@ Deb, ja denk wel dat ik zoveel geduld heb. Lijkt mij heel bijzonder als je het van te voren niet weet. Je kunt van tevoren al achter zoveel dingen te weten komen, zoals gezondheid en lengte en weet ik wat allemaal nog meer. Er moet ook nog iets geheim blijven. Vrienden van ons wilden het wel graag weten, die vertelden ook iedereen dat ze een jongen kregen. Dat zou ik dan zelf niet doen, dan zou ik het voor mezelf houden. Maargoed, iedereen moet het zelf weten moet je voor die pretecho zelf betalen? @ Truus, echt? grappig zeg! ben benieuwd wat onze mannen er van vinden heb nu kopje thee en koekje gegeten. denk dat ik zo naar bed ga, ben moe en voel mij niet lekker. Morgen lange dag weer...denk ook dat ik de wekker 15 minuten eerder zet, kan ik rustig aandoen @ Deb, weet hij het al van motorjack?
Ja ben ik ook benieuwd na. Wil het ook stiekem kopen, zodat hij het niet weet. Maar ben bang dat het alleen via internet te bestellen is en dat het dan net binnenkomt op het moment dat hij thuis is. Van de week eerst maar even bij de Bruna kijken, misschien hebben ze het daar nog wel.
je kunt het ook via de site van bruna bestellen en het dan laten bezorgen bij de winkel! weet je in ieder geval dat ie er is, en hoeft je vent het niet te zien! ik denk dat ik het ook zo ga doen, wil het nl ook stiekem kopen
moet even wat opbiechten, vriendin van mij probeert te bellen maar ik heb geen zin om op te nemen...heb er de puf niet voor mij schaam mij er wel voor, maar heb echt geen zin om te praten met haar
Haha doe ik ook wel eens. Ach en ze weten dat ook van mij, bel ze een paar dagen daarna meestal wel terug.
Ja had ik ook al zitten kijken.. Nou ga van de week eerst wel even kijken, en anders bestel ik het wel, kan ook.
ok ben ik niet de enige die wel eens zo doet bel haar ook wel terug, alleen nu nog niet meiden, ik ga jullie verlaten, ik voel mij niet lekker en ga mijn bed opzoeken welterusten voor straks
ja kost 30 euro ofzo. Wij hadden het ook al aan iedereen verteld. Vriendinnen deden dat (voor mij) nooit, maar nu vertellen ze het allemaal ineens ook aan iedereen... vind ik wel grappig, maakt mij niet uit dat iedereen het weet, het is voor mij toch het belangrijkst. ja hij weet het van het motorjack want hij moest passen
jullie moeten dat boekje trouwens ook zelf lezen. Heel banaal boekje maar geeft je veel inzicht over hoe mannen denken... haalt een hoop illusie weg.
Hoi allemaal, Moest weer heeel veel bijlezen. Tsjonge, wat kunnen jullie kletsen. Debby wat leuk dat je je ouders al hebt verteld dat je zwanger bent! Vind je het niet eng om het zo vroeg al te vertellen... Truus, balen dat je ouders niet thuis waren. Nou ja, nu kun je de chocobollen lekker zelf opeten. Hmmm, krijg er lekkere trek van! Lavendel, wij wisten bij onze dochter ook niet of het een jongetje of een meisje zou worden. En ik vond het echt superleuk, het was echt zo'n verrassing bij de bevalling. Misschien dat ik het bij een tweede netjuist wel zou willen weten, maar mijn man wil dat liever niet, dus mocht ik weer zwanger worden, dan zal het ook wel een verrassing blijven. En spannend voor de meiden die bijna gaan testen. Nog eventjes geduld meiden!
Nou ze staan in de koelkast, gaan morgen mee naar schoonouders en dan haal ik voor donderdag wel weer verse Hoe is het met jou? Zijn de bijwerkingen al over van die medicijnen?
Hier gaat het beter. Niet meer misselijk gelukkig. Ik ben echt benieuwd of het werkt! Maar moet nog even geduld hebben. Maandag de 28e mag ik weer voor echo...
Nou wat fijn dat je niet meer misselijk bent! Nu nog hopen dat het zijn werk heeft gedaan. Nou spannend!
nee ummie vind ik niet eng. Een miskraam is geen schande. Ik vind het alleen jammer. Ik snap echt het nut niet van geheim houden. (en als jullie kluun hebben gelezen snappen jullie me) fijn dat je niet meer misselijk bent.
Oeh word nu wel heel nieuwschierig naar dat boek! Maarre, inderdaad een miskraam is geen schande het is alleen ongelovelijk kut. Daarom vertellen wij de ouders het ook al, en wat andere familie zal ook snel volgen. Maar echt kennisen/vrienden en buren enzo, daar houd ik het liever nog wel even tegen stil.
ja dat snap ik, ik ook hoor, collegas ook niet hoor! o het is niet heel bijzonder. Hij heeft het alleen grappig verwoord!
Hihi.. dames.. weleens gehoord van de NOD politie? Het is juist de bedoeling dat jullie mij tegenhouden Maar, plan is dus pas na NOD, en dat zou woensdag zijn! Heel misschien dinsdag bij hoge temp.. @Debby, kom op meid, je kunt het.. en je man kan je wel een beetje steunen toch, lekker dat hij z'n sigaretten op tafel laat liggen..! @Truus, jammer zeg, ik weet niet, is denk ik toch een dochter ding, ik zou het niet leuk vinden als schoonouders het eerder weten dan mijn ouders.. stom he?! @Lavendel, vervelend van die misselijkheid, hopelijk niet elke dag de komende weken!
Slaaplekker meiden! Wat een leuk idee van dat boek van Kluun! ** Hoopt dat ze dit ook voor vaderdag aan vriendlief kan geven **