@ HVJ, aha dus jij had ook last van geurtjes uit de koelkast? Ik heb sinds 2 dagen ook mijn neus dicht als ik de koelkast opentrek. @ Truus, moet zeggen dat het aardig lukt om mond te houden. Hoewel we zaterdag bij vrienden het allebei moeilijk vonden. Gisteravond was mijn broertje er met zijn vrouw, kregen we het ook over kinderen. Het is zo grappig, want je hebt het maar over 'als we ooit nog kinderen krijgen...' Terwijl wij weten dat we nu zwanger zijn, alleen hun nog niet. Mijn schoonouders wonen dorp verderop, zij zitten alleen in buitenland. Mijn ouders wonen uur rijden van ons vandaan, die zie ik weinig. Dus op dit moment komt dat wel goed uit. Komende week zijn mijn ouders in het zuiden vanwege begrafenis van tante. Waarom ik ze vrijdag heb afgebeld? Ik zat zo te twijfelen, was erg moe, voelde mij niet lekker, kon geen keuze maken. Toen heb ik toch maar afgezegd, en heel stom het voelde als een opluchting. Op een of andere manier zit in mijn hoofd dat als ik het mijn ouders zo vroeg zou vertellen dat het dan mis zou gaan. Ja ik weet het, heel stom. Ik snap er zelf ook niets van. Maar merk dat ik erg onzeker ben. Ennuh met manlief zit het helemaal goed hoor! @ Juffie, dankje meid! ennuh hoe zit het met je test? pfff 13 weken al positiekleding?! @ Jessie, in 1e instantie was het idee op vaderdag. Maar dan zijn mijn broertjes er ook en wil ik het pas vertellen als we de echo hebben. Nu denk ik ook dat we zondag niet naar mijn ouders gaan. Man heeft de auto nodig, we kunnen 's avonds effe snel op en neer, maar tis uur rijden. Ik ben de laatste tijd erg moe, slaap slecht. Denk dat het toch rond de echo word. Of mijn ouders moeten onverwachts voor de deur staan dan is dat een teken om het dan te vertellen. Wij hebben 29e echo, en 30e zijn we 4 jaar getrouwd. Misschien nodig ik mijn ouders wel uit voor bakkie en vertellen we het dan. Ik denk dat jullie mij niet begrijpen waarom ik er zo lang mee wacht. Jullie hadden het wellicht allang verteld. En ik begrijp mij zelf ook niet goed, waarom ik zo twijfel en waarom ik er tegen op zie. Terwijl ik weet dat mijn ouders superblij zullen zijn. @ Mamatien, nee kamer stonk niet naar plas Jij wel posi blijven denken he? En zeuren moet je ook gewoon doen, dat hoort erbij. Denk ook bij vrouwen. @ Voetbal....heb ik echt niets mee. Hebben wel vlaggetjes met de buren voor ons blok hangen. @ Truus, wat voor werk had jij ook al weer gedaan? Oja, bedankt voor de herinnering om kaartje in topic te zetten. Was ik alweer vergeten, echt waar! @ Juffie a la collega, ik ben juf van groep 3 @ Deb, leuk dat je bij een bank werk. Voordat ik het onderwijs inging, ook gewerkt bij bank! @ Juffie mooie test! @ Deb, YEAAHAHAHAHHAHAA ik wist het ik wist het, had een goed gevoel. Maar wou het niet tegen je zeggen...en wist trouwens ook wel dat je niet kon wachten. Gefeliciteerd!! DEB KRIJGT EEN 2LING, TRUUS KRIJGT EEN 2LING, DEB KRIJGT OOK EEN 2LING wauw 8 juli al echo @ nieuw topic, ik probeer ook mee te kletsen in topic feb mama's 2011 maar er zijn er veel, en tgaat mij erg snel allemaal. Hier is het nog overzichtelijk. jeee meiden ik vind het echt bijzonder deze maand! Nu allemaal voor mamatien en jessie keihard duimen!!
zooo kheb mijn best gedaan om op iedereen te reageren, moest erg veel lezen, als ik iemand ben vergeten sorry! ik heb weer een K*T nacht gehad, baal er zo van. Gelukkig vandaag vrij, maar zal zo blij zijn als het de 29e is en we de echo hebben. Heb het nu effe gehad met die kwaaltjes
lavendel: vervelend weer een slechte nacht. En grappig collega's! Wij hebben ook gewacht met vertellen tot de eerste echo, doen we nu ook weer.
Jij moet lekker blijven zeuren hoor! Dat hoort erbij en doet iedereen! Met Truus gaat het wel goed, beetje steken steeds rechts in onderbuik. En hoe is het met Mamatien? @Lavendel, begin je nu helemaal te begrijpen over dat vertellen gedoe.. Wij willen het sowieso deze week aan de ouders gaan vertellen, en manlief had het idee dat we dat vanavond wel konden gaan doen. Pff kreeg het spaansbenauwd en heb gezegd dat we dat van de week wel ergens doen Enne jij bent dus ook een juffie net als Juffie. Grappig, had ik niet verwacht. Vraag me niet waarom hoor, maar vorm me op de een of andere manier altijd een beeld van iemand in mijn hoofd, die meestal niet klopt. Ik werkte voordat ik in de ziektewet kwam bij een Telecomprovider op kantoor. Maar dat is totaal niet mijn ding. Hiervoor heb ik in de horeca gewerkt en daar ligt echt mijn hart. Alleen baal er zo van dat het veel avond en weekend werk is. Dan wil ik gewoon lekker thuis zijn. Wat balen dat je slecht geslapen hebt.. Merk dat ik ook steeds onrustiger word. Word ook regelmatig wakker van mijn zere tieten pff..
@ Juffie, ja leuk he dat we collega's zijn! Hoe voel jij je eigenlijk? @ Truus, gek is dat he. Toen ik zwtest deed wou ik het liefst mijn moeder bellen, en toen het vrijdag zover was scheet ik in m'n broek. Ben heel benieuwd hoe je familie gaat reageren! Je moeder zal wel verbaasd zijn! En hoe ga je het vertellen? Ben eigenlijk wel benieuwd waarom je mij niet als juf had gezien. Maarja, ik mag je niet vragen waarom... Ok horeca ligt je hart, maar begrijp je heel goed dat je avond en weekend thuis wilt zijn. Helemaal als straks de kleine er is. Maar wat voor werk zou je nog meer leuk vinden? Zere (.)(.) valt hier nog wel mee. Heb vooral last van mijn darmen die giga aan het rommelen en gek doen zijn. Komt misschien ook wel doordat ik ook last heb van chronische darmz. En ik ben vandaag zoooo misselijk. getver, als ik aan eten denk moet ik echt bijna overgeven. Maar ik moet eten. Dacht net een bakje yoghurt te eten met banaan, nam een hap en ik rook de yoghurt en wist niet hoe snel ik het weg moest doen. Nu zit ik te broeden wat ik dan moet gaan eten, ik moet gewoon wat eten. Maar aan alles wat ik in huis moet heb moet ik gewoon niet denken. Volgende week ga ik mee op kamp met groep 7/8...en ik kan daar nu al tegenop zien!
Hoe wij het gaan vertellen, geen idee. Het ene moment denk ik we verzinnen wat leuks en origineels en het andere moment denk ik, we zeggen het gewoon. Pff echt dubbel. Jullie al een idee? Ja m'n moeder zal erg blij zijn denk ik. Vooral ook omdat het haar eerste kleinkind zal zijn. Schoonouders zullen ook wel blij zijn, maar dit word dat de 5de, dus zal niet zo speciaal zijn voor hun. Behalve dat het de eerste is van hun zoon. Waarom ik jou niet als juf zie, geen idee. Had jou meer gezien als een kantoormiepje ofzo. Maar nogmaals, vraag mij niet waarom want heb geen flauw idee Wat voor werk ik nog meer leuk vind.. Ik heb geen idee. Dat is echt een vraag die ik mij al 100 keer heb gesteld maar zou het echt niet weten Nou lekker dagje heb jij dus vandaag. Lang leve de misselijkheid. Maar je moet inderdaad wel wat eten, want als je straks een lege maag hebt word het nog erger.. Nou wij hebben hier zo heel het huis vol visite, dus denk dat ik zo pleitte ben
Denk dat wij de echo in fotolijstje doen of niet, en zeggen kijk wij hebben foto van ons laten maken...het is toch al speciaal dus maak er niet nog meer speciaals van. Voor mijn ouders is het ook de 1e, mijn schoonouders wordt het de 6e aha jij gaat dus met een vol huis tv kijken...gezellie! veel plezier alvast kantoormiep kan ook wel kloppen, ik ben zo ongeveer daar mee begonnen, ben op een grote bank terecht gekomen uiteindelijk toch nog onderwijs in gegaan... misschien us een beroepentest doen?
mag 12 juli naar de vk! Krijg dan ook meteen een echo. Heb net trouwens toch nog testen gekocht. heb nog 3 matcare testen liggen mar die vervagen echt heel snel. Denk dat daar over een paar dagen bijna niets meer van te zien is. Heb nu kv testen met een kruisje. Twijfel nu of ik het straks doe of morgen ochtend. heb nog even om over na te denken ga nog even snel opruimen en dan voetbal kijken!
@Debby, van harte gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd meid super joh! @Mamatien, je nep-pendel nummer 1 is uitgekomen hahaha. @All, hup allemaal naar de Feb mama's jullie. Ik duim voor jullie!
Een beroepentest is inderdaad misschien een goed idee. Moet donderdag naar mijn werkcoach toe, dus ik kan het eens voorstellen en kijken hoe hij/zij daar op reageert. Nou visite is gelukkig weer weg. Heb veel pijn in mijn onderbuik vandaag. Dan is zo'n drukte niet altijd prettig. @Juffie, heb je nu al gelijk een afspraak gemaakt met de vk? Goh, moet ook maar eens tempo gaan maken dan Jeetje dan word het wel erg echt zeg..
Even een vraagje, ik lees overal dat je snel kraamzorg aan moet vragen. Hebben jullie dit al gedaan, en wat is een normale termijn om het aan te gaan vragen?
@ Truus, misschien kan je werkcoach nog wel wat regelen voor de test? Vervelend he die pijn, gelukkig is het voor het goede doel @ Juffie, jij bent snel met afspraak zeg! @ Truus, ik wacht eerst tot de echo daarna ga ik mij daarin verdiepen. Maak een afspraak met de vk en dan krijg je ook info toegestuurd ook over het regelen van kraamzorg etc
ja ben vlot dat weet ik. Maar mag zowiezo vroeg komen vanwege de mk de vorige keer. Vind het ook fijn dat ik nu ergens naar toe kan leven. info over kraamzorg krijg je wel mee bij de vk denk ik. kreeg ik de vorige keer wel in ieder geval
@ Juffie, das wel fijn dat je dan al vroeg terecht kan! @ Truus, ja jij moet ook een afspraak maken want een tweeling moet je goed in de gaten houden...
toch nog een test gedaan. beetje test verslaafd Omdat de matcare testen zo vaag worden wilde ik nog een andere test proberen. duidelijk toch?