Nou, ik sluit me ook aan (zie handtekening), ben sinds een paar maanden aan het tempen en dat brengt mij wel wat meer rust, weet wanneer ik mijn ei kan verwachten adhv mijn temp en weet hoelang mijn LF is , scheelt veel onrust (en geldverspilling aan testen , hahahahahaha). Maar ik klets graag mee hoor
Hallo, ik sluit me ook aan, nu weer wachttende op een ongi na een MK ben benieuwd hoe lang het weer gaat duren. Grtjs Nanny.
Gezellig! Maar ik zie je handtekening inderdaad, das ook maar een zooitje zeg jouw cyclussen.. En ik wou eerst ook niet aan de ovutesten hoor, dacht ook dat word een duur geintje maar vind het wel meevallen. Ga er deze ronde mee beginnen. En ik zou ook wel willen tempen erbij, dan weet ik tenminste zeker dat ik mijn ei heb gehad, maar ik weet niet of dat goed gaat komen, dat elke ochtend op het zelfde tijdstip.. Lukt dat bij jou een beetje?
Nee helaas, de derde nu in 1 jaar tijd. Maar je ziet wel met een lange cyclus en ovu testen kan je toch goed zwanger worden . Alleen gaat het bij ons nu steeds fout.
Hoi.. Hier nog een die baalt van die onreglematige cyclus..Iedere maand weer is het opstaan en afwachten... maar goed..positief denken..het zal allemaal wel goed komen uiteindelijk.
jeetje 3 miskramen in een jaar tijd. Dat lijkt mij zeer heftig!! Ik hoop voor je dat je cyclus zich snel weer hersteld en dat het nu eindelijk eens goed gaat!!
@ Hummer, dank je ik hoop het ook. Jou cyclus is ook zeer verschillend zeg. Gebruik je ook ovu testen of niet? @ Mirela76, Lopen jullie al bij gyn?
@ nanny Ja, ik gebruik ook testen. al begin ik steeds meer in de gaten te krijgen hoe mijn lichaam werkt. 1e dag slijm betekend direct aan de bak. op de 2e dag is hij tot nu toe altijd positief geweest en dus de dag daarna of 2 dagen erna dan de es. Ik hoop van niet maar als ik toch weer een ronde verder ga, ga ik ws alleen testen op de dagen dat ik slijm heb of pas na dag 18
Woow jeetje meid, jij spant de kroon geloof ik tot nu toe jij hebt helemaal vreselijk cyclussen! Inderdaad positief blijven denken, dan komt het vast goed!
Ik vraag me soms af hoor wat meer moeite kost! zelf gebruik is sticks die je 5 sec in je urine moet houden en dan 10 min moet wachten. met tempen ben je volgens mij sneller klaar!!! zelf gebruik ik ovulatie testen omdat ik (ws psychologisch) de bevestiging wil zien!
@Nanny, wel heftig joh al die miskramen. Hebben ze het ook onderzocht hoe dat dat kan of is het gewoon 'pech'? Maar goed, wel fijn om te lezen inderdaad dat je dus gewoon zwanger kunt worden ondanks die lange cyclussen!
Ja wat jij zegt is zo inderdaad, maar met tempen dat moet je s' ochtends vroeg gelijk doen als je wakker bent, op hetzelfde tijdstip. En dat lijkt mij zo'n gedoe..
@Mirela, ben je al bij de gyn. Want die van jou zijn helemaal niet normaal. Ik heb hier last van bruinverlies en krampen. Net als gisteren. Zou de ongi dan doorzetten of toch maar testen? Ik snap er niks van van mijn lichaam.
Op welke cyclusdag zit je Chebu? Zolang je geen rood ziet is je ongi nog niet begonnen, dus misschien toch een testje wagen?
Ik zit op dag 43. Ik dacht dat ik m'n ei op 3 januari had. Misschien dan toch later? Heb nog een test gekocht voor morgenochtend. Heb wel vage tintelingen in mijn zij. Krampjes. Besloten maandagochtend de gyn te bellen. Het wordt nu wel te gek vind ik.
Hey Nanny, wat vreselijk voor je meis *dikke knuffel*, vind het zo erg voor je dat het weer fout is gegaan , weet ff niet wat ik moet zeggen, gun het je zo!!!! Om me heen is iedereen ineens superzwanger, wil zelf ook zo graag, ik heb niks te klagen zit 'pas' in ronde 6, maar we zijn wel al bijna 8 maanden bezig lekker die cyclussen......
Nee, nog niet...geen tijd.te druk met andere dingen.maar ik denk binnenkort toch maar afsp. te gaan maken
Nou,al bij de huisarts hiervoor geweest. Die vond het normaal. Mijn moeder had het ook zo...en na mij was alles weer regelmatig..ik zal binnenkort afspraak maken.