thnx lavendel, ik vond het ook, vergeleken met vorige maand zeker! ummie in principe hoef ik niet meer naar de gyn. Als dit aanslaat kan ik gewoon 6 maanden zo proberen zwanger te raken. En zo niet krijg ik een dubbele dosis. En als dat niet aanslaat dan krijg ik een driedubbele dosis maar moet ik wel echos bij de gyn. Maar in principe hoef ik pas naar de gyn als ik zwanger ben of als het na 6 maanden clomid nog niet gelukt is, want je mag het maar 6 maanden gebruiken.
Oh, wat spannend. En hoe werkt het dan precies? Net als met de pil 3 weken innemen en dan een stopweek of continu innemen?
nee hoor je neemt van dag 3 t/m dag 7 een pil in en dan niet meer. En dan moet je op dag 28 ongesteld worden of zwanger zijn. Zo niet dan slaat het niet aan en moet je op dag 35 bellen en dan krijg je medicijnen om je ongesteldheid op te wekken en een dubbele dosis clomid. Volgens mij zit er in clomid een anti-oestrogeen. Als je te veel oestrogeen aanmaakt kan je geen follikel stimulerend hormoon aanmaken en rijpen de eieren niet goed geloof ik.
@ Truus, hier gaat het prima. Lekker weekend gehad! En nu weer aant werk, krijg ondertussen beetje bibbers want nod komt wel dichterbij... @ Deb, ik ben zo benieuwd hoe je cyclus nu wordt! Als ik al ongeduldig ben...hoe moet jij je wel niet voelen?! @ All, wat voor lichamelijke 'klachten' hebben jullie na je ei en rond innesteling?
haha lavendel (hmmm nu klets ik in 2 topics tegen je aan ) ik kan me nog redelijk geduldig houden hoor. Ik ben wel heel benieuwd naar volgende week of er een ei gaat springen. Anders moet ik weer tot dag 35 wachten en dat vind ik irritant. Maar met de vakantie en zo heb ik niet zoveel aan zwanger worden gedacht gelukkig. Nu begint het weer te komen. Ook omdat 2 hele goede vriendinnen zwanger zijn natuurlijk...
ja... vind het best wel spannend en inderdaad ook interressant. Ben heel benieuwd wat het gaat opleveren.
Haha ja logisch, je zit alweer op 6DPO zie ik! Nog een weekje ongeveer, dan is het er op of er onder Ik had rond innesteling, ff terug spieken, buikpijn, diarree en was misselijk. Maaaaaaar toen was ik ook ziek aan het worden, dus wellicht dat het daarmee te maken had.
@ All, hoest hier? ik heb het zo zwaar vandaag, heb vannacht zo lekker en vast geslapen dat ik het gevoel heb ik de hele dag een beetje slaap. Heb niet meer zo last van mijn rug als paar dagen geleden, maar nu merk ik wel dat ik sinds gister weer wat last krijg van linker (.) En wat lage rugpijn...
Hallo dames! Ik ben er weer! Zondag terug gekomen van vakantie maar nog even een paar daagjes gerelaxed dus vandaag weer voor t eerst alles (oke geprobeerd alles) gelezen! Ik ga niet reageren want m'n geheugen is niet zo goed dat ik alles kan onthouden van er afgelopen week is geschreven. Hier gaat t rustig. Morgen naar de Gyn voor de uitslag van m'n bloed en de sperma analyse van manlief! Spannend! Verder probeerd manlief me elke avond te verleiden want hij is t nu wel zat! Nu wil hij dat ik zwanger word! Lief he! Dat verleiden lukt em trouwens wel goed! haha! Verder dacht ik dat ik 2 weken geleden ongi werd maar dat was dus niet zo. Heb nu gewoon al 2 weken af en toe wat bruine afscheiding. Gek he!? Is er hier nog niemand zwanger????!!! Dames wanneer zijn we nou aan de beurt???
welkom terug Caithlyn! Jullie hebben het goed gehad zo te horen... succes morgen bij de gyn! ik duim voor je
Oh dat herken ik! Dat is zo irritant.. Alleen last van je linker (.) trouwens? Als ze bij mij zeer doen dan is het altijd tegelijk @Juffie, *zwaai* @Caithlyn, welkom terug! Fijne vakantie gehad? Spannend dus, morgen naar de gyn.. Ben benieuwd!
ja normaal ook wel...maar nu dus niet heeeeeeeeeel ietsje pietsje...maar niet zo irri als die linker 8)
zooo en het is gelukt. Nathan ligt in bed en ben klaar met mijn werk dus nu even tijd om hier te kijken Caithlyn: ooh spannend zeg. En wel fijn dat je mannetje er ook zo over denkt. Lavendel: hoop dat het deze maand voor jou in iedergeval gelukt is ja! voor mij gaat het in de maand mei niet meer lukken want verwahct helaas nog geen ei in mei Truus: alles goed?? Ook nog saai aan het wachten??
caithlin welkom terug en spannend naar de gyn! Moet je geen echo? Ik hoop dat het zaad van je man goed is. Wij krijgen vrijdag de uitslag van mijn mans zaad (telefonisch) maar ik verwacht dat dat gewoon goed is. Ik hoop nog wel een eitje te hebben in mei want dan slaat de clomid aan... de 31e is dag 14 voor mij...