Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Vervelend meid, knuf! Wanneer verwacht je je ongi?

@Juffie, veel plezier met soppen enzo :p

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

Dank je. Als het goed is uiterlijk woensdag, heb ook heel erg last van steken in mijn stokken dus het komt op gang.

@Juffie, hier moet nog van alles gebeuren in huis maar totaal gene fut/zin in. Morgen gaat manlief weg voor 2weken en dan kan ik het op mijn gemak doen, waarna het ook opgeruimd blijft heerlijk.

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou zou fijn zijn als het snel door ging zetten! Ging je IUI nu trouwens door aankomende ronde?

4. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ik hoop het ook anders zit ik hier met al die hormonen in mijn lichaam welk niet goed zijn voor mijn weegschaal! Ja IUI gaat door deze ronde, voor zover we het kunnen plannen.

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

De weegschaal is niet je best vriend dus op het moment? Scheelt dat zoveel met anders dan?

Nou fijn dat de vooruit zichten goed zijn, wat betreft de IUI!

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ja daar ben ik alweer. kan jullie gewoon neit missen. Heb mezelf ingedweild dus meot wel even pauze nemen;)

hvj: Hoop ook dat je dan maar snel ongi mag worden. dan kun je ten minste weer verder!

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha heb je zeker expres gedaan? :p

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    haha tuurlijk. Ben nu eenmaal zpverslaafd!

Ben even aan het kijken op de site van mvm. Maar kan nergen vinden in welke gebieden urine opgehaald wordt en waar het anders ingezameld wordt. Denk er wel over na maar het moet wel een beetje in de buurt zijn.. Woon hier nogal in een uithoek

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

Nee zekers niet met mijn overgewicht maar ik ben er mee bezig!

Ja idd.

@Juffie, idd take it easy!

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja daar zit ik dus ook een beetje mee. Woon in een dorp, dus vraag me af of ze het hier wel brengen en ophalen. Wil wel graag mee doen.

Op de site van MvM staat inderdaad niks..

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Truus en Juffie, als jullie je gegevens in de aanmeldbalie invullen op hun site, word je gebeld en dan kan je het vragen.

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oh ja, goed plan! Zal ik van de week even doen.

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jeej meiden wat doen jullie allemaal hier, het is zo een lekker weer!

Net even met mijn hond in het Twiske gelopen en op een terrasje wat gedronken.
    Heb pijn in mijn buik dus denk elke keer zal ik ongie zijn? Maar tot nu toe nog niks...

truus ja je maakt echt meer hcg aan met een tweeling. Je maakt het niet sneller aan maar je kan wel eerder een test doen omdat je natuurlijk eerder meer hcg hebt... whahahaha ach meid, een tweeling is toch ook leuk? Ik had het er net met manlief over... hij zei dat dat niet echt makkelijk ging worden dan met een tweelingwagen en een meisje dat dan nog geen lange afstanden kan lopen... met clomid heb je wel veel meer kans op meerlingen, zeker als je geen follikelmetingen krijgt... whahaha.
    Nee mij zou het niet zo veel uitmaken. Ik wil graag 3 kinderen en manlief 2... maar voor mijn lichaam lijkt het me niet heel handig, die had het al moeilijk met een eenling...

hvj wat vervelend dat je je zo rot voelt en de weegschaal... ben er laatst op gaan staan en van de 10 kilo die ik afgevallen was zitten er al weer 5 aan... nou ja mocht ik niet zwanger zijn dan ga ik wel weer beginnen...

mvm ik zou het gewoon even navragen... ze hebben veel urine nodig en ik denk dat ze helemaal blij zijn met urine van een tweelingzwangerschap :p

14. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou hier is het niet lekker hoor.. Het waait vet hard.

Nou wat ik al zei, een tweeling lijkt me aan de ene kant heel gaaf maar aan de andere kant, hartstikke zwaar.. Nou ik wil er niet meer over nadenken! We zien het wel :)

Ja jij met je Clomid hebt natuurlijk meer kans op een meerling. Wat vind je daar zelf van, buiten het lichamelijk om? Hier is ook een discussie hoor, over hoeveel kinderen :p Ik zeg wacht eerst de eerste bevalling wel af, als die meevalt wil ik er nog wel 2 of 3. Manlief vind 2 ook meeeeeeeeeer dan genoeg.

Niet jij mij ook beginnen te pesten he?! :p

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    een tweeling lijkt me wel heel leuk maar ik wil heel graag een keer natuurlijk bevallen en op tijd (dus niet te vroeg) en lang borstvoeding geven. En op al deze dingen heb je meer kans als het er maar 1 is...

truus een bevalling is k u t (sorry mag eigelijk niet vloeken er zijn babys bij) maar ook al is het een cliche... voor wat je er voor terug krijgt zou je het 10 keer doen!

16. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja een bevalling zal geen pretje zijn nee.. Dat geloof ik!

Ben je van Emma te vroeg bevallen? Ik zou het niet leuk vinden als ik niet heel mijn zwangerschap uit kon dragen. Maar goed, je hebt het niet voor het zeggen. En ja borstvoeding, lijkt mij ook niet makkelijk hoor omdat met een tweeling te doen. Heb je net de een gehad, moet de ander. Pff kom je helemaal niet meer aan je rust toe.

Pff heb trouwens steeds erg last van buikpijn. Is dat normaal?

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    volgens mij is dat wel normaal. Ik heb ook erg last van buikpijn nu... brrr

van emma ben ik met 34 weken bevallen, omdat ik zo een hoge bloeddruk had werd ik in het ziekenhuis opgenomen en toen wilden ze geen risico meer nemen en hebben haar gehaald met een keizersnee. Toen moest ze in een couveuse. Dat was niet zo leuk nee, dus hoop nu gewoon normaal rustig in het ziekenhuis te bevallen en daarna gelijk naar huis te gaan...

18. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hmm nee dat is niet hoe je je kraamtijd voor ogen ziet, in het ziekenhuis met je kindje in de couveuse..

Ik zoek eigenlijk op internet zo'n to do lijstje (als je begrijpt wat ik bedoel) over wanneer je wat allemaal moet gaan regelen.

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    debby: dat is een heftige kraamtijd dan zeg. Hopenlijk gaat het bij een 2e beter.

20. mamatien

mamatien Niet meer actief

Dag dames!
    Hier ben ik weer, terug uit de stad!
    Morgen hebben we kraamfeest van iemand. Vandaag alle babyzaken afgelopen voor iets leuks.. Echt zooooooooo schattig al die dingetjes :) Uiteindelijk vet schattig jurkje bij de kinder h en m vandaan :)

Pff nou een tweeling, ik moet er echt niet aan denken! Maar komt denk ook omdat mn broertje en zusje het zijn. Ik heb het nooit als iets onwijs positiefs gezien. Die 2 hadden (hebben) altijd ruzie en klikte altijd over elkaar. En ik als grote zus moest altijd 2 cadeaus tegeljk kopen, vond ik nooit eerlijk haha

Deel Deze Pagina