Ik persoonlijk zou het gewoon zo doen: Dag lieve opa en oma, Jullie kunnen mij niet horen En ook nog niet zien Maar ik word in februari 2011 geboren Willen jullie mij dan voorlezen misschien? Zou het dus doen zonder het liefs gedoe Maar erg he? Dat niet weten wat je wil en dat zenuwachtige haha! Nou ik heb het er gelukkig op zitten. Over nieuwe werk valt niet veel te vertellen, is gewoon in een winkel, de verkoop dus. Maar komt mij zo aanwaaien, dus vind het wel prima. Sowieso met een kleine op komt, kan later als nog verder zien @Wendy, en hoe was je uitslag? Oh men, ik was beroerd vanmiddag en had buikpijn Niet normaal.. Nu is het grotendeels weer over, op de buikpijn na.
Enorm balen meid.. en nu? Wachten tot je NOD? Klopt dat FF zegt dat je woensdag mag testen.. tenminste met een LF van 14 dagen, dan is dinsdag je NOD en mag je woensdag testen! Ik wil je niet ontmoedigen maar je temp is eigenlijk net zo hoog als normaal op DPO11.. maar ik hoop natuurlijk dat je gewoon te vroeg was met testen en volgende week wel positief test!
@all, ik heb weinig hoop meer voor deze ronde, temp was lager en ook al bruin gespot. Ik ben benieuwd want meestal zet het bij mij dan wel dezelfde dag door.. @Lavendel, leuk hoor, dat gedichtje!
ja ikke. Had de vorige ronde en cyclus van 50 nu met etos een cyclus van 34 dagen en zwanger!! goede ervaring dus
truus ik heb er helemaal overheen gelezen! gefeliciteerd met je proefdraaien... succes! Wat ga je doen? jessie dat zou wel vroeg zijn he? Maar goed, bruin is geen rood dus er is nog hoop... Kom op meiden, ik strooi hier nog een berg hcg tegen aan!
en nog zwanger ook... Ik heb helaas niet zo een goed ervaring met die etos pillen. Ik kreeg pats boem een cyclus van 79 dagen... maar ja ik heb pcos...
Debby: ik had eergisteren ook de hele dag zere buik, bij mij zat het links. Heb ook nogal last van niet naar de wc kunnen Het zijn bij mij echt mijn darmen volgens mij. Voelt niet als mijn bm in iedergeval. Voel mijn banden al wel, van die steken in mijn liezen.
@ Jessie : balen meid, hoop voor je dat het niet doorzet! Nee ik weet dat mn temp zelfde hoogte is als vorige cyclus, hij hoeft ook niet hoger te worden.. als hij maar niet lager wordt Maar ik begrijp wat je bedoelt hoor.. Ik heb nu ook echt geen testdrang meer, heb zoiets.. wacht wel op mn ongi! @ Lavendel: Hoe afgezaagd miss ook, ik vind het echt onwijs leuk!! En ik zou het ook zonder 'liefs' doen! Ik ben onwijs benieuwd naar hun reactie! @ Deb: Buikpijn is toch normaal als je zw bent of niet? Lijkt me niets om zorgen te maken hoor..
ok gelukkig ben ik niet de enige (klinkt rot ik weet het)... vriendin van mij heeft een bbz gehad en die had ook flink pijn in haar eierstokken. Ik heb nog helemaal geen andere symptomen maar ja als je zoiets van dichtbij meemaakt ben je er denk ik meer op gefocused ofzo. Juffie merk jij ook dat je nu bij de 2e onzekerder bent? Ik ben veel banger dat het mis gaat ofzo. Het lijkt zo een wonder 1 fantastisch kind. Dat kan toch geen 2 keer goed gaan... stom ik weet het...
debby: ben ook onzeker hoor. heb natuurlijk de vorige keer ook nog eens een mk gehad. Maar aan de andere kant ben ik nu heel positief. dat was ik met de mk niet. Toen was ik eigenlijk vanaf dag 1 onzeker. Maar zal heel blij zijn als het 12 juli is en ik een echo gehad heb.
ja dat is... hier geen miskraam gehad maar toch onzeker. Het is onverwacht ook zo snel gegaan. Ik ging ervan uit dat het wel even zou duren met de clomid en dan pats boem in een keer zwanger. Geweldig! Maar ik moet toch nog wel even wennen. (Dat had ik met mijn dochter heel erg, toen was de eerste ronde raak en daar schrok ik van, nu niet hoor, nu ben ik heel blij). Ik heb ook wel een goed gevoel hoor... al hou ik de optie voor een tweeling ook nog even open. Ook raar... de hele tijd kijk je uit naar je ei... dan is ie geweest zit je te stressen op het wachtbankje en dan heb je een posi test en tel je af naar de echo... pfff het leven bestaat uit wachten... voor mij is 8 juli de dag... nog 20 dagen...
@ Truus, had je boek bij bol besteld? Ik had het vanmiddag binnen. @ Deb, valt mij toch tegen dat je niet zelf taart gaat maken! Maak je geen zorgen om die buikpijn, heb tot vorig weekend ook heel erg gehad. Nu minder. Hoor het van veel zwangeren dat ze daar last van hebben. @ gedichtje, als jullie het al leuk vinden moeten mijn ouders het helemaal leuk vinden! Ik doe het zo: Dag lieve opa en oma, Jullie kunnen mij niet horen, en ook nog niet zien. Maar ik word in februari 2011 geboren. Willen jullie mij dan voorlezen misschien? Nu cadeau inpakken, en uurtje rijden. Duim voor ons dat mijn ouders helemaal alleen thuis zijn en dat mijn lieve broertjes weg zijn en dat er ook geen onverwachts bezoek binnenkomt... meiden, fijne avond en tot vanavond of morgen!
Ja, misschien ei dan toch vroeger geweest? Ik wacht gewoon af.. Aangezien we HCG niet met heel veel hoeven te delen hier.. neem ik toch wat mee, misschien helpt het nog en anders alvast voor de volgende ronde
Hier is mijn temp verder naar beneden en ik heb inmiddels wat bloed gespot.. was niet veel (klein sliertje... sorry voor de omschijven).. dus ik zal van het weekend wel ongi worden. Eindelijk weer een normale maand....