze heeft zelf ook pco. Je kan het dan al langer zien aankomen... ben benieuwd...

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oh okee. Moet vast goed komen!

En ze zijn inderdaad mooi goedkoop! ;)

Heb je al bijwerkingen gehad van de Clomid? Of valt het allemaal mee?

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nee niet echt bijwerkingen. In het begin wel een beetje buikpijn alsof ik naar de wc moest rennen zeg maar en een klein beetje chagerijnig... maar verder niks. Geen opvliegers ofzo. Ik had liever wel de bijwerkingen want dan weet je dat het werkt...

Mijn temp is wel apart deze maand. Hoger dan vorige maand en vrij stabiel. Waarschijnlijk komt dat door de clomid. Hopelijk is het een goed teken...

17. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja je temp is inderdaad vrij hoog in vergelijking met vorige maand. Misschien een bijwerking van de Clomid, je zou het eens aan de gyn kunnen vragen als je weer daar heen moet.

Nou wel fijn dat je niet echt bijwerkingen hebt gehad. Lijkt me niet echt fijn als ik sommige hun ervaringen daar over lees.

18. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Jessie, mooi dat je weekendje geslaagd was. Mocht ook wel met dat lekkere weer! Je bent trouwens weer lekker druk...je haalt de schade vant weekend toch wel in he?! Hoop dat jouw ei ook is geweest.

@ Shining, bedankt. Heb het al een keer eerder gehoord! Gefelicteerd trouwens met je zwangerschap

@ Deb, wat ziet je tempkaart er mooi uit!:)

@ Truus, hoest met jou?

19. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!!

Debby, wanneer moet je eigenlijk weer naar de gyn?

20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goed hoor! En met jou? :)

Deel Deze Pagina