Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    bedoel je mij debby??
    Denk dat we wel goed geklust hebben ja.

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Truus en Juffie, super dat jullie ei is geweest. Hoop dat jullie goed geklust hebben, succes!

@Debby, fijn he zo een schommelkaart he (NOT). Hoop dat je eitje alsnog is geweest!

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o sorry ik bedoel juffie (sorry)...
    ok dan ga ik voor je duimen!

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    geeft niets! Enne thanx:)

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goeiemorgen!

Woehoe temp is weer beetje omhoog gegaan, nu is ie 36.6! Begint ein-de-lijk ergens op te lijken :)

@Debby, spannend, misschien toch een ei! Ik duim voor je!

@Juffie, we lopen gelijk :D Ik zit ook 5DPO!

@de rest, *zwaai*

6. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ HVJ, snap heel goed dat je baalt. Lijkt mij ook een moeilijk weg. Maar kijk ook naar de andere kant, ze willen je helpen,
    en ze gaan je helpen!

@ Jessie, ik hoop toch echt niet dat naar de 80 dagen gaat.

@ Juffie, tlijkt wel op je ei hoor...en kijk eens naar je 1e cyclus. Wauw, heb jij bmi van 19?

@ Deb, houd je eigenlijk naast de temp ook een dagboek bij? Die bijl niet neergooien! Moed houden Kan de clomid niet verhoogt worden? Lijkt mij dat ie z'n werk wel doet alleen net niet genoeg.

@ Miems, welkom hier. En balen dat je niet meteen aan de medicijnen mag. Maar wat ga je doen? Ga je beginnen met afvallen?

@ Truus, je temp gaat omhoog! Je ei is echt geweest...als je het nu nog niet gelooft!

@ All, hier alles ok. Slaap de afgelopen nachten weer beter. Gister gebeld naar VK, 29 juni echo, 30 juni intake. Volgens vrouwtje aan telefoon zou ik 7 weken moeten zijn. Maargoed,
    dat is maar een berekening van afwijkende cyclus en weet ik wat allemaal. Maar ik geloof er niets van.
    Gister best goede dag gehad, wel moe. En vandaag begint ook best goed. Kga lekker genieten van de zon.
    Oja, net bij de post info gehad van verloskundigenpraktijk. Heel apart om dat allemaal te lezen. Pfff en wat moet je veel regelen. Maargoed, eerst wil ik de echo afwachten.
    Grappig, gister gehoord van kennissen die zwanger zijn, en ook onze buren. Als mijn berekening klopt zijn de buren een maandje verder dan ons. Wij hebben trouwens wijselijk onze mond gehouden...

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    willen jullie is naar mijn temp kaartje kijken

ik heb niet vanaf het begin getempt maar ik heb gisteren vandaag of morgen mijn ei krijgen alleen is mijn temp nog niet omhoog gegaan hij is juist laag

gisteren 36,6 en vandaag weer

8. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Flower, wat lastig te zeggen zo omdat je nog niet zo lang tempt. Maar na je ei moet je temp gaan stijgen. En dat is nog niet gebeurd.

9. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    en voor je ei gaat hij dan dalen?

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    heb wel positieve ovu test maar kan zijn dat hij nog moet komen

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hihi lavendel zal ik je nog even gek maken?
    Zodra je weet dat je zwanger bent moet je je kindje inschrijven bij een kinderdagblijf als je dat wilt. En kraamzorg moet je ook zo snel mogelijk regelen ;) maar goed je kan nog wel even 3 weekjes wachten :D

12. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Pfff...ik ben al helemaal triest doordat mijn cyclus dit keer 49 dagen heeft geduurd maar ik zie hier nog veel langere cyclussen...wat een zooitje, die cyclussen van ons he...heb er zo ontzettend de balen van...sorry moet het even kwijt, ik geloof dat hier daarvoor de juiste plaats is...:(

13. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    ja swietvienna het is gewoon klote!!
    Ik zit vandaag op dag 64 :(

14. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    :$ Hou eens even heeeeeeel snel op
    Trouwens Deb....ik vond je best wel aardig, maar nu ;) mwah 8) :) :p

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ;) ik plaag je maar, dat weet je toch ;)

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nou meiden, net even getempt... weet dat het niets uitmaakt maar kon het niet laten... 37.71.... wow!
    Nou zal het morgen wel lager zijn en het is warm enzo... maar ik begin toch hoop te krijgen dat mijn ei is geweest...

17. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het voor je debby! En juffie en truus ook een ei! super allemaal. Dat wordt spannend over een week/twee weekjes...

Hier geen nieuws, alles gaat z'n gangetje.

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    debby: hoop het zo voor je!!

19. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    En lavendel, ik wil niet vervelend doen, maar mocht jullie kindje naar een kdv gaan dan zou ik er echt snel achteraan gaan. Bij ons op het kdv zitten ze het komende jaar al vol! Dus mocht ik zwanger zijn dan weet ik nog niet eens of er plek is voor mijn babytje...

20. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lavendel, wat leuk trouwens dat je de 29e al een echo hebt! Normaal is dat pas met 12 weken toch?

Deel Deze Pagina