Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    haha:D Zal mijn best doen. het ligt ook aan Nathan trouwens. die was vannacht ook aan het rommelen en als ik wwakker ben dan moet ik altijd plassen.

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

Behalve het gewenste effect kan Progynova bijwerkingen geven. De belangrijkste bijwerkingen zijnde volgende.

Soms
    In het begin kunt u last krijgen van misselijkheid, hoofdpijnpijnlijke of gespannen borsten. Deze klachten horen na enige tijd vanzelf over te gaan. Zo niet, neem dan contact op met uw arts of apotheker. Het kan zijn dat u minder sterke tabletten of dragees moet gebruiken. en
    Doorbraakbloedingen ('spotting') of meer of minder vagianle afscheiding dan normaal. Deze klachten horen na enige tijd vanzelf over te gaan. Als u last blijft houden, raadpleeg dan uw arts.

Waarvoor slik je ze eigenlijk Ummie, ik zie dat ze voor overgang zijn en botontkalking?

3. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief dat je het opgezocht hebt! De misselijkheid zou daar dus wel van kunnen komen. Ik slik ze omdat ik dun baarmoederslijmvlies heb. Dus als ik een bevrucht eitje heb dan is er minder kans op een goede innesteling. Deze pilletjes zouden ervoor kunnen zorgen dat het baarmoederslijmvlies wat dikker wordt. En ik hoef ze ook maar een paar dagen te slikken. Morgen en overmorgen nog en dan mag ik er al weer mee stoppen. Rond mijn ovulatie heb ik dan een meting van het baarmoederslijmvlies en hopen dat het er dan een beetje beter uitziet!!

4. Neentje

Neentje Niet meer actief

Met alle plezier! Ow ok voor je slijmvlies dus, nou ik hoop dat het bij de komende meting mooi dik uitziet en de eitje goed blijft plakken.

5. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik hoop het ook :).

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou vertel die lieve Nathan dan maar even dat ie lief moet zijn vanacht en gewoon door moet slapen omdat mama haar plasje op moet houden!

En anders moet ie op tijd komen, een uur of 2 ofzo, maar niet anderhalf uur voordat je gaat testen hoor!

Zo! :p

7. mamatien

mamatien Niet meer actief

Hoi meiden,
    wat is er weer veel gepraat!
    Lavendel, gecondoleerd!
    Stinkt je kamer nu erg naar plas? :p

Lientjelove: Sterkte meid! Ben benieuwd wat je temp morgen gaat doen..

Ik weet verder niemeer waar ik op kan reageren, sorry!!

Ik ben weer btje op het idee dat het bij mij deze maand niet raak zal zijn.
    Had vanmiddag een kraamfeest. Schattig kindje, allemaal kleine kinderen daar, tijd met zwangere kennis van me gepraat..
    Denk dat ik het daardoor nu ff lastig vind om hoop te houden..
    Ik merk dat mn vriend dat ook heeft vandaag.. (en misschien ommdat ik de hele dag al op hem loop te zeuren, kan er niets aan doen maar ik MOET dat gewoon tegen hem, zonder dat ik dat wil..)

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jullie hebben hartstikke goed geklust, dus je hebt een hartstikke goeie kans! Positief blijven denken :)

En tja, soms is het gewoon moeilijk om vrouw te zijn. Die houden nou blijkbaar af en toe van zeuren. Dat is nou eenmaal niet anders. ;)

9. mamatien

@ Truus: ja dat zeuren is erg he haha! Ik heb het een tijd heel erg gehad, maar afgelopen maanden eigelijk amper. En nu ineens weer wel (maarja, heb ook maar 3 uurtjes geslpen vannacht, dus niet raar). Maar vriendlief schrok er weer even van haha!
    Hoest met jou?

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja nou, dat zeuren hoort er gewoon bij hoor. En de ene keer is dat meer als de andere keer. Mijn man kan ook zeiken als een wijf, word ik ook niet blij van als ie zo'n momentje heeft. Ach iedere gek zijn gebrek :p

Maar goed, dat je zo weinig geslapen hebt is een goede reden dat je 'zeurt' vind ik. Plus dat je natuurlijk wat gedronken hebt en ja, ondertussen moet je ook nog op je ei broeden.

Nou ja.

Hier alles goed hoor. Alleen word ik schijtziek van dat voetbal nu al. Manlief zit al heel de middag met de buurman naar al die achterlijke wedstrijden te kijken. Momenteel nummer 3 dus ;)

11. mamatien

Fijn he die voetbal :-s
    Hier staat het ook weer op.. Als ik wat anders wil zien moet ik maar in de slaapkamer gaan kijken...

Morgen NL, dat vind ik wel leuk! Ben toevallig vrij, dus gezellig in de kroeg kijken :) (want ik vind de sfeer namelijk gezellig, maar de wedstrijd heb ik weinig mee haha)

Gaan jullie nog kijken of moeten jullie werken?

Truus wat doe je eigelijk voor werk?

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ik heb morgen een advdag dus kan ook lekker kijken.
    mijn man is toevallig ook vrij dus wij kijken gezellig samen!

mamatien: idd positief denken! dan doe ik dat ook;)

truus: bedankt voor je oppepper! had ik echt even nodig. je kan zo lekker vrolijk schrijven dat ik meteen weer moet lachen:D bedankt!!

13. mamatien

Ik zit (voor de zoveelste keer) temp kaartjes van zwangeren te bekijken en ik zie ineens die van Truus erbij staan :):):):)

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ja zag hem ook al staan!!

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja die sfeer is dan wel altijd weer gezellig he? Wij hebben ook echt vlaggetjes voor het huis hangen, en een spandoek. Misschien dat wij morgen ook wel naar de kroeg gaan, die sfeer daar is super gezellig. Voetbal kan me geen reet schelen haha.

Manlief zorgt er wel voor hoor, dat ie vrij is als Nederland moet voetballen. Dus die gaat morgen zeker kijken, wil ie echt niet missen.

Ik werk niet op het moment. Ik ben vorig jaar ontslagen (of nou ja, contract werd niet verlengt) nadat ik met een burn-out thuis ben komen te zitten. Nou ja, en nu liggen de banen niet voor het oprapen dus zit in de WW. Ik zit er ook over na te denken om weer een opleiding te gaan volgen, maar ja zou niet weten wat.. Wat doe jij voor werk? Misschien brengt het mij op ideeen ;)

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    gezellig toch ;)

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sja mannen zijn lastige wezens in communcatie soms he...
    knuffel meid!

18. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hihi :D

Goed he? :D Lavendel moet die van haar er ook maar eens bij zetten!

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mijne is ook zo... maar hij zegt wel dat hij niet weet wanneer dan te stoppen... hopelijk is het niet nodig!

20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Alleen in de communicatie? :p

Deel Deze Pagina