Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Lekker geslapen allemaal? Hier uiteindelijk om 3u in slaap gevallen en om 7u weer wakker geworden, voel me wel brak.
    De kleine en ik hebben gegeten, zijn aangekleed en gaan nu de deur uit richting de sportschool!

Tot straks.

@Lavendel, zie ook een streep. Hoop dat je morgen met de kv test een duidelijker streep ziet!

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lavendel dat 2e streepje is wel heel erg duidelijk. Merk maakt me niet uit, jij bent gewoon zwanger!!!

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Woehoe Lavendel is zwanger!! :D

Gefeliciteerd!!

Kan niet missen, die testen zijn overduidelijk super positief!!

4. solange

solange Nieuw lid

29 mei 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
  5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    truus ik zie dat je temp iets omhoog is gegaan. Toch een ei gehad?

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    he meiden, dit zijn mijn ovu testen van net (die groene is de extra gevoelige) die zijn toch positief he? Ik ben toch niet gek?

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nog eentje die wat duidelijker is

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Whoei Debby, die zijn positief!! Super :D

Hier is temp inderdaad gestegen, dus hij moet morgen nog een beetje meer stijgen. Dus begin een beetje te geloven dat ik nu inderdaad mijn ei heb gehad :)

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja truus maar ik zag in je vorige kaartjes dat het altijd geleidelijk stijgt bij jou. Het zou echt super zijn als je vanaf nu kortere cyclussen kreeg!

Mijn borsten doen ook erg pijn...
    gisteren al 2 keer geklust (ik kan net zo goed geen ovu testen doen, voor mijn ei heb ik altijd heel veel zin...)
    maar vanavond gaan we het nog een keer proberen.

Ik heb nagevraagd bij de fertiliteitspoli wat beter is, om de dag of elke dag. Maar om de dag is normaal gesproken beter omdat een zaadje er 3 maanden over doet om te rijpen maar af en toe elke dag is geen probleem. Het heeft dus geen invloed op het zaad van nu maar pas op die van over 3 maanden...

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja dat klopt wel, het stijgt bij mij eerst naar 36.4 en daarna naar 36.6-36.7. Maar ik heb al eens eerder gehad dat ie steeg naar 36.4, daar een paar dagen bleef en toen pas door steeg. Maar ach, zal nu wel niet gebeuren, hij is vast morgen 36.6.

Ja hoop ook dat mijn cyclussen nu een beetje zo zullen blijven, maar dit zal wel even een grapje tussendoor zijn van mijn lichaam. Mijn lichaam weet dus blijkbaar wel hoe het moet maar heeft er anders geen zin in ;)

Nou fijn om te weten dat het niet erg is om het af en toe elke dag te doen. Gebeurd bij ons toch alleen als ik vlakbij mijn ei zit.

Maar jij inderdaad nog maar een keer klussen vandaag! :D Fijn dat de Clomid zijn werk doet!

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Debby, die is zeker positief. Klus ze vanavond!

@Truus, super dat je temp is gestegen.

@Lavendel, joeppie je bent
    ZWANGER. Van harte gefeliciteerd meid!

@All, kom net van de apotheek heb pregnyl gehaald. Zegt ze als je bv geeft mag je die niet gebruiken terwijl ik 3x gisteren aan de gyn (vervangster van mijn eigen gyn, want die was ziek) vroeg of dat geen probleem was en ze zei duidelijk nee! Het heeft me nu aan het twijfelen gebracht, wat moet ik doen?

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Pff lekker dan.. Kan je de gyn niet nogmaal opbellen en het voor de zekerheid nog een keer vragen? Misschien is je eigen gyn er weer.

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

Die werkt vandaag niet, ze is er morgen pas weer en moet dan toch naar het zh voor fm.
    Baal ervan als ze niet op 1 lijn staan die artsen pff.

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik denk dat de gyn gelijk heeft. De apotheek is altijd meer voorzichtig dan de gyn
    Je zou dit kunnen overwegen:
    Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Consult - Medicijnen en borstvoeding consult
    Het kost geloof ik wel geld maar dan weet je het zeker.

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

Dat het dus wel mag pregnyl en bv?

Ik kaart het morgen aan bij de gyn over wat de apotheek heeft gezegd en kijken wat daar uitkomt, desnoods zonder pregnyl een iui doen zoals iemand al zei/doet.

Thnx voor de link meid!

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja ik denk dat het wel mag. Zowieso mag er heel veel wel maar omdat artsen heel voorzichtig zijn zeggen ze vaak dat iets niet mag. Ik heb al in de medicijnlijst gekeken voor je op borstvoeding.com maar daar stond pregnyl niet bij. (Er staan zowel medicijnen die wel als die niet mogen) Dus ik zal morgen ff bellen.

Hmmm ik zit net ff te googlen en ik zag dit...

Zwangerschap en borstvoeding
    Pregnyl kan worden gebruikt ter ondersteuning van een (eventuele) zwangerschap in de
    periode vlak na de eisprong, maar mag niet later tijdens de zwangerschap worden gebruikt.
    Vraag uw arts of apotheker om advies voordat u een geneesmiddel gebruikt.
    Pregnyl mag niet worden gebruikt als u borstvoeding geeft. Vraag uw arts of apotheker om
    advies voordat u een geneesmiddel gebruikt.

Maar kan je anders niet gewoon 1 dagje kolven totdat de pregnyl uit je lichaam is?

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

Echt lief dat jullie meedenken, bedankt!

Dat stukje dat het niet mag las ik ook op internet ja. Weet alleen niet hoelang pregnyl in de lichaam blijft, volgens mijn 10 dagen als ik het me nog kan herinneren. Als het 1 dag is is het geen probleem dan kan ik kolven, maar 10 dagen is geen doen.

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

Dames ik heb me toch een buikpijn, alsof ik ongie moet worden.

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wow lavendel is zwanger!!! Super meid!

Reageer vanavond meer moet nu eerst koken..

20. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    :)
    Ik zie heel duidelijk een streep! Ik hoop/duim/bid voor je dat je morgen gewoon een super-duidelijke Kv 2v5 in je handen hebt.. het moet bijna wel!

Welke testen heb je allemaal gekocht? Ook meteen een clearblue digitale (die heb ik al liggen, voor als het ooit zover is, lijkt me zo gaaf)?

Deel Deze Pagina