Nog meer meiden hier met een lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nou ik ga mijn dochter aankleden en de taart ophalen.
    Ik kom vanavond nog wel even spieken.

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oh haha, had hem niet gezien.

Nou ben benieuwd of dat gaat kloppen met mijn echo 15-7 :p

3. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ja die heeft debby voor mij geplaatst...lukte mij niet, ben niet zo handig met computer maar wel met echo's maken

4. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Deb, tja dat zou kunnen ,maar als je er zo laat achter komt lijkt mij niets!

denk dat het ik nu naar dorp ga

gefeliciteerd met oranje

ennuh deb afblijven van die taart he...je mag morgen pas

trouwens hoe het gaat met het niet roken?!

5. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Wauw.. ik dacht laat ik eens kijken bij dit topic om te kijken hoe het met een aantal meiden gaat. En tot mijn grote verassing zie ik een aantal zwangere :D Wat onwijs leuk voor jullie. Van harte gefeliciteerd het is jullie allemaal zo onwijs gegunt. Geniet ervan

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wow wat een geklets hier zeg. en dat tijdens het voetbal;)

Lavendel: wat een fijne reacties van je ouders zeg, heerlijk! Ben nog niet aan de rapporten begonnen. Eerst nog een heleboel handelingsplannen afronden. Die moeten eigenlijk maandag af zijn dan heb ik 10 minuten gesprekken en dan kunnen ze getekend worden door de ouders. van de week begin ik wel met de rapporten denk ik.

Truus: balen zeg dat je boek er nog niet is:(

@ Vitaminen: heb nog de etos zwanger worden. Die kunnen tot 3 mnd dus maak die eerst maar op.

Zo dat was het even. kom vanavond wel weer.

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63

Bedankt!

8. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Juffie, ja leuk he van mijn ouders. Hoop dat ze nog ff hun mond dicht kunnen houden!
    nou succes met je werk. Je weet toch wel dat je ook weekend hebt he?! ;) Wanneer krijg jij trouwens vakantie?

@ All, ben net terug van dorp, en heb bij kv potje vitaal zwanger gekocht. Wel een joekels van een pillen...heb liever die kleine van foliumzuur, maargoed tis voort goede doel he.

manlief staat nu in de keuken te koken, heel lief, maar om eerlijk te zijn heb echt geen zin in eten.
    Zit overigens nu wel aan de drop....zag wat liggen in de aanbieding bij kruidvat:) maarruh volgens mij is drop niet zo goed toch?
    Ik ben normaal niet zo'n snoeperd, maar tis nu wel bar en boos. Gister bij mijn ouders ook chips zitten kanen zeg....verschrikkelijk:)
    kan alleen maar aan lekkere dingen denken

9. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Zelfs al weer uit.. we waren ff wat winkelen en daarna de wedstrijd bij vrienden kijken. Was gezellig, alleen kijkt het wat onrustig met een jongetje van 3.5 en twee meiden van anderhalf en bijna anderhalf.. ;)

10. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik heb trouwens bij de Kruidvat "vitaal zwanger" en tarwekiemolie" gescoord.. ik doe Truus gewoon na ;) Nam jij er trouwens ook echt 3 per dag van de tarwekiemolie?

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha ik hoop dat het helpt!! Ik nam als ik het niet vergat inderdaad 3 op een dag. Anders sowieso 2.

@Lavendel, zijn inderdaad vreselijk grote pillen. En het ergste komt nog, ze stinken vreselijk :p

@Manda, dank je wel! :)

Oh ik moet koken, maar kan me er echt niet toe zetten.. Heb ook echt geen honger, bah..

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oh nog 1 ding trouwens, ik dronk er ook 2 mokken groene thee bij op een dag, dus als je dat nog niet deed moet je dat ook even gaan doen ;)

13. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Oh maar daar kom ik sowieso wel aan.. een echte theeleut! :D

14. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Okee! Dan moet het goed gaan komen deze ronde met jou :p

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Jah, Mamatien en ik gewoon op roze volgende maand.. of Mamatien deze maand nog natuurlijk, sorry! En dan hup naar de zwanger-clubs.. of vergeet ik nu iemand?

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nou meiden heb de taart opgehaald, geef jullie even een preview, ik vind hem zelf erg mooi geworden!

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jessie: moet helemaal goedkomen dan nu!

lavendel: moet nog 3 weken werken. 12 juli is mijn eerste vakantie dag en mijn echo (nog belangrijker;))

Debby: wow wat een taart zeg!! Mooi!

18. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Van ons 'vaste' clubje heb je volgens mij iedereen gehad, er zijn ook wel eens meiden die hier af en toe komen aanwaaien.

Zou erg gaaf zijn, als we dan met z'n alle over konden naar de zwanger-club!

@Deb, wauw!! Hij is echt super gaaf! :D

19. mamatien

mamatien Niet meer actief

Wat een geklets hier joh!
    Ik hoop dat ik duidelijk schrijf, heb lekker aantal rosebier op hihi!

paar minuten na de wedstrijd is een jongen van mijn leeftijd overleden hier in t dorp... Hele wedstrijd gelijk naar de klote.. :(
    (hij was ziek)
    Echt nog niet te bevatten.....

Ik ga er gelijk weer vandoor.. Ga ff uiteten in de stad!

Ennuh Jessie: Ik ga gewoon mee naar de volgende ronde hoor! Dat voel ik helaas.. ook al zijn de rode duivels er nog niet..

20. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Mamatien, brr, wat een naar nieuws, kende je hem goed? Gecondoleerd.

Deel Deze Pagina