Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Juffie je eerste cyclus was toch ook 34 dagen? Ik denk echt wel dat je ei is geweest hoor!

Vanmiddag had ik opeens weer vruchtbaar slijm (pas voor de 2e keer sinds ik ben begonnen met temperaturen). De clomid doet toch wel wat maar niet genoeg... ovu testen zijn nu erg negatief. Heb erg veel zin om het bijltje er voor deze cyclus bij neer te gooien. Ik hoop nu een beetje dat ik rond dag 30 nog een ei krijg, zoals in mijn eerste 5 cyclussen na mijn bevallingen.

HVJ pfff balen zeg... maar je gaat er nu toch voor? Goed hoor meid!

2. Miems

Miems Actief lid

18 apr 2010
    325
    0
    0

Ja meid ben al naar de HA geweest. Die verwees me door naar een gyn, en daar had ik dinsdag een afspraak. Ik heb dus PCO, dat wist ik eigelijk al;)

Ik dacht dus eigelijk dat ik opwekkers kreeg om een normale cyclus te krijgen en daarna aan de clomid te beginnen.

Maar de gyn wil dat ik eerst 10 klio afval:) en mag pas over 4maanden terug!!! zo overdreven dik ben ik niet, dus ik was gewoon teleurgesteld dat ik niet meteen aan de medicatie kon:):)

Ik wil echt niet zolang wachten:)

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Oh, dat is balen zeg! Van je PCO ook maar dat je eerst moet afvallen.. mag ik vragen wat je BMI is?

4. Miems

Miems Actief lid

18 apr 2010
    325
    0
    0

Wat is BMI?

5. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    wisten jullie trouwens dat mannen ook LH in hun urine hebben dus ook lichtte streep op een ovu test kunnen krijgen??

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
  7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    debby: dat is waar ja. de eerste ronde na de pil was 34. maar dat is de kortste cyclus die ik ooit gehad heb volgens mij (zolang ik het bij hou dan)

miems: balen zeg dat je niet meteen aan de medicijnen mag. Afvallen is natuurlijk wel goed maar op deze manier moet je nog langer wachten!

heb ook mijn bmi even berekent. de mijne is 19.. Voldoe ook niet aan de andere kenmerken van pco trouwens.. acne enz.. Heb waarschijnlijk 'gewoon' een wat lange cyclus.

8. Miems

Miems Actief lid

18 apr 2010
    325
    0
    0
  9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik kom uit op 26.

wat is eigenlijk pco als ik vragen mag?
    ik zie hier allemaal termen/afkortingen, maar weet geeneens wat het betekend/inhoud.

10. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey debby, wat balen meid! Echt vervelend dat je niet weet of en wanneer je ei komt. Moed houden, moed houden, moed houden! Wel aardig van je baas dat je vanmiddag naar huis mocht.
    Als je vruchtbaar slijm hebt, wanneer zou je ei dan moeten zijn. Een of twee dagen daarna ofzo?

11. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook even gerekend, mijn bmi is 21...

Ik vind het zo gek dat de regeltjes per ziekenhuis verschillen. Miems, wat balen dat je eerst 10 kilo moet afvallen!

En Truus, je ei is vast geweest hoor! Maar soms heb je het gewoon even nodig, van die dipmomentjes.

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
  13. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, je hebt gelijk. Dus toen ik de vorige keer had geprikt, hadden ze eigenlijk al kunnen zien dat ik niet zwanger was, terwijl ik het zelf een paar dagen later pas wist (omdat ik toen ongesteld werd), toch?

14. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Debby, hoop dat je ei alsnog zsm boven water komt! Of je kan afwachten of de cyclus afbreken en clomid 100mg slikken ipv 50mg. Hier doet clomid niks meer vandaar dat ik puregon moet spuiten, begin bij de laagste dosis.

@Miems, balen dat je eerst moet afvallen. Alsof het zwanger worden niet moeilijk genoeg is, je lieo ook bij een dieƫtist toch? Volg je een dieet of sport je o.i.d?

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

Geniet ervan!

Het is ook niet makkelijk maar we hebben het er voor over met alles wat erbij komt kijken, er zullen zeker moeilijke tijden tussen zitten maar daar slaan we ons er wel doorheen.
    Dank je meid!

Jij ook een fijne avond meid.

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Blijf lekker klussen, baat het niet dan schaadt het niet! Je kan idd wachten tot cd 30 en als er dan nog geen ei is je cyclus afbreken en beginnen met clomid 100.

Idd balen maar ik ga er voor, juist omdat het kan icm bv anders zou ik het nog niet gedaan hebben.

17. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou hoop het niet voor je, dat je weer zo'n mega lange cyclus krijgt.. Hoopte voor je dat het een eenmalige uitschieter was geweest, die van laatst..

@Miems, welkom! Balen dat je PCO hebt en dat ze eerst willen dat je afvalt voordat ze je willen helpen..

@Juffie, je temp is hartstikke hoog al een paar dagen, dus geloof best dat jij je ei hebt gehad! Zelfs bij mij kan het blijkbaar, dus bij jou ook ;)

@Ummie, hoe is het met jou? *Denkt na* Jou ei was al geweest toch? Wanneer is je NOD?

@Lavendel, :)

Zo volgens mij heb ik iedereen zo'n beetje gehad. Anders sorry!

Nou en please laat mijn temp morgenochtend gestegen zijn na 36.6 of 36.7! Pas dan geloof ik echt dat ik m'n ei heb gehad.

Weltrusten!

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    duim duim duim voor truus...

hmmm ik had vanmorgen een temp van 36.6... een lekkere twijfeltemp, kan dus nog allebei de kanten op...

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen! wat een heerlijk weer zeg nu al:D

debby: ik vind het er wel goed uit zien hoor. Je temp is wel flink gestegen..

truus: ben benieuwd naar je temp.

all: mijn temp was 4 uur vannacht 36,9 en toen vanmorgen normale tijd 37,0. Zweet ook weer enorm 's nachts al een aantal nachten trouwens. heb ik altijd na mijn ei.. begin een klein beetje te geloven dat mijn ei toch al geweest is..

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja truus je ei is echt geweest. Wel lekker een wat kortere cyclus toch? Heb je goed geklust?

Deel Deze Pagina