Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

Wat goed van je, want makkelijk zal het niet geweest zijn.

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Helaas helaas.. temp was weer gewoon laag vanochtend.. duidelijk gevalletje van iets later tempen (zaterdag) en veel later tempen + alcohol (zondag).. ik had al bedacht dat ik beter niet kon tempen na alcohol maar aangezien de 36.6 van zaterdag niet zo heel veel later was dan normaal :(

@Truus, wat had jij deze rondes allemaal geslikt? Tarwekiemolie, waar haal je dat? En wat voor 'n foliumzuur, normale of in vorm van multivitamine? Groene thee drink al sloten..

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jeetje wat balen zeg :(

Wat heb ik allemaal geslikt? Uhm die tarwekiemolie dus, die kan je bij de Kruidvat kopen. En ik heb Vitaal zwanger geslikt, das een multivitamine met foliumzuur. Ook te koop bij Kruidvat. Ja en dus die groene thee, maar die drink je dus al.

Ik weet niet of dat allemaal de reden was hoor, dat mijn cyclus nu een keer kort is.

4. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Nee, dat weet je nooit, maar baat het niet dan schaadt het niet.. en aangezien ik over een klein maandje alweer 90 pilletjes heb opgesnoept.. kan het wellicht proberen, toch.. Vitaal zwanger, is dat Kruidvat eigen merk?

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja precies, dat is mijn instelling ook.

Die vitaal zwanger is inderdaad van Kruidvat eigen merk. Kan niet missen, zitten 90 pillen in en kost ongeveer 3 - 4 euro.

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hvj als je op de dagen dat je je medicijnen hebt geslikt op fertilityfriends bij meds progestron invult dan haalt ie waarschijnlijk je kruis weg en houdt er rekening mee...

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ben je misschien ook iets afgevallen? Ik hoor soms dat als mensen 1-2 kilo afvallen dat ze al een kortere cyclus hebben...

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hahaha wat een grappige opmerking! Dat je je mond kon houden zeg!

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou ik ben wel afgevallen in totaal 7-8 kilo, vanaf Januari. Dus ja, das niet opeens dat ik wat kwijt ben.

10. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    8) tja als ik mij vandaaag niet zo duf voelde had ik waarschijnlijk heel anders gereageerd...is dufheid toch nog ergens goed voor;)

11. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Hi Meiden.. bedankt allemaal!!!

@ Lavendel... ik zou volgens mij zelf wachten tot dat ik de echo zou hebben gezien... dan is het zeker. Anders zou ik het volgens mij niet geloven. Eigelijk zou ik volgens mij het liefste mijn mond willen houden tot aan 12weken.. ik weet alleen niet of het me zou lukken. Maar goed, jij moet doen wat je wilt en fijn vind.. succes met het maken van je keuze (een geheimpje samen vind ik ook erg leuk:D)!!

Ik heb nog steeds eisprong-kwaaltjes... pijnlijke borsten, steken in mijn lies.. dus volgens mij is mijn eisprong in de buurt. Ik ben alleen vanmorgen met mijn slaaphoofd vergeten te tempen...

@ Truus meid het ziet er goed uit... ik duim voor je!! Ben je trouwens nog steeds aan het opletten wat je eet?? Ik heb besloten ook even op te letten... je weet ik ben niet dik ofzo, maar ik krijg een paar broeken haast niet meer dicht.. dus even op letten, maar ik vind het wel zwaar. Al die lekker dingen roepen: EET MIJ... hihi

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Uhm nee niet echt op het moment ;) Ben mijn motivatie kwijt. Maar goed, het is ook niet echt meer nodig. Maar had graag nog een paar kilo'tjes eraf gewild. Denk steeds: als ik zwanger raak dan zit het er zo weer bij, want volgens mij groei je dan wel 10 tot 20 kilo.. :)

Wat balen dat je bent vergeten te tempen. Was erg nieuwschierig naar je temp. Zou best kunnen dat je ei in de buurt is.

13. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    heb net telefoontje gehad van moeders voor moeders...woensdagavond komen ze langs. Zit nu al in de ras. Ze komen toch niet met een bussie voorrijden waarop heel groot staat moeders voor moeders?! Ik wil echt niet dat debuurt het al weet...

14. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha dat denk ik niet hoor! :)

15. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    :) ik denk van wel ;)
    Erg he?

16. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja :p

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    whahahaha nee lavendel, er komt gewoon zo een demonstratrice, met haar eigen autootje ;)

18. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    waarom heb ik het gevoel dat iedereen mij uitlacht?!

19. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Doen we niet! We lachen je toe ;)

20. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    trutje truus das niet waar :p ik ken je langer dan vandaag en weet dat je zit te schuddebuiken achter je pc;)
    maargoed, we zien wel. Nu maar hopen dat onze nieuwsgierige buurvrouw niet die vrouw herkent van Moeders voor moeders. Want zij hebben net het weekend vertelt dat ze 10 weken zwanger zijn...sta er niet op te wachten dat de volgende dag half nederland weet dat wij ook zwanger zijn.

Deel Deze Pagina