Pff ja heb het ook gelezen.. Vind het ook echt achterlijk eerlijk gezegd. Dacht ook, hier ga ik maar niet op reageren @Lavendel, boek is niet meer binnen gekomen helaas.. Echt balen, maar ja niks aan te doen. Hij krijgt het van de week wel en dan leg ik wel uit dat het eigenlijk voor vaderdag bedoelt was maar dat het dus te laat binnen is gekomen. Wat leuk dat je man het een leuk boek vind! Erg geslaagd idee dus Wanneer gaan je je schoonouders trouwens vertellen dat je zwanger bent, wacht je daarmee tot na de echo?
ja hoor. Vanavond wel op tijd naar bed want ben erg moe. Tot eind van de middag de hele tijd wat misselijk geweest. Ben wel blij met de klachten die ik heb want zonder klachten word ik alleen maar onzeker.
@ Juffie, nou lekker op tijd naar bed gaan. Doe ik ook, zit zelfs nu al in mijn pyjama Dus jij hebt het ook dat je onzeker wordt. Nou dat heb ik dus vandaag. Heb gewoon geen last van misselijkheid, geen maagzuur, geen buikpijn enz. Alleen wat moe. Verder niets...en ik word er wel onrustig van. @ Truus, ja boekje vind hij leuk, hij las de eerste zinnen en hij zei 'o dit is echt iets voor mij'. Denk dat jouw vent het ook leuk gaat vinden! Schoonouders komen eind deze week terug van vakantie. Zij krijgen het te horen als we de echo hebben gehad. Schoonouders kennende zullen ze de 30e wel langskomen omdat het onze trouwdag is, en dan kunnen we het ze mooi vertellen
Oh ja dat is ook zo, je schoonouders waren op vakantie.. Kan je ze inderdaad mooi de echo straks in de houden duwen en vertellen dat jullie zwanger zijn
heb jij ook al zo'n last van vergeetachtigheid maar inderdaad die horen het wat later dan mijn ouders, maar goed voor schoonouders is het al de 6e
Uhm vent is er niet dus die heeft er niks aan. Maar alle mensen die voorbij lopen zien mij dan wel, dat vind ik dan weer niet zo'n leuk idee.. Hou liever mijn kleren gewoon aan
haha ben echt een enorme koukleum dus slaap bijna altijd in pyjama Niet echt spannend maar ja De laatste tijd trouwens wel warmer 's nachts dus dan gaat hij in bed weer uit
heb je geen gordijnen...maar slaap je echt in je nakie? niet dat ik het raar vind hoor, maar op de een of andere manier kan ik dat niet. moet wat aanhebben
Ja ik slaap echt in mijn blote kont.. Ik vind een pyjama maar niks, dat draait zo en zit elke keer vervelend.