we hebben andere verplichtingen die we niet af kunnen zeggen. Daarnaast moeten we uur rijden naar mijn ouders. Enige mogelijkheid is dat we misschien 's avonds gaan, maar dan zitten we hele avond in de auto. Ook zijn mijn broertjes 's avonds thuis en wil dat zij het pas weten na de echo.
Oh okee, op die manier. Ja logisch dan dat het hem dan niet gaat worden. Ben benieuwd hoe ze vanavond gaan reageren! Hier niet echt plannen van het weekend. Morgen avond even lekker uit eten en voor de rest zou ik het niet weten. En jij?
ja ik ben ook benieuwd naar reactie...morgenavond naar vrienden die vd winter kleine hebben gehad, zondagavond komt broertje langs, verder rustig aandoen, weinig bijzonders. Let je wel op wat je met eten gaat eten?
Gezellie! Ja ik ga opletten.. Zal eens gaan snuffelen op internet wat ik echt niet mag hebben. Sommige dingen zijn logisch natuurlijk, maar er zullen vast wel dingen zijn dat ik denk: Oh ja..
zit nog eens naar je kaartje te kijken truus en zie je dat die 2 dippen gewoon een goed teken waren!!
@Minimousse25 en Truus van harte gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd met jullie zwangerschap, geniet ervan dames! @Hier, nog 2 dagen en dan ben ik van de pilletjes af!
Vanavond concert van Blof! Zondag kermis in dorp waar mijn ouders wonen, maar verder hoop ik een rustig weekendje.. ben er aan toe!
Dank u! Gezellig weekend heb je voor de boeg zo te lezen! @Hvj, dank je! Fijn dat je bijna van de pilletjes af bent! En dan hop door naar de volgende ronde met hopelijk een mooi resultaat! @Juffie, blijkbaar haha!
Knippen en kleurtje.. dus zit er wel een paar uur.. Pff.. ik zit in dubio.. ik mag mijn thesis gaan verdedigen want hij is goedgekeurd (jippie ) en nu is de vraag wanneer. Mijn prof wil graag in januari 2011 om financiële redenen, maar stel nou dat ik deze ronde (toch) zwanger ben geraakt, dan zou ik half januari 7 maanden zijn.. wil ik dat dan nog wel..? Misschien eens navragen wanneer ze vakantie krijgen op de uni, want ik moet voor hun vakantie een datum prikken!
Poeh lastig.. Tja, das moeilijk in te vullen nu of dat je daar dan nog zin in zou hebben. Als het kan wachten met doorgeven tot na je NOD zou ik dat even doen. En dan verder kijken hoe en wat.
Hi Truusje... wat een geweldig nieuws!!! ZWANGER.. super meid!! Van harte gefeliciteerd en geniet ervan... Een dikke kus Lientjelove
jessie ik zou het juist wel doen... want als je zwanger bent deze ronde dan ben je in ieder geval voor de geboorte daarvanaf en kan je je echt op je baby richten. Geloof me, na de geboorte heb je daar echt geen zin in... Ik ben dus niet de enige die allemaal dingen uitstelt ivm mogelijke zwangerschap. Ik zou met mijn vader op dieet gaan maar heb het intakegesprek uitgesteld tot de 20e. Als ik nu begin en binnen een week moet stoppen vind ik onzin... Nadeel is dat ik het dan wel direct aan mijn vader moet vertellen. Maar ja, mij kennende kan ik het toch niet voor me houden... Pfff meiden, ik heb best wel een goed gevoel op de een of andere manier. Ik voel me toch wel wat anders nu. Niet echt misselijk maar wel "gaar" laat ik het zo maar omschrijven. Toen ik zwanger was had ik voor mijn nod ook dit gevoel dat het goed zou komen... misschien dom maar ik hoop het zo!