die testen worden na je ei weer negatief... dus dat zou best kunnen en je temp is ook hoog maar ik zie geen verschuiving van laag naar hoog... Sja die ovu testen vond ik negatief.
ik heb ook ff naar je testen gekeken, maar ze zijn nog niet posi. Gewoon door blijven testen en je temp bij blijven houden. Ik heb ze altijd van sensi gebruikt en ben erg tevreden...en zoals je weet het resultaat schijnt er te zijn Dus meid, niet de moed opgeven, tis misschien wat lang maar door blijven testen. Dat is het nadeel van lange cyclus
Deze zijn erg goed en ook erg goedkoop, goedkoopste die ik ken: PRIVATE 50 Ovulation Test Strips- Choice of Sensitivity - eBay (item 140372568864 end time Jun-06-10 08:21:21 PDT) duurt een paar dagen, ik denk een dag of 4 voor je ze binnen hebt.
was het echt wit of doorzichtig? Mijn vruchtbare slijm, was echt doorzichtig, alsof het lijm is en heel erg rekbaar. Dat wittige slijm heb ik altijd in mijn niet vruchtbare periode.
heb nog maar 3 testen dus moet ze eerder binnen hebben hahahaah dus denk toch maar weer sensitest te kopen of is matcare ook goed
Debby: zal er rond mij ei eens op letten hoe het zit met het vocht Stiekem hoop ik dat mijn ei al geweest is natuurlijk
wat vinden jullie van dit streepje dan het is een dunne streep maar wel net zo donker als die andere maar heel dun Imageshack - imageatx.jpg - Uploaded by deesir
deesi volgens mij is die ook negatief. Sommige testen doen dat, zo een dunne streep erbij, maar die tel ik niet mee. anyway ik ga ff mijn film afkijken Tot laterz