jajajaja......eerst morgenochtend ff KVtestje met ochtendurine...dat schijnt ook beter te zijn maar toch raar dat ik niets voel?! en ook heel bijzonder, staan we op het punt om naar de HA te gaan, en vant weekend....zouden al die mensen het soms al gevoeld hebben ofzo??? weet je wel die opmerkingen...echt bizar
dankjewel...blij zijn durf ik nog niet. Maar zal nu ff mijn mond houden over mijzelf, want realiseer mij dat er hier nog meer meiden zijn die dit ook graag zouden willen. Ok...iemand nog wat anders leuks te melden?!
lekker kletsen hoor! De rest komt ook echt wel.. Zwanger zijn is zo iets bijzonders. Toevallig gisteren mijn buikfoto's van Nathan weer eens bekeken. kriebel, kriebel
Uhm mijn moeder is 46. En nee, heb geen zus maar mijn schoonzusje was bezig voor een 2de tegelijk met ons maar die is dus ondertussen al 15 weken zwanger nu. Nou het zal voor jou familie een super grote verassing zijn! Erg gaaf, zo hadden wij het het liefst ook gezien maar ja, ik heb met mijn grote mond altijd geroepen: Eerst trouwen en dan komen er kindjes, dus iedereen vraagt steeds al: En zijn jullie nog niet bezig voor kindjes? Ik zeg maar steevast nee, heb geen behoefte om het met iedereen te delen. En inderdaad super leuk vaderdagscadeau!! Had het er vanmiddag met mijn man ook al over, dat als wij deze ronde zwanger zijn we een leuk cadeau hebben voor de opa's
:x Gewoon lekker door kletsen hoor! Geeft weer goede moed als er iemand met zo'n lange cyclus zwanger is geworden! En dan erbij het is je super gegund! Onze tijd komt ook wel..
Oooh ja dat snap ik! Pff ben echt jaloers als ik meiden zie lopen met zo'n dikke buik. Ik wil ook! :x
Hi Meiden... ik heb mega hoofdpijn en ben super chagerijnig.. verder voel ik mijn borsten en steken in mijn liezen... Mijn temp was vandaag laag.. zou mijn eisprong eraan komen. Het zou wel vroeg zijn, maar mijn symptonen wijzen er wel op.. toch???
Ja maar ben zelf ook nog maar 21 he? (Bijna 22 *jeej*) @Lientje, misschien inderdaad eisprong, je temp is wel erg laag dus het zou zo maar kunnen!
@ Juffie, ik hoop zo dat als morgen de kv test ook posi is mijn man ook kan genieten. Hij was vandaag zo terughouden. Snap het ook wel...afgelopen 2 jaar heb ik al veel meegemaakt in ziekenhuis met vele teleurstellingen. En omdat we in jan vals posi test hadden. Maar dit is wel heel mooi. Eind deze maand 4 jaar getrouwd, en na jaar proberen toch zwanger... Leuk om je foto's weer te zien of niet? @ Truus...jonge moeder zeg! Die van mij is 52, en ik ben de enigste meid en de oudste. Heb verder alleen broers. Als het allemaal goed gaat ga ik ze op voor vaderdag verrassen. Mijn schoonouders zijn al jaren opa en oma voor hun zal het niet zo bijzonder zijn als die van mij.
dankjewel truus! ja bijzonder he, en ik maar denken met die lange cyclus wordt het niets. Nou en bij jou gaat ook de goede kant op, je hebt nu al waars je ei veel vroeger dan anders. Dus toppie!
haha super!!! Ik heb tot 6 weken getest toen ik zwanger was en bij mij was ie echt niet zo donker als het controlestreepje. Nooit. Hier een tabel met hoe hcg waarden zich ontwikkelen: 9Maand.com... Zwanger worden... En dan? Zwangerschap, bevalling en je baby! Dus het duurt nog wel even voor ie echt hoog is!
Pff ja.. En ik weet wel dat ik met mijn moeder over al over kan praten, maar kon elke keer ook geen goed moment vinden om erover te beginnen.. (slap excuus, ik weet het )
@ Lientje, zou best kunnen meid. Je temp is ook naar beneden gegaan! @ Deb, ja kon het niet laten hoor. Denk dat ik m'n man straks ook ff terugpak, zo van kijk ik heb toch getest! bedankt voor de link...ga us effe lezen