blijf nog heel effe...hebben jullie ook een tik dat als je alleen thuis bent dat je 100 keer controleert of je de deur wel hebt afgesloten enzo?!
Goeiemorgen! Ben je daar weer? Uhm nee heb ik nooit echt last van eigenlijk. Heb hier dan ook een waakhond he? Dat scheelt. Alleen jammer dat ie zich achter mij verstopt als ie bang is
ja dat heb ik ook en ook nog 1 keer kijken of er nog wat geschreven is op het forum... en dan 10 minuten later nog eens... uiteindelijk lig ik er om 1 uur in...
Ja kijk hier heb ik dan opzich wel weer last van Maar wat bedoel je met VVD? Eruit, erin? Ik zeg, weggooien die handel.
grrr ik zeg mark rutte minister president... maar ja ik werk met hypotheken en ben dus zeer tegen de hypotheekrenteaftrek afschaffen
Ja de hypotheekrenteaftrek moet blijven! Anders word ik niet blij.. Maar ben verder geen fan van VVD.
waarvan dan wel? ik ben het ook niet overal mee eens hoor... ze willen ivf uit het basispakket vind ik toch not done...
Hoi allemaal, Hier vandaag ongesteld geworden... Ik baalde er vanochtend echt flink van, ondanks dat ik het toch wel had verwacht. Nu gaat het wel weer. Ik ga deze ronde met de progynova beginnen. Ik ben benieuwd en we gaan vol goede moed verder!
ok dan hoe dom...ga ik ipv op mijn bureaustoel...voor mijn bureaustoel zitten tjonge naar de wc gaan doe je nu ook niet ff snel meer ik heb toch net lief smsje gekregen van man: lieverd, super we worden pap en mam!!!! ik mis jullie Voor het eerst dat ie zo enthousiast is. Yeah! @ politiek, zou rutte dan ook gaan voor rechtskabinet?
Balen meid! Fijn dat je verder gaat met vol goede moed, ik blaas ff wat moed naar je toe. En hoop dat de progynova snel z'n werk doet