hey meiden! Vandaag lekker een dagje naar mijn ouders geweest. Het was alleen niet zulk mooi weer meer, wel warm maar geen zonnetje gezien vandaag Nu al een tijdje regen, helaas. Het mooie weer mocht van mij nog wel even duren. sweetvienna: ik vind tempen met een lange cyclus echt ideaal. Vind ovulatietesten gewoon zo;n gedoe en je moet zo lang testen voor hij eindelijk eens positief is. Met tempen weet je inderdaad neit of je ei er aan komt maar wij klussen gewoon vaak genoeg Debby: zo dat is een duidelijke stijging.. Eindelijk je eitje! Jeeej!! Truus; hoop ook een innesteling voor je! zou best kunnen toch? Mamatien: fijn een positieve ovutest!! Ummie: dat soort berichten zijn altijd even lastig als je zelf zwanger wil worden ja.
@ Ummie.. vervelend van je dipje!!! Ik merk dat ik de laatste tijd wat meer rust heb gevonden.. geen stress meer over wanneer te moeten klussen, geen stress wanneer ik mijn eisprong heb en geen stress meer of ik wel of niet ongi moet worden.. tja soms is het nog wel lastig en vrouwen met dikke buiken zie ik liever niet.. maar verder heb ik er voorlopig vrede mee en dat is wel zo relaxt.. Hoe stom dat misschien ook klinkt.. wat jullie hebben heb ik gelukkig niet meer, tja alleen hebben jullie straks gewoon allemaal een kleintje en tja ikke niet.... HET KOMT VAST GOED MEID!!
Ik vind mijn temp ook anders dan anders.. Nou ja, ik hoop het dat het een goed teken is @Lavendel, fijn dat je de mening van Deb deelt Heb je goed geslapen vanacht? @Mirtjuh, spannend! Nou ben erg benieuwd, je temp ziet er nog wel goed uit. Duim voor je! @Spook jessie, duim voor een ei voor jou! @Mamatien, jeeej voor jou positieve ovutest! Super! Mag je ook bijna gezellie mee op het wachtbankje, zoals het meerendeel hier momenteel! Oh en als jij je prettiger voelt om wat meer afstand te nemen van het forum moet je dat gewoon doen hoor! Als je maar af en toe laat horen hoe het met je gaat @Lientje, nou dat zou een mooi ei zijn dan, en zou je cyclus ook weer een beetje normaal zijn. Ben benieuwd wat je temp komende dagen gaat doen. @Ummie, knuf! Ja dat is niet leuk.. Kan daar zelf ook niet zo goed tegen. Juist nu lijk iedereen ineens zwanger te zijn @Juffie, denk dat innesteling best zou kunnen. 5 tot 10 dagen na je ei zeggen ze toch? Nou afwachten maar. Hoop wel dat mijn temp morgen weer een beetje stijgt. Jou temp ziet er ook goed uit zeg!
Lientjelove: knap dat je er zo rustig in bent nu. wel fijn trouwens!! Truus: Wel grappig dat we weer gelijk lopen. vorige ronde toch ook gelijk? mooie temp zegt helaas niets maar goed we zullen zien! Ben in iedergeval blij met een kortere cyclus. De etospillen doen dus hier wel zijn werk
Ja vorige ronde liepen we geloof ik ook gelijk he? Jij bent toen alleen 2 dagen eerder dan mij ongi geworden. Ik ben ook super blij met mijn korte cyclus. Fijn dat je Etos pillen zijn werk doen, ik heb iedere dag 2 koppen groene thee gedronken (blegh..), zeggen ze ook dat dat goed kan zijn.
goedemorgen, Debby: zie dat je temp vanmorgen weer omlaag was maar nog wel hoog genoeg gelukkig. Vanaf nu hoog blijven!! Mijn temp was vanmorgen ook iets omlaag maar niet zo veel en het zegt toch nog niets. fijne dag allemaal!
goedemorgen meiden, hoop dat jullie lekker weekend hebben gehad en dat jullie een goede nacht hebben gehad. Ik een verschrikkelijke Heb vandaag vrije dag, vriendin komt en dan gaan we tussen de middag ergens lunchen. Verder geen plannen. @ Mamatien, super zeg van de pos ovutest! Goed geklust meteen. Duim duim duim. Begrijp heel goed dat je wat minder komt kletsen. Heb het ook een poosje geprobeerd maar vond het toch erg lastig. Beetje te gezellig hier. @ Lientje, dat zou fijn zijn als je weer normale cyclus hebt! @ Ummie, dat soort berichten hoor je liever niet als je zelf ook zwanger wilt worden. Weet je moeder ook dat jullie bezig zijn? @ Truus, nee heb toch zo beroerd geslapen. Last vd warmte, last van mijn onderrug, daardoor niet goed kunnen liggen. Volgens mij was ik ook erg onrustig en heb gedroomd dat mijn moeder heel triomfantelijk de zwangerschapstesten had gevonden. Je temp gaat goed meid, lijkt wel een innestelingsdip. Heb je al die groene thee van pickwick met vleugje citroen geprobeerd? die is echt wel te drinken! @ Deb, hoe gaat ie daar? Temp hooghouden he. NOg geen last van bijwerkingen?
Goeiemorgen! Check mijn kaartje Kijk daar worden we nou blij van! @Lavendel, nee die met citroen heb ik niet geprobeerd. Had nog een vol doosje met cranberry staan, dus die drink ik eerst leeg en zal dan de citroen wel eens gaan proberen. Jammer dat je zo beroerd slaapt zeg.. @Debby, jeeej voor je kruis! Maar wel hoog houden hoor, die temp!
Truus: ziet er goed uit meid!! Groene thee is volgens mij onzin hoor! (alhoewel het wel erg gezond is!) ik drink bijna altijd groene thee, merk nooit verschil.... Ik ben benieuwd of mijn temp morgen omhoog gaat en of ik vandaag een + of - ovu test heb!! Afgelopen weekend heb ik vrijdag en zaterdag aardig wat wijntjes op, en mn vent nog veel meer biertjes... Ik hoop niet dat ik hier wat van ga merken.....
@Mamatien, ja met die groene thee, ik weet het niet. Het schijnt sowieso wel goed voor je te zijn. Ach iemand anders hier op het forum zei het, en ben overal voor in, dus dacht laten we het eens proberen. Nou spannend wat je ovutest vandaag gaat doen! En over de alcohol zou ik mij niet te veel zorgen maken, denk niet dat het heel veel kwaad kan hoor als je in het weekend eens wat drinkt.
@ Truus, dat is ook zo hoor! Baat het niet dan schaadt het niet! Maar ik bedoel alleen, probeer je niet te gek te laten maken door allemaal dingen te proberen, als je het niet eens lekker vindt!
Haha nee hoor, laat mij zeker niet gek maken! Wie weet ga ik de thee nog lekker vinden. Ooit vond ik koffie ook niet lekker, en nu drink ik daar sloten van op een dag. Dus om sowieso wat in te ruilen voor groene thee leek mij niet verkeerd aangezien dat dus goed moet zijn. Hoe laat moet je weer testen?
@ Deb, gefeliciteerd met je kruis....haha wat klinkt dat grappig Morgen je temp weer omhoog! @ Truus, voor jou dikke knuf, heerlijk zo'n mooi kaartje!!! @ mamatien, wanneer ga je testnen? Nog wat anders. Wij wilden mijn ouders verrassen op vaderdag, maar ik wil dat niet bij mijn ouders thuis doen omdat de rest vd familie er ook rondloopt. Als we echo hebben gehad en we weten dat het goed is wil ik het de rest vd fam pas vertellen. Ik vanmorgen ouders gevraagd of ze volgend weekend vr of zat ff langs kunnen komen. Kan het niet want mijn pa zit in het buitenland. Volgende week door de weeks lukt ook niet. Enige gaatje dat ze hebben is as vrijdagavond. Nu komen ze vroeg in de avond even snel langs. En heel stom, wil het ze zo graag vertellen maar begin te twijfelen of ik het vrijdag wel moet gaan vertellen...zucht Straks komt een vriendin van mij langs, gaan we ergens lunchen en heb echt een probleem. Sinds 2 dagen hoef ik geen eten te zien...
haai meiden hoe is het hier..?? mijn temp is vandaag stukje gestegen van 36.6 naar 36.7 hij is 3 dagen 36.6 geweest hopelijk gaat ie nu omhoog
Hoi dames, Hier ben ik weer na een druk maar leuk weekendje bij mams. Helaas gaat IUI hier niet door omdat mijn man te horen kreeg dat ie voor zijn werk 2 weken naar het buitenland moet gaan en dat valt net (denken we) in de tijd dat ik dan geinsemineerd moet worden (weet niet op welke cd je met puregon IUI krijgt meestal). Ben ik even blij dat ik het te horen kreeg alvorens ik ben begonnen met spuiten, wel slik ik duphaston maar ja dat is toch minder erg dan spuiten en het dan halverwege moeten afbreken om zoiets (zit je daar met al die hormonen in je lijf). Baal er wel van maar ben blij dat ik het nu weet. Ff terug lezen, kletstantes!
he hvj, balen zeg dat je man nu juist dan weg moet. Kun je niet even navragen bij het zh? Omdat je zegt dat je het niet zeker weet... Nog wat leuks gedaan met je mams?
@Lavendel, ja dat klopt en ben er ook wel blij mee. Ja ja een zwangerschap komt veel bij kijken maar dat neem je allemaal voor lief, geniet ervan meid. Spannend 29 juni al een echo! @Debby, hahaha je zit Lavendel op de hielen hihi. @Truus, fijn dat je genoten hebt van je bbque! En ach mensen hebben altijd wel van die misplaatste opmerkingen. @Juffie, hier ook het geval. Die 2.5jr ellende ben ik ook vergeten nu ik mijn meissie heb, raar is dat he? @SweetVienna, je bent zeker op het goede adres meid laat je lekker gaan! @Mirtjuuh, spannend meid! @Lientjelove, hoop dat je nu een normale cyclus krijgt. Fijn dat je genoten hebt van je weekendje weg! @Mamatien, super van je posi test. Ik duim dat het een bevrucht eitje is geworden. @Ummie, dikke knuff meid. @Jessie, hoop voor een ei voor je. @Lavendel, veel plezier met je vriendin straks. @Debby, super van je kruis! De mijne is verschoven en begrijp er nog steeds de ballen niet van. @Flowertje, fijjn dat je temp is gestegen. Hopelijk gaat ie morgen nog meer stijgen. @Lavendel,ja ga straks het zh bellen en vragen maar ja anderzijds kunnen hun dat natuurlijk niet weten. Het is afhankelijk van hoe mijn eitjes op puregon reageren, maar zal het toch voor de zekerheid vragen. Al doen we niks, het is altijd leuk bij mams. @All, een dikke knuff dames! Hoop dat ik niemand vergeten ben!