Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jessie: fijn een ei!

haha Nathan is aan duplo bouwen en elke steen die lukt begint hij te juichen en te klappen! Zo schattig :D Sorry even trotse mama uithangen:)

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ja, ik snap ook niet helemaal hoe dat zit met stippellijn en normale lijn, ik dacht eerst dat het was omdat ik verder niets heb ingevuld (slijm, ovu-test), maar toen ik met de temp van CD39 en CD40 aan het spelen was kwam er wel ineens een normale lijn, en die is nu weer weg :(

cover line .. eh basale temp voor ei .. nou ja, ik snap wat je bedoelt .. dus ik denk ook niet dat ei toen al was!

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ik heb ook een stippellijn. dat komt omdat ik alleen temp ik vul en geen afscheiding, ovutesten enz..

4. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hihi, met je opmerking over Truus en tieten, en over dat je het te druk met ons hebt.. :p

Geklust op CD35 en CD41... :(.. ik wou ook graag op CD38 maar toen was manlief te moe (en had gedronken, niet zoveel dat hij dronken was, maar wel genoeg om meteen in slaap te (willen) vallen).. verdere dagen tussen 35 en 41 niet van gekomen omdat we vergaderingen hadden of in de bossen lagen als spook..

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    a ik denk dat het komt omdat je de temp van dag 40 op discarded hebt gezet. Als je hem helemaal weghaalt wat doet ie dan?

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    leuk in de bossen liggen als spook ;)
    hopelijk hebben de zaadjes op dag 41 het nog gehaald!

Als je deze ronde zwanger bent krijg je hoogst waarschijnlijk een jongen! (Die zijn sneller). Mijn vriendin (die ook een mega lange cyclus en pcos heeft) is zo zwanger geraakt. Ze had alleen toevallig op de dag van haar ei geklust... en inderdaad jongen!

7. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Jessie, nouja...kspreek wel de waarheid hoor :)
    En elke keer die je klust is toch een kans! Dus nog niet de moed opgeven hoor!

Spoken kunnen toch ook klussen?

8. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    nog steeds stippels.. volgens mij is discarded ook hetzelfde als helemaal weghalen.. wat trouwens raar is.. als je dag 39 ook weghaalt krijg ik ineens geen kruis meer.. ook niet als ik morgen weer 36.8 invul (en dus 4 dagen hoge temp heb)?!

9. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hihi, jawel, maar ik lag niet met manlief maar met 2 andere mannen in het bos.. :$

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja denk dat het komt omdat ie niet precies weet welke dag het is dan... vreemd...

11. mamatien

mamatien Niet meer actief

Ik dacht ook dat stippellijn komt omdat je alleen temp hebt, en geen andere methode...
    Maar goed, als je met je temp speelde en er kwam toen wat anders, dan kan het best hetgeen zijn wat Deb zei!

Vandaag begon weer een andere collega van me, 'jij moet daar zwanger invullen, is lachuh joh' bij een formulier!
    Is al de 3e in 2 dagen tijd...

@ Lavendel: Mijn ene collega vertelde me (int geheim) dat ze aant solliciteren is voor andere baan, dus toen dacht ik, nou kan ik bij jou ook wel mn geheim kwijt, daarbij vind ik het wel fijn dat ik ook iemand op werk heb die t weet

Nou ik zit pas op dpo 3 en heb al klachten hoor :D haha ik ben echt gek in mn hoofd!
    Heb dan weer diarree, dan weer opstipatie (dit zit niet tussen mn hoofd, want dat zie/voel/ruik ik haha) en kreeg net ineens steken in 1 tepel.. ik zit weer op het wachtbankje, ik merk het weer :-s

12. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    dan doe je toch iets verkeerds!;)

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    is trouwens je ei op dag 40 echt onbetrouwbaar? Anders denk ik dat je je ei op dag 39 hebt gehad... je ziet wel vaker dat de temp iets stijgt, volgende dag daalt en dan weer stijgt...

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha mamatien ik ben dus niet de enige "hypochonder".
    Hier begint mijn borst ook gevoelig te worden. Maar ik ben nuchter genoeg om te weten dat dat alleen is omdat ik 10 keer per dag me afvraag of mijn borsten al gevoeliger zijn...

15. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ FF...vreemd van die stippies.

@ Mamatien, int weekend voor mijn nod had ik 4 keer meegemaakt dat mensen dachten dat ik zwanger. was of er een opmerkingen overmaakten...toen niet wetend dat ik zwanger was. Vond het wel heel vervelend, maargoed, tis uiteindelijk goedgekomen. Hoop bij jou, nu nog wachtbankje afwachten! duim duim duim
    Hoe reageerde je collega? Verder weet niemand in je omgeving dat jullie bezig zijn?

16. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ LAvendel: ja dat weet ik nog wel dat je dat vertelde ja! Bizar.. Nou laten we hopen dat het bij mij ook voortekenen zijn haha! Ja mn collega vond het super vet! Die vond het al jammer dat ze bijna nieuwe baan heeft haha!
    Bij mij weten verder 2 vriendinnen het. 1 is net heerlijk vrijgezel en wil t liefst elke week stappen. Zij heeft dus het liefst dat het nog heel eventjes duurt, dus ik zadel haar niet teveel ermee op. Is eigelijk wel jammer ,maar ik begrijp haar wel. Als ze maar blij voor me is als het zover is :)

Er zijn op dit moment 7 actieve leden aan het kijken/schrijven hier hahaha!

17. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Jep, 2 uur later dan normaal getempt, kort geslapen (lag half 4 pas in bed na het spoken) en ook nog wat wijntjes achter de kiezen. Die van CD39 is alleen wat later, niet gedronken de avond ervoor (was de BOB).

18. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Zo en toen was het ineens stil hier..

Hebben jullie dat soms ook, dat je moe word van jezelf? Nou zo'n moment heb ik nu. Ben stik chagerijnig ineens.

En ik heb ook buikpijn. En ik heb hoofdpijn. En ik heb steken in mijn buik boven in. En ik word moe van mijn hond die steeds zeurt. En dat het steeds zo warm is buiten. En dat mijn temp maar 36.5 is. Nou ja, en ik heb zere tieten dus.

Zo dat is er ook weer uit. Niet dat het oplucht maar goed.

Ooh en ik heb ook zo'n testdrang. Pfff..

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    truus: als ik zaterdag nog een hoge temp heb ga ik misschien wel testen en jij?? Heb zelf nog weinig klachten eigenlijk.

20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Tja ik weet het niet.. Hoop in ieder geval dat mijn temp morgen weer omhoog gaat anders weet ik al hoe laat het is..

Deel Deze Pagina