Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    oooo spannend debby

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ach flowertje is eigelijk niet zo spannend hoor.. maak mezelf gewoon een beetje gek... heb namelijk voor de rest helemaal geen symptomen en het is pas 6dpo

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,
    reageer vanavond hoor.
    kom alleen even hoi zeggen.

bij mij is het nog spannend. maar voel helemaal niets dus zal wel niet dan;) de 2 x dat ik zwanger was had ik ook bruinverlies voor mijn nod nu ook niet dus ja;)

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Pff heb ik ook zo'n last van, die trek in zoetigheid. Vreselijk..

@Juffie, ziet er goed uit je temp!

Pff ik heb zere tieten.. Alleen aan de onderkant ;)

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    truus ik heb het juist altijd alleen aan de bovenkant... (nu niet).
    Ik vind het zo spannend voor je!

juffie duimen draaien ook voor jou!

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    juffie je temp ziet er wel hardstikke goed uit!

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
  8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha je hebt gelijk ;)
    Zie alleen lavendel er nog niet bij staan (foei!)

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

#3230 Truus21, 10 jun 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jun 2010
    Nee dat is slecht inderdaad. Ze moet wel even haar mooie kaartje showen natuurlijk :p

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    daar kijk ik ook vaak ja!

ik ga naar huis. ben het zat hier, morgen weer een dag!

tot vanavond

xxx

12. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    is dit toevallig??? moest net naar de winkel, zag roze koeken en had daar zooooo'n zin in. Heb er net 2 opzitten vreten....en heb het nu ff gehad met die koeken :) beetje misselijk

13. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Mamatien, yeaaaaah een kruis! Gefeliciteerd! Lief dat je man zo meeleeft.

@ Truus, balen van je temp, snap er ook niet veel van. Maar je hebt je ei gehad, en de daling is niet heel erg. Blijft wel spannend voor je zeg.

@ Deb, hoop dat het innesteling is! Niet testen op je dochters verjaardag hoor!

@ Mamatien, kwam het toevallig zo aan de orde of ben je er zelf over begonnen? Misschien ook wel fijn dat je het nu ff 'kwijt' bent.

@ Ummie, fijn dat je zo'n vrolijke dochter hebt, geniet daar ook lekker van

@ Wendyenrichard, ja ik heb afgelopen cyclus ook de sensitest dipstick en midstream gebruikt.
    Heb je foto's bekeken, bij mij waren ze wel donkerder. Moet wel zeggen dat ik al ruime tijd voor de echte posi ovutest lichte streepjes had. En na een tijdje werden ze wel steeds donkerder,
    ben op een gegeven moment ook over gegaan naar 2x testen op een dag. Anders was ik bang dat ik zou missen. Daarnaast heb ik ook getempt. Misschien ook wat voor jou?
    Balen van die dip. Fijn dat je er weer voor gaat meid!

@ Juffie, leuk dat je hoi zegt. Hoi terug :) Tot vanavond!! Jeee je temp gaat goed.

@ Truus....hahaha sorry maar ik lig echt helemaal dubbel. Zere tieten...vervelend. Sorry maar dit is gewoon komisch. Het is natuurlijk niet leuk, maar echt weer zo'n uitspraak voor jou.
    Trouwens ik zeg altijd tegen mijn man. Vrouwen hebben borsten en mannen hebben tieten...

@ Deb, heb je weer commentaar? Foei. Ik wacht ff tot m'n echo en dan weet ik zeker dat ik zw ben. En dan zal ik kaartje plaatsen! kende topic trouwens niet.

Natuurlijk moet truus ook weer effe commentaren op het niet plaatsen van m'n kaartje.
    Mensen ik ben zo druk met jullie kom aan andere dingen niet toe!!

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o dan krijg je vast een meisje (om maar met cliches te komen ;))

Tijdens mij zwangerschap waren ze soms in de aanbieding 3 voor 2 euro en dan kocht mijn man gelijk 6 pakken... kon ik weer 2 weken voort (schaam schaam)

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hihi, Lavendel maakt mij altijd weer aan het lachen :)

Zelfs FF erkent nu dat ik een ei heb gehad.. jippie! In een ander topic is er iemand heilig van overtuigd dat mijn ei al op CD33 was.. zou wel mooi zijn, zit ik ineens al op 11DPO of zo.. maar ik geloof het niet. Ik heb sowieso weinig vertrouwen voor deze ronde, dus ik ga zeker niet eerder testen dan na mijn NOD uitgaande van een ei op CD41.. ik heb gezegd!

@Truus, spannend, ik hoop voor je dat temp morgen weer lief doet.. *blaast temp omhoog*

@Debby, stom he, dat je denkt van alles te voelen terwijl dat helemaal nog niet kan. Ik voel sowieso eerste week na ei van alles en dan daarna niet, benieuwd of dat anders is als ik wel zwanger zou zijn..

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha commentaar is goed bedoeld hoor ;) en goed dat je druk met ons bent je kunt ons toch niet verwaarlozen ;)

17. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Juffie, jouw temp kaartje ziet er ook goed uit zeg.. ik begin alvast met duimen!

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jessie waarom krijg je nu een stippel lijn??? Is toch duidelijk.
    Nee ik denk niet dat je ei op cd33 was... hij stijgt dan wel maar hij wordt niet hoger dan je "cover line" (hoe vertaal je dat?)

19. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou ja zeg, lach je me nou uit? :$ Ach ja, gelukkig weet ik wie mij uitlacht, dus dat scheelt :p

Enne, natuurlijk moet ik ook weer even commentaar geven. Maar fijn dat je het zo druk met ons hebt, dan kan je ons ook niet verwaarlozen :p

@Jessie, thanks! Hoop dat het helpt :) Wat fijn dat je een kruis hebt gekregen, jeeej!

20. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Deb, lieve man heb je. Vraag mij af of mijn man dat zou doen. Ik denk dat als manlief morgenavond thuis komt en hij ziet wat ik in zijn afwezigheid heb gekocht en gesnoept...

@ Jessie, huh? Hoezo maak ik jou aan het lachen?! Wel leuk trouwens.
    Jij hebt ook bijna een kruis jessie!!Waarom is het trouwens een stippellijn? Denk niet dat je ei op dag 33 was, als je kijkt naar
    dag 41 zie je veel duidelijke stijging dan op dag 34.
    Waarom heb je deze ronde weinig vertrouwen?

Deel Deze Pagina