zeg lavendel, waarom hou je ons in spanning? GRRRR Truus, jeetje meid, balen zeg... dat had ik niet verwacht... Hier ook nog geen temp stijging maar vanmorgen (ja ja weet te vroeg getest maar ik moet werken en kan moeilijk op mijn werk testen) nog wel een mega positieve ovu test dus ik denk morgen... Gisteren nog wel geklust maar vandaag komt het er niet van. Mijn man moet werken als ik thuiskom Ik kan me herinneren dat ik vorige keer 3 dagen een posi ovu test had dus kan ook nog dat ie morgenavond pas springt. Ach ja we wachten af...
Klopt had een fm gekregen en daar was het eitje van 14mm FOETSIE GRRRR, het grootste eitje wat ze kon vinden was die van 7mm. Moet nu vrijdag terugkomen voor fm en gesprek bij een andere vervangende gyn omdat mijn gyn nog steeds ziek ik GRRRRRRRRRRRRRRR BAAL ALS EEN STEKKER. Of die gisteren is gesprongen geen idee, kon ze ook niet zien.
@ Truus: Balen van je temp meid Weet je wat ik wel eens gehoord heb, wat het bij jou zou kunnen zijn. Als je lange cyclus hebt, dat dan je eitje lijkt te gaan springen, waardoor je ovu testen + zijn, maar dat ze zich op het laatst bedenken en toch niet springen, waardoor je cyclus weer langer duurt.. @HVJ: Balen zeg. en nu? Ik had net steken in mn onderbuik/zij. Gister had ik echter - ovu test, dus zou eigelijk niet mogen kunnen. Aan de andere kant.. Ik heb nog nooit een echte + test gehad, was altijd te vroeg/te laat.... Dus ik hoop echt dat dat mn ei was.. (zou dan echter niet kloppen met wat Truus zegt, dat het snachts moet)
ik had net toen ik ging douchen een klompje doorzichtig slijm zal mijn ei nu komen ging ook van 36,8 naar 36,6 nu temp ik nog niet zo lang
nee nog niet, zit ook te wachten. Volgens mij straft ze ons omdat we haar hebben uitgelachen om dr man gisteren...
deesi ik had van de week ook zo een klompje, een dag later had ik een positieve ovu test dus wie weet! Je temperatuur zegt nu nog helemaal niks...
Ja dat heb ik ook wel eens gehoord wat jij zegt.. Zal ook wel zo zijn nu, geloof er niet zo in dat mijn temp morgen weer omhoog gaat.. Normaal stijgt ie altijd in een keer door en dit heb ik nog nooit gehad, dus het zal wel geen ei geweest zijn. Pff men wat baal ik zeg.. Hoop voor jou dat je ei is gesprongen.. En inderdaad, in de lente springt je ei s' nachts of s' ochtends, google er maar eens op Nou Lavendel houd ons inderdaad goed in spanning, haha. Ben erg benieuwd!
Hey meiden, ik zag net dit topic staan.. en mijn cyclus laat zich ook te wensen over... BALEN!!! ik ben net begonnen met tempen (de afgelopen menstruatie) weet nog niet precies hoe dat allemaal in zijn werk gaat, maar we zullen zien!
jeetje sjoon, welkom, jij hebt wel een hele maffe cyclus, eentje van 15 dagen? Ik zou gewoon op dag 10 beginnen. Ben je wel duur uit met ovulatietesten maar je mist in ieder geval geen ei...
ja, lekker loopt die he?? ik heb al verschillende testen gedaan (ook deze maand mee begonnen) maar ze blijven tot nu toe nog zeer licht van kleur (helaas).... we zijn nu een jaar bezig voor een broertje of zusje voor Chiel. die wordt deze maand 2, dus het mag wel een keer gebeuren. ik mocht na een jaar met stoppen met de pil naar de dokter toe als ik nog niet zwanger zou zijn, maar ik dacht ik zal eerst maar eens zelf gaan tempen en ovu testen doen, en dan na de vakantie naar de dokter als het nog niks is... dan ben ik ze misschien net een stapje voor??
de dokter heeft mij nooit gevraagd om te tempen of ovu testen te doen. Hij zag wat er mis was door een inwendige echo. Je kan ook nu naar de dokter gaan want het duurt wel even voor je bij de gyn terecht kan...
nou, ik ga het in ieder geval wel even proberen met ovu testen en tempen en dan zien we na de vakantie wel dat we naar de dokter gaan. bij mijn zoontje was het de eerste keer raak, dus ik heb eigenlijk niet geweten of ik bij hem wel een regelmatige cyclus had na stoppen met de pil.
Imageshack - imageqxu.jpg - Uploaded by deesir wat vinden jullie ervan word hij donkerder onderse is van vandaag 14:00 bovenste van gisteren 14:00