Lavendel, gefeliciteerd meid!! Echt super voor je!! Ik krijg gelijk weer kriebels in mijn buik. Geniet ervan!
Welkom meid! En dat is een goed woord.. BALEN.. met hoofdletters.. maar gelukkig worden er wel meiden zwanger met zo'n cyclus, Chebu en Lavendel.. dus ook onze tijd komt!
Ja hoop het ook.. Maar ben er bang voor dat ik nog geen eitje heb gehad en ovutest vals positief was Jou temp begint ook weer een beetje te stijgen zie ik
Lavendel: jeeeej!!! Gefeliciteerd!!! Truus: balen zeg dat je ei toch nog niet geweest is grr.. en nou weet ik de rest niet meer
@ Meiden, bedankt voor de felicitaties. Jullie weten toch wel dat jullie bevoorrecht zijn he?! Niemand weet het verder nog, en dat houden we nog evetjes zo. @ Truus, wat balen zeg van je ei. Maar kan het niet zijn dat ie morgen alsnog stijgt? En hoe was vandaag je test? @ Chebu hoest met jou?
thnx voor de bevoorrechte positie Ik heb net weer een ovu test gedaan en weer mega positief. Heb mijn man nog geprobeerd te verleiden maar helaas pindakaas, hij zat op de wip om naar zijn werk te gaan. Hij is er van overtuigd dat de zaadjes van 2 dagen geleden al lang zijn werk hebben gedaan en nu liggen te wachten op het ei (hij had zelfs opgezocht hoe lang zaadjes leven... en hij is er nooit mee bezig...). Kom ik net thuis zegt ie "hallo, zwangere muts"... hmmm dat is ook weer het andere uiterste... mafkees! Vorige keer had ie wel gelijk maar laat ik maar niet te veel hopen. Als mijn temp morgen nog niet omhoog is zal ik hem nog eens verleiden. O ja nog eens een intiem vraagje, maar jullie zijn wel wat gewend Hebben jullie tijdens jullie vruchtbare periode ook het idee dat je vagina wat meer open staat en dat je wat vochtiger bent tijdens de sex? Ik vind dat helemaal niet zo fijn... lijkt wel of ik minder voel ofzo terwijl ik meer zin heb...
He Deb, jij hier Mooi dat je testen iig posi zijn. Echt super! Je moet je man ook niet verleiden met pindakaas logisch dat ie dan niet wil Maarruh ik zou hem morgen lekker gaan verleiden. Misschien vanavond starten met 'warming-up-smsjes' dan moet het morgen helemaal goedkomen! Wel lief dat ie er nu ook mee bezig is! op je intieme vraag kan ik niet zo goed antwoorden. Ik weet het namelijk niet zo goed vant vochtige......maar dat je vagina meer openstaat klopt natuurlijk wel. Als het goed is merk je dat je man ook beter in je komt dan in je niet vruchtbare dagen
deesi die ovutesten zijn echt heel erg negatief. Het kan echt zo omslaan hoor, maar het kan ook nog wel even duren. Dag 21 is ook weer niet overdreven lang. Voor je gemoedsrust heb ik mijn ovu testen van deze cyclus erbij gedaan. Je ziet duidelijk dat het tot en met dag 14 heel erg negatief was (en niet donkerder werd ofzo) en vanaf dag 15 ineens positief. (btw ik zit aan de clomid vandaar zo vroeg in mijn cyclus)
debby wat vond je van mijn ovu testen vandaag ik had week geleden ech zooo zin in sex enz nu niet meer heb het idee dat ik me ei al heb gehad maarja de testen zeggen van niet
thnx lavendel... zal het morgen eens met hazelnootpasta proberen zit te twijfelen of ik op zal blijven tot hij thuis komt vanavond (02.00 uur ongeveer) maar ik moet om 7 uur op ivm mijn dochter... misschien toch maar morgenochtend...