Hi Meiden... wat is er weer veel gekletst!! Ik ben vanmorgen ongi geworden.. mijn gevoel had het goed!! Temp was nog wel steeds 36.6 vanmorgen, dus het zal de komende dagen wel gaan zakken. Ik heb een nette maand gehad.. zaterdag dus inderdaad eisprong gehad, wat ikzelf al dacht en netjes 14dagen daarna ongesteld.. Netjes volgens het boekje.. nou hopen dat het zo blijft. Vanmorgen wel een beetje teleurgesteld, maar nu ben ik er eigenlijk wel blij om (klinkt misschien raar, maar het loopt ook even niet zo lekker tussen ons momenteel)... Fijn weekend meiden!!
lientjelove: fijn duidelijkheid! En inderdaad een keurig cyclus. hoop dat het snel ook beter gaat tussen jou en je vriend. Of in iedergeval dat er duidelijkheid komt en rust! dikke knuffel!
@Lientje, inderdaad mooi volgens het boekje, mooi cyclus! Verder blijft je situatie lastig.. Weet niet zo goed wat ik er op moet zeggen.
@ Truus, waarom zeg je dat nu pas? Ik kan echt niet tegen pillen die stinken. @ Deb, wat een gave taart zeg!! @ Juffie, en dan hebben we tegelijk vakantie. Ik heb deze week alleen nog kamp van 7/8 erbij. @ Mamatien, wat vreselijk nieuws zeg. Sterkte! @ Lientje, je hebt nu wel duidelijkheid meid. Dat is fijn. Hoop dat het ook voor jou goed gaat komen, sterkte!!
lavendel: bij ons gaat groep 8 ook deze week op kamp. Zal wel vermoeiend voor je zijn nu Hoeveel dagen(en nachten) zijn jullie weg?
oh had nog een vraagje over mvm. Heb maandag gebeld en ze zouden contact met me opnemen maar is ngo neit gebeurd. Hoe lang duurde dat bij jullie??
bij mij ging het via de VK, ik had vrijdags gebeld en maandagavond werd ik door MvM gebeld en die woensdag kwam ze langs
Ik had maandag dat contactformulier op de website ingevuld en er gisteren ook nog steeds niks van gehoord. Gisteren zelf weer gebeld en toen werd ik s' avonds terug gebeld door die vrouw uit mijn regio. Woensdag ochtend komt ze langs. @Lavendel, gewoon je neus dicht knijpen
klein beetje zie ik erook wel tegenop, vooral omdat ik mij de laatste week echt moe voel, na het werken kom ik thuis en ben ik echt moe. Het zijn maar 2 nachten en 3 dagen, maargoed, je hebt toch enthousiast niet vermoeiende kinderen . En naast moeheid heb ik ook andere klachten, merk daardoor dat ik weinig energie heb. En moet ook nog alles verbloemen voor collega's. Hoop dat ik het 's ochtends ook allemaal goed gaat
zal mvm maandag dan nog wel even bellen. lavendel: pff ja lastig hoor! kan me voorstellen dat je er tegen op ziet, zou ik ook doen. Maar als het echt niet gaat zou ik toch overwegen het tegen 1 collega ofzo te vertellen. Dan kan die je misschien wat helpen/ ontzien. het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij helemaal kapot thuis komt na 3 dagen kamp.
@ Juffie, tja daar zeg je wat. Zou jij dat doen dan? Ik ga proberen mij heel groot te houden En misschien valt het wel mee...i hope so Gelukkig hoef ik 's avonds niet te koken, want we hebben voor 2 avonden wat geregeld. Dat scheelt, want in de keuken staan met luchtjes is soms te veel nu gevraagd. Welterusten alvast, ik ga denk ik ook zo
Hoi meiden, Thnx voor jullie lieve reacties! ik kende de jongen niet goed ,maar vrienden van mij wel. Maar tis gewoon zo onwerkelijk.. 24 jaar.. Leven is soms echt oneerlijk!! @ Lavendel: Jeetje ik snap dat je tegen dat kamp op ziet! Je collega's weten het zeker ook niet dat je zw bent? @ Lientjelove: fijn dat je nu duidelijkheid hebt.. Wel naar dat je relatie nu even niet goed loopt Ik hoop voor je dat jullie er samen uitkomen! Goed van julliie zeg, dat jullie alle mvm doen!!!
@ Mamatien.. wat een naar nieuws van die jongen, sterkte ermee!! Ondanks dat je hem misschien niet zo goed kent.. als zulke dingen dichtbij komen schrik je je altijd rot (althans ikkke dan).. Bij ons is een paar maanden geleden een 19jarige meisje doodgereden en zij was een stagiaire bij ons op het werk.. Ik ben er echt weken van slag van geweest(krijg ik de rillingen van).. dan is je leven nog maar net begonnen!! En al ongesteld geworden?? Hopelijk heb je snel duidelijk en kun je verder met een volgende maand.. of is er nog hoop?? En bedankt voor je reactie... @ Truus, die zwangerschapshormoontje doen lekker hun best zo te zien.. Vervelend hoor, maar ja het is voor het goede doel, toch?? Ik heb hier vanmorgen ook even zitten snikken boven de wc, toen ik bloed zag.. stomme hormonen, daar word ik vaak zo emotioneel van... @ de rest... hmmm ik ben het al weer vergeten, sorry!!
goedemorgen, nathan laat ons al 2 ochtenden uitslapen tot een uur of 8 heerlijk hoor. dat heb ik echt nodig. wel een paar keer eruit geweest om te plassen.. was vanmorgen voor het ontbijt ook flink misselijk dus daar was ik ook wel blij mee lavendel: ik zou het wel overwegen als het niet goed gaat ja. uit ervaring weet ik dat collega's waarmee je veel werkt het ook wel doorhebben. ik heb met 1 collega een wat betere band en die merkte het ook direct toen ik zwanger was (beide keren). fijne dag allemaal!