Hier alles goed 8) Bij jou ook? Ook nog saai aan het wachten.. Zal ook nog wel even duren voordat er een ei komt. Met een beetje geluk in Juni! @Debby, hoop voor je dat je ei op tijd is! Maar hoeft toch niet perse dag 14 te zijn, kan wat afwijken toch?
@ Lavendel: Jij bent nu aan de beurt hoor!!!!!!!!!! Innesteling hoef je niets van te merken (de meeste mensen merken er niets van, zelfs geen temp daling!!) Ik heb verder alle zwangerschapskwaaltjes na mn ei haha. Maar die praat ik mezelf gewoon aan (denk ik) Cailtlin welkom terug! Truus" pfff laten we hopen dat t niet zo lang duurt.. klinkt wel erg lang! Hier nog niets te melden... Helaas... We zullen zien dat mn ei vast in t weekend valt, als mn vent weekend weg is....
Volgens mij moet het tussen dag 14 en 18 zijn met clomid. Maar ik hoop dag 14 ivm met mijn pendel Ik heb trouwens een best wel goed gevoel. Mijn temp is beter dan vorige maand en mijn afscheiding ook... dus ik hoop het!
truus irritant he die super lange cyclus? Je bent nu 8 maanden bezig toch? Ben je van plan om toch nog naar de dokter te gaan of kijk je het even aan?
Hoi allemaal, Vanmorgen ben ik weer geweest voor een echo. Het goede nieuws is dat er duidelijk een mooi groot follikel te zien was. 21 mm al, dus die staat op springen! Mijn baarmoederslijmvlies blijft echter aan de krappe kant. Daarom moet ik 1 week na eisprong weer bloedprikken en de volgende cyclus moet ik beginnen met progynova pilletjes. Ik kan nu wel zwanger worden, zei de gyn, maar de kans op een goede innesteling is gewoon kleiner. Gebruikt iemand van jullie ook deze pilletjes?
Ha, ha, was het maar waar! Manlief is druk aan het werk en hij is ook nog zwaar verkouden (wat een timing!!), dus ik hoop dat het nog gaat lukken vanavond ...
o nou als je man verkouden is dan kan ie zich wel ziek melden, kunnen jullie samen onder de dekens kruipen
Grapjas! Dan ken jij mijn man nog niet. Die meldt zich nooit ziek, die zit liever op werk zich ellendig te voelen ipv thuis...
Precies hetzelfde hier! Erg he. Nou ja, hopelijk lukt het vanavond nog. Ik ga lekker eten klaar maken, misschien knapt hij daar wel van op...
Ja bijna 9 maanden zijn we bezig nu. Ik was wel van plan om terug te gaan naar de HA maar weet nog niet wanneer. Kan het op het moment niet echt opbrengen om er heen te gaan. Voel me daar zo onbegrepen.. @Ummie, wat een goed nieuws dat je ei op springen staat *jeeej* Nou als manlief kan werken als ie ziek is, kan die vanavond in bed ook vast nog wel even werken Die pilletjes ken ik trouwens ook niet..
kan het me voorstellen hoor truus! Is het geen idee om naar een andere huisarts te gaan of een second opinion te vragen? Al die lange cyclussen dat is toch geen doen?
Ja ga ik ook doen hoor. Bij ons in de praktijk zit nog een andere arts waar ik zo een afspraak bij kan maken. Maar ik zie er erg tegen op omdat mijn eigen HA zo reageerde.. Dus ik ben mijn moed aan het verzamelen
moet ik met je meegaan truus? Lullen we die huisarts samen onder tafel Kon je maar naar mijn huisarts gaan, die is zo makkelijk... maar dat mag vast niet...
Hallo dames!!! Hier m'n verhaal van een drukke maar zeer leuke dag! Vanmorgen dacht ik; ik moet vandaag naar de Gyn dus ik gooi er even een testje tegen aan! Nou de test lag op de w.c. te wachten op mij. Na 5 minuten dacht ik owhja de test ligt er nog! Ik kijk erop en wat denk je! ZWANGER!! Wow! Nee dat kan niet. Is zeker een foutje! Nou was t een test van Siemens. Zeer betrouwbaar en HA gebruiken em ook! T is dus echt zo! Om 12 uur toch naar de Gyn (wat al gepland stond). Ze vond mijn uitslagen wel wat vreemd! Hormonen waren erg hoog! Toen vertelde ik van m'n positiefe test van die ochtend! Aha zegt ze dat verklaard een hoop! Meteen even een binnenwaardse echo gehad om te kijken of er al wat te zien is! Nou een mooi vruchtzakje met een klein rondje erin! Gyn schat dat ik rond de 4 a 5 weken zwanger ben nu! Wow zo blij! Moet over 2 weken terug voor volgende echo en dan gaan ze kijken hoever ik ben! Nou je kan dus wel begrijpen dat ik heel de dag al hyper ben! Mijn bruine afscheiding en bloedstreepje was dus innestelingsbloed! Had wel wat last van m'n borsten maar daar kan ik niet wat mee want heb een borstverkleining gehad dus raar gevoel soms. Ik hoop zo dat jullie snel aan de beurt zijn! Het kan dus wel met een klote cyclus! Die van mij is verre van netjes geweest! Goed klussen dames! Ik duim voor jullie! Ik blijf jullie wel volgen hoor!