Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    is toch grappig...

Ideetje: zal ik eens met afwasbare stift op je raam schrijven:
    "let op, hier woont een zwangere vrouw" hehe

2. mamatien

mamatien Niet meer actief

haha Lavendel moet stiekem erg lachen om je opmerking over moeders voor moeders haha. Xie t al voor me, zo'n vrachtwagen die voor je deur stopt LOL
    Maar goed, wat je net vroeg over die site die ik je gaf.. Dat heb ik dus ook op die site. Snap daar niets van! (of die site klopt gewoon niet) Want de uitgerekende datum blijft hetzelfde.. (bij jou ook neem ik aan?)

Jeetje Jessie: Jij bent weer een record aan het zetten zeker :( Trek je het nog wel btje?

Deb hoest met jou?

Truus: 7 a 8 kilo eraf?? Netjes!!! Bij mij moet er 3 kg af, maar dat lukt me echt niet. Ik ben zoooooo zwakkeling, kan het gewoon niet laten staan al dat lekkere eten! Maar nu ben ik sinds de meivakantie weer fanatiek (lees 3 a 4 x per week) gaan zwemmen, dus hoop dat dat helpt!

Ik zit op mn mannetje te wachten!!! hahaha want vanavond ben ik bang dat ik geen puf meer heb, ben echt zoooo moe!

3. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Heej dames,

Ik ken jullie nog niet zo goed dus echt reageren op jullie berichten lukt me nog niet. Wel valt me op dat jullie hier zo positief zijn. Ik heb momenteel erg de balen van mijn laatste cyclus van 48 dagen. Hebben jullie dat nou ook of hebben jullie het al min of meer geaccepteerd?
    Ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij mn huisarts. Moet er woensdagochtend zijn. Ik ga het hem toch maar eens voorleggen. Ik ben al bijna 36. Hoop niet dat hij zegt dat ik het nog maar even een half jaar ofzo moet aankijken. Niet dat wij echt de MMM in willen maar misschien zijn er wel hormonen ofzo die ik kan slikken zodat mn cyclus wordt verkort en de kans op een eisprong toeneemt? Bij mijn zoontje ben ik in ronde 2 zwanger geraakt, echt een enorm wondertje en prachtig kado.

Groetjes,
    Sweetvienna

4. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Sweetvienna: Ik heb elke cyclus toch weer de hoop dat ie korter is hoor! Maar probeer het toch btje naast me neer te leggen, want kan het toch niet veranderen.. Lukt het ene moment beter dan de andere..

Als ik jou was zou ik ook naar de HA gaan hoor! Ik ben pas 24, dus heb nog tijd zat (al ben ik natuurlijk liever vandaag dan morgen zwanger) maar met 36 begint de tijd toch wel klein btje te dringen...

5. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Ja precies. Dat gevoel heb ik ook. Ik kan niet te lang meer wachten. Dus ga toch maar eens praten of er niet wat aan te doen is..

6. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

@ Lavendel... ik denk altijd maar zo: heb je ooit wel eens zo'n busje gezien dan???? Ikke niet, dus die zullen ze wel niet bestaan... haha!!

@ Truus.. ja ik baal er ook wel van dat ik ben vergeten te tempen, maar ja morgen maar weer.... En ik kan me voorstellen dat je denkt: als ik straks zwanger ben zit het er zo weer aan.. dat had ik ook even. Maar nu ik daar niet meer mee bezig ben en mijn broeken amper dicht gaan denk ik toch: kom op... je kunt het (even afvallen)!!

7. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    meiden, kga nu naar bed want heb mijn dag echt niet en heb sinds uurtje erge buikpijn, ik kan gewoon niet meer zitten. hoop dat dit niets verontrustends is

fijne avond!!

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hallo meiden,

wat is er hier weer veel geklets vandaag zeg. Denk niet dat het mij gaat lukken om op iedereen te reageren hoor. maar ga mijn best doen;)

Truus: je kaartje ziet er echt goed uit zeg!! Oh wat gaat deze laatste week lang duren he?? Wat knap zeg zo veel afgevallen! Tijdens de zwangerschap was ik 20 kilo aangekomen:) Een jaar na de bevalling zat ik weer op mijn oude gewicht..

Debby: jeej een kruis!!

sweetvienna: kan me voorstellen dat als je 36 bent je iets meer haast hebt ja. Zou gewoon eens een afspraak maken bij de ha.

mamatien: hoop dat je mannetje snel thuis is. Oh en zo vaak in de week sporten, wow knap hoor. Sport helemaal niet:)

Lavendel: Gewoon je vragen blijven stellen hoor maar het lijkt me ook echt niet dat er een grote vrachtwagen voor komt rijden met moeder voor moeders er op:p Oh en over het vertellen. wij hebben bij Nathan gewacht tot na de eerste echo. maar goed je moet doen waar jullie je goed bij voelen. Oh lees net dat je buikpijn hebt, bah! Je baarmoeder gaat ook flink oprekken he dat begint nu al, kan behoorlijk pijnlijk zijn..

flowertje: hopenlijk morgen een echte tempstijging!

Hvj: balen zeg dat de IUI niet door kan gaan:( Maar inderdaad beter dat je het nu weet dan halverwege het spuiten.

Jessie: balen zeg:( Ik ben deze ronde Etos zwangerworden gaan slikken en nu dus een kortere cyclus, toeval??:(

Lientjelove: Succes met het afvallen! . Bij mij zit er net 1 tot anderhalve kilo te veel aan voor mijn gevoel, zo;n randje over je broek. Maar hou gewoon veel te veel van lekker eten:D

zoo nou dat was het hoor. als ik iemand vergeten ben, sorry!

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja soms heb ik wel de balen, vooral met mijn cyclus van 79 dagen. En je hebt wel kans hoor alleen duurt het wat langer.
    Huisarts zal je misschien wel doorsturen ivm je leeftijd.
    Misschien heb je ook pco en krijg je clomid? Bij mij werkt het in ieder geval (ben zo blij!)

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja hoor gaat goed met mij maar ik heb sinds gisteravond last van buikpijn. Weet dat het nog nergens op kan duiden, misschien wel gewoon bijwerking van de clomid maar het is wel mega irritant. Het is een beetje het gevoel alsof ik ongesteld moet worden (als dat nu al gebeurd ga ik heel hard huilen...)

11. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    even een vraagje dames moet mijn temp morgen echt heel erg stijgen of mag het hetzelfde zijn of 36,8 ??

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    slaap lekker!

13. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, mijn moeder weet het niet. Althans ik heb het niet gezegd, ik weet niet of ze wat vermoed, onze meid is immers al weer drie jaar...

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hij moet toch wel 36.9 zijn denk ik zo...

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    flowertje: je temp moet inderdaad nog wel wat meer stijgen ja.

16. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ja hahah maar hijs is gelukkig al een stukje gestegen ...!!!

17. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha, ha, beetje late reactie, maar ik moet toch ook wel om je lachen!

18. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is er weer veel gekletst meiden, ik had echt veel bij te lezen. Hier gaat alles z'n gangetje, ik hoop dat ik nu een keer mijn testdag haal! Normaal ben ik al ruim voor de tijd ongesteld...

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoop het ook voor je Ummie!!

Meiden ga lekker in bed tv kijken denk ik.

tot morgen! Niet te veel kletsen hoor dan moet ik weer zo veel reageren;)

20. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    79 dagen :$
    pfoeh dat is echt balen zeg! Ik baal al van de mijne!

Ik heb geen idee waardoor het bij mij komt, ik hoop maar dat ze daar achter komen. Ik heb in het verleden perioden gehad dat ik rustig anderhalf jaar niet ongi werd. Toen bij de gyn. gelopen, bloed laten prikken maar ze konden het niet vinden. Heel vreemd allemaal. Maar ik had toen nog geen kinderwens dus heb het maar gelaten. Wel werd gezegd dat ze mij wel terug zouden zien als ik wel een kinderwens zou krijgen. Maar gelukkig was ik snel zwanger toen er eenmaal wel een kinderwens was. Na mijn zwangerschap duurde het 7 maanden voordat ik weer eens ongi werd. Volgens mij werkt het gewoon allemaal niet zo denderend...:x heb ook altijd last van acne, heel irritant. Nouja, ik merk het wel woensdag. Sorry voor mijn egoberichtjes :) is gewoon fijn om het hier even kwijt te kunnen :)

Deel Deze Pagina