Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wow caithlin gefeliciteerd JEAH!!!! Eindelijk weer een zwangere!

2. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Gefeliciteerd Caithlyn! (wat een mooie naam heb je trouwens)

3. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Caithlin, gefeliciteerd meid!! Dat is echt goed nieuws. Geniet ervan!

4. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Truus, ik zou ook echt moed gaan verzamelen om weer naar de ha te gaan. Voordat je echt in de medische molen zit, ben je ook zo weer een paar maanden verder. Echt balen zo'n ha, maar laat je er niet door ontmoedigen!

5. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Ummie, fijn zeg dat je ei op springen staat!! Wel toeslaan he! Ennuh je man verkouden? Geef um maar een mondkappie op en paracatemolletje dan ff klussen...

@ Truus, kun je niet alsnog een keer naar de ha gaan en dan alleen over de lange cyclus beginnen?
    Als je eenmaal doorverwijzing hebt en je zit bij de gyn kun je daar de rest van je verhaal doen

@ Caithlyn! Wauw supernieuws zeg!!! Bijzonder dat het zo is gegaan. Geniet ervan meid!

@ Mamatien, ik dacht dat je altijd een tempdaling moest hebben om te zien dat je innesteling had.

@ All, weet je wat zo raar is? Had ik vorige cyclus ook...paar dagen na mijn ei kreeg ik last van duizelingen. Dat heb ik nu weer. Gister en vandaag. Niet de hele dag door, maar 2 a 3 keer
    per dag heb ik last van een duizeling. Herkennen jullie dat?

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Woehoe!! Wat een super leuk nieuws meis! Gefeliciteerd!! :D

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha goed plan :p

Maar ik dacht echt, oh mijn HA gaat mij begrijpen.. Vriendin van mij is namelijk ook bij hem geweest omdat het niet lukte met zwanger worden en omdat ze van die achterlijke cyclussen had net als ik. Tegen haar was hij toen heel begripvol en ze werd gelijk doorgestuurd.

Dat wat jij nu zegt zei een vriendin precies hetzelfde tegen mij.. Ze zegt, ga gewoon naar de HA, leg uit hoe klote je cyclussen zijn en hou je mond over jullie kinderwens dat kan je wel met de gyn bespreken.

Wat betreft je duizelingen, komt mij totaal niet bekend voor eigenlijk.. Misschien een te lage bloeddruk ofzo? Wel raar dat dat elke keer na je ei is.

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Op zich valt dat ook wel weer mee. Bij mij duurde het 2 weken voor de eerste afspraak en daarna nog 6 weken voor de echo. Dus 8 weken na ik naar de huisarts ben geweest heb ik de clomid meegekregen...

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik ben ook moed aan het verzamelen, en met jullie berichtjes zo duurt het niet lang meer voor dat ik er naar toe ga haha :p

@Debby, das wel erg snel volgens mij hoor, hoe snel jullie geholpen zijn. Volgens mij is dat niet altijd zo.

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja je hebt gelijk truus, maar goed, ik weet genoeg na wat ik hier allemaal gelezen heb en heb er ook behoorlijk op aangedrongen eerlijk gezegd. Had geen zin meer om te wachten...

11. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ik zou als ik jou was even deze cyclus nog afwachten, kijken wat die tarwekiemolie doen. En dan zou ik naar je eigen HA gaan. Wordt dat weer niets. Kun je dan naar een ander gaan.

Iemand anders die de duizelingen wel bekend voorkomt?
    Kan me niet voorstellen dat het van lage bloeddruk zou komen, dan moet ik daar toch vaker last van hebben? Tis echt elke keer paar dagen na ei

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sorry lavendel het komt me niet echt bekend voor als een ei ding.
    Ik had wel toen ik zwanger was dat ik in het begin af en toe duizelingen had. Of niet echt duizelingen, beetje wazig gevoel, moeilijk te omschrijven.
    Maar ja als jij het elke keer na je ei hebt dan weet ik het niet. Of het moet toch een vmk zijn geweest?

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wow caithlyn wat een goed nieuws!!!!:D Echt super! Gefeliciteerd!

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    lavendel: komt me ook niet bekend voor die duizelingen.;)

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja ik kijk nog wel even wat ik er mee doe. Kan me er op het moment toch nog niet toe zetten om er heen te gaan, maar kan zo maar volgende week anders zijn ;)

Ben trouwens ook groene thee gaan drinken. Las dat dat ook erg goed kon zijn. Vind het niet te drinken maar goed, wie weet heeft het effect.

@de rest, *zwaai*

16. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    groene thee van pickwick met vleugje citroen....best te drinken hoor!! ik drink het regelmatig. Weet dat het goed is voor je darmwerking...en wat heb jij gelezen? ist ook goed voor je cyclus?!

17. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    geeft niets hoor :) Maar ik was gewoon benieuwd of het herkenbaar is. Heb eerder nooit last van gehoord. Vorige cyclus was volgens mij wel erger met de duizeligheid. Toen heb ik zelfs een avond op de bank gelegen omdat alles zo draaide. Nu had ik gister en eergister paar keer een korte vlaag van duizeligheid.
    Tja en of het vmk was. Kweetniet, kom je toch niet achter.

Goedemorgen trouwens allemaal. Had vanmorgen bij het opstaan beetje buikpijn, voortekenen van ongi?
    Meiden fijne dag allemaal en tot later. Hier schijnt trouwns weer de zon....heerlijk!!

18. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik heb die van Pickwick met cranberry. Ach ik hou gewoon niet van thee, ben meer een koffie drinker ;)

Maar het zou inderdaad goed moeten zijn voor je cyclus, hoorde ik. Dus ik ben nu 2 koppen op een dag gaan drinken. Wie weet helpt het :)

19. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Zo even een paar dagen niet geweest en er is meteen heel wat bij gekletst hier ;)

Caithlin, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een verrassing. Geniet ervan meid!

Debby, welkom terug.

Truus, groene thee zit ook weer in de zwanger worden capsules. Altijd beter dan koffie, maar hier nog een koffie drinker hoor, al ben ik wel flink gaan minderen nu ik weer zwanger wil worden.

Lavendel, voor jou word het ook weer spannend. Duim voor je dat het goede klussen een beebje voor je opleverd.

All, Jammer dat mijn tempkaartje niet helemaal betrouwbaar is. Als ik de onbetrouwbare data's (een uur later getempd) van discarded afhaal denkt FF dat ik mijn ei op dag 15 gehad zou moeten hebben. Wat denken jullie? Zou wel mooi zijn, maar een beetje vroeg denk ik.

20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Lastig je tempkaartje.. Het zou zo maar kunnen dat je ei is geweest op dag 15. Je temp ligt daarna wel hoger.. Maar ja, je je temp is niet helemaal betrouwbaar. Lastig, ik weet het niet.

Wist trouwens niet dat groene thee ook in die Etos pillen zat. Nou ja, ik ben het maar gaan proberen. Groene thee is sowieso best wel goed voor je, heb ik gelezen ;)

Deel Deze Pagina