Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Pff ja hou op zeg.. En het ergste is nog dat ook echt gewoon mijn geduld op begint te raken. Hoe zien je ovulatietesten eruit, worden ze al donkerder?

2. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Bij nader inzien was de ovutest op zaterdag de 13e ook heel donker. Ongeveer hetzelfde als het teststreepje. Hebben uiteraard gelijk geklust.
    Maar goed, ook maar 1 keertje geklust dus. Nou ja, ik hoop op een lucky shot.
    Wel vreemd dat ik mijn ei niet gevoeld heb, want toen ik zwanger werd van ons kindje had ik de hele dag echt mega krampen bij mijn ei. En de volgende dag gelijk mega gevoelige tepels.

Hoop echt dat jullie ei snel komt zeg!

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou jullie hebben toen geklust dus laten we hopen inderdaad dat het genoeg is geweest!

Enne ik hoop ook dat mijn ei snel komt, geduld begint op te raken haha ;)

4. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    @ chebu
    hoop dat die ene keer tog genoeg is

ik begin eindelijk blauwe strepen te zien op de cluer blue digital
    we blijven om de dag klussen ook om de zaadjes levendig te houde haha

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha wij blijven ook fanatiek om de dag klussen ;)

6. mamatien

mamatien Niet meer actief

#306 mamatien, 25 feb 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 feb 2010
    Hoi meiden,
    Hoe is het hier?!
    @ Chebu: Spannend zeg, ik hoop echt dat het raak is voor je!! :)
    @ Truus: Jij ook posi test zie ik in je naam, goed kunnen klussen?! Ik hoop het echt voor je!!

Ik ben volgens mij net ongesteld geworden.. dag 39. Tempen heb ik altijd gewoon met pen en papier gedaan, was het net even aan het invullen op die site waar jullie t altijd over hebben.

Eerst toen ik het invulde zag je mijn temperatuur en daar tussendoor stonden rode lijntjes waar mn eisprong geweest zou zijn. Ik krijg dat grafiekje nu echter niet meer zo. Weten jullie hoe dit werkt?
    Ik snap ook niet hoe ik die site onder bij mn naam kan zetten.. Lukt meniet knippen en plakken, want dan moet ik eerst inloggen voordat ik die grafiek kan zien..

Chebu: ik zag dat jij dat ook hebt, met die rode eisprong streepjes....

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haai! :)

Ja ik had gisteren een knal positieve test, en vandaag was ie nog gewoon positief. Denk dat ik vandaag mijn eitje heb gehad, anders misschien morgen maar dat zien we wel aan mijn temp morgen ochtend! En ja we hebben goed kunnen klussen! :p De afgelopen drie dagen sowieso en de anderhalve week daarvoor zo'n beetje om de dag. Dus hopelijk komt het goed!

Maar balen zeg dat je ongi bent geworden! :(

Dat rode (gestippelde) kruis op fertilityfriend geeft inderdaad je eisprong aan. Kan je anders je kaartje niet even naar kopieren, dan kunnen we even met je mee kijken? Begrijp niet zo goed wat je bedoelt met, ik krijg dat grafiekje nu ook niet meer zo?

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    meiden ik kom ook maar hier kletsen. Dag 44 en nog steeds niet ongie. ik doe wel ovutesten maar ik dacht 16 dagen geleden mijn ei te hebben maar dan was ik nu toch wel ongie geweest denk ik.
    Pfff en daarna nog maar 1 keer geklust dus denk niet dat ik het raak is (tests zeggen ook van niet).
    Ik baal echt zo van die lange cycli...

gebruiken jullie etos zwanger worden?
    Of iets anders?

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    is ij jullie bij de ovu test het streepje echt precies even donker?

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hmm balen he? Die lange cylci! Wij weten er helaas ook alles van..

Als je 16 dagen geleden je ei gehad denkt te hebben had je nu of ongi moeten zijn, of toch wel een positieve zwtest. Hoe positief was je ovutest?

Etos zwanger worden heb ik vorige ronde gebruikt, toen werd mijn cyclus nog langer, 50 dagen, dus bij mij liggen ze in de prullenbak! Gebruik nu Kruidvat vitaal zwanger. Wat gebruik jij?

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Donkerder. Heb even mij foto erbij gevoegd van gisteren:

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    thnx die is wel heel duidelijk! als ik nou een keer ongie werd kon ik opnieuw beginnen.
    Las dat het ook door overgewicht kan komen. Nou dat heb ik wel... bij mijn dochter was ik net veel afgevallen, dus dat ga ik ook maar proberen. Er is inmiddels 5 kilo af maar moet nog wel een kilo of 10 voor ik op het gewicht voor mijn zwangerschap zat

13. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja begrijpelijk inderdaad! Misschien ook een idee om te gaan tempen? Dan weet je in ieder geval zeker achteraf dat je je ei hebt gehad.

Afvallen.. Tja, ben er ook druk mee bezig op het moment. Heb dan wel geen overgewicht, maar voordat ik anderhalf jaar geleden stopte met roken was ik 10 kilo lichter. Nouja, ben goed op weg, al 6.5 eraf dus nog 3.5 te gaan, woeiii! Jij bent ook goed op weg! Komt helemaal goed :D

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik gebruik nu etos zwanger worden maar ben hem wel vaak vergeten.

mijn ovu test was bijna even donker maar denk dat het dan niet positief was... ben bang dat het pco ofzo heb maar eigelijk heel onrealistisch. Bij mijn dochter was het in 1 keer raak en een paar jaar geleden was ik een paar maanden van de pil af (deden het met condooms) en toen ben ik ook zwanger geraakt. (Heb de zwangerschap toen helaas moeten laten afbreken maar dat is een ander verhaal). Dus als ik daar naar kijk, moet het wel goed zitten. Maar toch vind ik het wel raar.

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik wil wel tempen maar weten jullie een site hoe dat moet?

16. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Meid niet gelijk van het ergste uit gaan! Wat je zelf al zegt, het is 2 keer gelukt, het duurt gewoon nu wat langer. Das niet raar, dat kan gewoon.

Je kan een tempkaartje aanmaken op Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting en daar dan elke dag je temp invoeren. Je kan er ook je ovutesten invoeren en FF geeft dan vanzelf aan wanneer je (vermoedelijke) ei is geweest.

17. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    volgens mij niet meer nodig
    zie haar banner

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja meiden... ondanks mijn lange cyclus ben ik toch zwanger! Ik heb vandaag positief getest. Ik ben zo blij en hoop dat het voor jullie ook heel snel raak is!

19. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Geweldig meid, gefeliciteerd!

20. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    gefeliciteerd
    geeft mij weer hoop