hoi iedereen, ben hier nogal nieuw, eerste keer dat ik iets schrijf, kben er dus ook eentje met lange cyclussen! kheb niet al jullie pagina's gelezen hoor, waren er veel te veel! we zijn sinds november 2009 gestopt met de pil, vorige cyclus was 55 dagen, er was een eisprong maar dus een erg late! nu ondertussen weer 13 daagjes ver in de volgende (lange?) cyclus .. blijkbaar zijn er toch wel véél dames met van die vervelend lange cylussen, had er eigenlijk geen idee van dat dit zo vaak voorkwam! de gynae kon blijkbaar ook 'zien' aan m'n eierstokken dat ik onregelmatige cyclussen zal blijven hebben .. leuk vooruitzicht aldus
Welkom vnes, gezellig dat je komt meekletsen. Wat apart dat de gyn kon zien dat je onregelmatige cyclussen bleef houden, is er niks aan te doen? @Flappie, dus je zit nu 14 dagen na je ei? Nog steeds niet ongi? Wanneer ga je testen?
mja, vond dit ook raar van ze dit kon zien, heb er op het moment zelf ook niet aan gedacht om er meer vragen over te stellen .. kwas eigenlijk al zo tevreden om te horen dat ik toch effectief een eisprong had gehad (khad al heel wat gelezen over geen eisprong bij de eerste lange cyclussen na een pilstop..) vind het nu wel jammer dat ik onregelmatige cyclussen zal hebben, maar als er toch een eisprong is .. dan is het toch al iets hé .. en denk dat ze er niets zullen aan doen omdat we nog niet zo erg lang bezig zijn, 't is nog maar de 4de maand .. pas na 1 jaar ni zwanger geraken wordt gekeken om iets te ondernemen .. dus das nog geen nabije toekomstmuziek .. moet gewoon wachten en geduld hebben .. zijn jullie al lang 'bezig'?
@ vnes, nee ik ben nog niet lang bezig, vanaf november 2009. Maar heb echter wel het gevoel dat ik al lang bezig ben.. Wat kunnen weken lang lijken af en toe...
@vnes, wij zijn bezig vanaf September 2009, dus een half jaartje nu ongeveer.. Alleen zitten we nu pas in ronde 4 vanwege lange cyclussen dus dat ik gewoon klote! Hier vanochtend een tempdaling van 0.2 Heb hoofdpijn, buikpijn en zere tepels. Hopelijk blijft ongi weg!
@ Truus: Spannend, ik hoop echt voor je dat het raak is Wat zou dat fijn zeg zeg!! Ik heb nu bij mijzelf heel erg het gevoel dat het deze maand gaat gebeuren. Kan dit gevoel niet verklaren, maar ik krijg volgende week sleutel van mijn nieuwe huisje en dat is ook de week dat we moeten klussen ivm ei (tenminste, als ik naar afgelopen maanden kijk). Maart wordt onze maand, zo voelt het.. Hebben jullie ook wel eens zo'n gevoel gehad?! Ik hoop echt dat mn gevoel me niet in de steek laat... Maar het is natuurlijk nergens op gebaseerd..
Zo'n gevoel heb ik nog niet gehad. Maar grappig dat het zo voor je voelt! Hopelijk brengt dat ook een positieve test mee dan haha.
Hallo allemaal, Ook ik ben nieuw hier. Ben in juli gestopt met de pil. Tweede ronde was ik zwanger. Helaas kreeg ik na 10 wk een miskraam, waarna ik 5 weken gevloeid heb. Mijn cyclus duurt gemiddeld 37 dagen zit nu dus pas in de derde ronde na mijn mk. Zo irritant dat je elke keer zo lang moet wachten en dat iedereen om je heen zo makkelijk zwanger lijkt te worden!
@ Truus, laten we idd hopen dat deze positieve gedachten meewerken..Maar goed.. Klussen en afwachten, meer kunnen we niet doen. ps Truus: Paar berichten terug schrijf je: 0.2c daling . Wat houdt dat in?! Wat houdt dat in als de temp op het eind daalt? Of wat moet er met je temp zijn als je zwanger bent? @ kleuterjuffie: Ohh wat moeilijk dat je een mk heb gehad! En dan dat wachten, lastig he.. Het lijkt vaak maar dat iedereen om je heen makkelijk zwanger wordt.. OVer het algemeen staat er toch wel min. paar maanden voor! Degene die binnen 1x zwanger zijn, zijn de uitzonderingen... Al ken ik ook 4 mensen waarbij het gelijk raak was. Ik vraag me echter altijd af of dat echt zo is.. Kan ook dat ze al jaar gestopt zijn met de pil en dat ze het dan 1x proberen.. en meteen raak is..
Ja mijn temp is vanochtend 0.2 graden gedaalt. Als je temp op het einde daalt dan kan dat inhouden dat je ongi eraan komt. Je temp daalt vlak voordat je ongi word of als je ongi bent. Ligt er een beetje aan, is bij iedereen verschillend. Als je zwanger bent blijft je temp hoog, dus die zakt dan niet terug naar waar je mee begonnen bent. @kleuterjuffie, wat erg van jullie MK.. En ja, hier word ook iedereen maar zomaar zwanger en dat is zo vreselijk irritant! Maar goed, daar probeer ik niet te veel bij na te denken.
@ Truus: Ik had het ondertussen ook even op internet opgezocht. Daar stond echter ook dat 1 dag je temp lager niet meteen heoft te betekenen dat je niet zwanger bent, dag erna kan hij gewoon weer hoog zijn!! Dus blijf moed houden he
Ja ik had het ook gelezen inderdaad en dat het ook normaal is dat je een dip hebt maar dat dit dan gebeurd tussen 5-10 dagen na je ei. En ik zit nu op dag 11 na mijn ei.. Ik ga proberen hoop te houden, het liefst zou ik nu gelijk een test doen maar das waarschijnlijk toch nog te vroeg. Ik ben het afwachten zo zat, bah!
hey dames, ben hier ook nog es, amai das hier een druk forum flappie: super dikke proficiat hoor! hoe weten jullie op welke dag jullie je ei hebben gehad? ik voel daar echt totaal niets van hoor ofzo