@ Debbie: Gefeliciteerd meid! Echt super voor je!! @ Truus: Ik snap die site FF echt niet hoor :S Mijn engels is zooo slecht Ik had dus pas dat grafiekje ingevuld, maar nu weet ik niet meer hoe ik daar kom.... Hellup... :S
Oh haha mijn engels is ook best wel heel erg slecht hoor Uhm je kan weet bij je 'grafiekje' komen door aan de linker kant op 'data' te gaan staan en dan op 'enter data'. Waarschijnlijk bedoel je dat.
Hoi hoi, Vorige week woensdag bij de Gyn geweest. Inwendige echo gehad. Heel veel bloed geprikt en nog een paar doorverwijzingen gekregen voor de bepaalde momenten. Ze zag eitje die klaar was om te gaan springen. Advies gekregen om heel actief te zijn volgende 3 dagen. Helaas werd ik zaterdag al ongi. Ik snap het even niet meer, waarom ik zo snel al ongi werd terwijl ze aangaf dat zaterdag of zo pas mijn ei zou gaan springen. Heeft een van jullie dit soms ooit gehad. Ik heb een beetje op het internet gezocht maar er is zoveel informatie dat ik nu alles door elkaar ga halen. Bedankt voor de reacties. Gr. Mirela
nou meiden, ben weer terug hier. Zwangerschap heeft helaas niet doorgezet... pfff wordt er moedeloos van!
@mirela waarom doe je geen ovulatietesten? dan weet je zeker wanneer je ei komt @debby heb je met predictor getest?? balen hoor dames
Nou das wel vreemd dat je gyn een eitje bijna klaar ziet zijn en dat je een paar dagen later ongi bent.. Wanneer mag je nou weer terugkomen en wanneer krijg je de uitslagen van je onderzoeken? @Debby, jeetje balen meid!
Ik heb net gebeld met de gyn (assistente ervan)...Ik had al een afspraak staan voor 10 maart as....dus dan gaan wij het ook bespreken. Op 10 maart zou ik ook uitslagen krijgen van mijn bloed onderzoek. Gewoon nu afwachten. Moet vandaag weer bloed gaan prikken. Vorige keer toen ik er was had ik formuliertje gekregen om bloed te prikken op mijn 3de cyclusdag.... Misschien dat deze uitslag dan ook bij zit volgende week. @Debby....jammer....veel sterkte.....
nee met babyboomshop. Helaas daarna alleen nog maar negatief... was al helemaal blij. Vandaag dag 48 en nog niks GRRRR.
Hoi.... Ik doe ze niet omdat ik onregelmatige cyclus heb (zie mijn onderschrift). Het zou me een vermogen kosten en als de gyn een ei zag die klaar was om te springen..dan zou je toch vanuit gaan dat het ook zo zal zijn. Maar blijkbaar gebeurt er bij mij iets heel raars... Ik wacht het gewoon af. Kan nu weinig doen dat dit en vooral positief blijven
ja das ook wel zo maar mijn cyclus is ook zo onregelmatig en je kan ook later beginnen met testen he vanaf dag 20 ofzo maar je moet idd je gyn kunnen vertrouwen of hij/zei zast er naast wij klussen ook zowiezo om de dag
Hallo dames, ik ben nieuw hier en weet mijn cyclus helemaal nog niet....jaja ben meer dan 10 jaar aan de pil geweest en dus geen enkel idee hoe het zit bij mij.. maar ben nov. 09 gestopt met de pil en vanmorgen naar de gyn geweest, inwendige echo, zitten teveel eicelletjes, maar allemaal dezelfde grootte waardoor ik geen eisprong heb, althans, nog niet heb. gyn wil het gaan opwekken met een tablet of pil, heeft iemand daar ervaring mee? is dat toevallig clomid?? en wat doet dat met je? mijn vriend en ik hebben een grote kinderwens, maar gyn zei dat het wel meer dan een jaar kan duren eer ik zwanger kan zijn, maar dan wel met verhoogde kans op een meerling, ik hoor graag jullie reacties! lieve groet!
doen ze dat nu al ik moest een jaar wachten van me arts ben jij zelf naar gyn gegaan? of door gestuurd?
momenteel is mijn cyclys 34-36-44-44 Ik heb geen idee of ik een ei heb, want ik voel dit niet. Wellicht heb ik er wel een maar behoor ik tot de groep vrouwen die het niet voelt. Ik heb geen idee wanneer ik vruchtbaar ben en wanneer er een ei is, daarom denk ik dat ik ga beginnen met ovulatietesten van sensitest. Maar wat vinden jullie? Moet ik mij zorgen maken om deze cyclus, ik vind 44 erg lang...
ik was vanaf nov. 09 niet ongi geworden, heb een kinderwens en ben toen naar de ha gegaan. die zei eerst, je kan zwanger zijn, testje gedaan (nr. 4) en weer negatief. die zei toen gelijk, ik stuur je door naar de gyn voor een transvaginaal echo onderzoek. ben dus 3,5 mnd. niet ongi geworden, vind zelf vrij lang al, maar als ik andere verhalen hoor denk ik, best snel inderdaad. xxx
en de gyn begon gelijk over tabletten of injecties voor het opwekken van.... vind best eng, iemand hier ervaring mee? ik hoop eigenlijk gewoon dat mijn menstruatie zelf alsnog komt.. ben nu begonnen aan het innemen van teunisbloemolie tabletten, las ergens dat dat ook nog kan helpen met het opwekken..? xxx
Misschien dat het een optie voor je is om te gaan tempen? Dan weet je in ieder geval zeker dat je een eisprong hebt. Alleen is dit wil achter af. Je zou het icm ovutesten kunnen doen, dan weet je wanneer je het vruchtbaarst ben en zie je achteraf dus aan je temp wanneer je ei is geweest. Weet niet of je je zorgen moet maken om je cyclus lengte, die van mij is tot nu toe 43-44-50 en nu zit ik op dag 33. Daarom is tempen ook zo mooi dan weet je in ieder geval zeker of je een eisprong hebt. Want je kan nu wel naar de HA rennen, maar waarschijnlijk gaat die niks voor je doen.. @mjansen83, ik ben er niet zo bekend mee maar volgens mij krijg je een bepaald pilletje om je ongi op te wekken en dan moet je op CD3 tm CD7 Clomid slikken en dan zou er een eitje moeten gaan rijpen.
zo ik ben van mn ongi af,, gelukkig,,hopen dat mn volgende cyclus korter is,,ik heb ovu testen besteld dus we kunnen er weer tegenaan! maar een vraagje vanaf waneer zou ik het beste kunnen gaan testen ?