als het echt koud is trek ik ook sokken aan ja! Dat scheelt echt enorm. We gaan in de zomervakantie kamperen en dan is het ook altijd zo koud. Lig ik ook altijd met sokken in een slaapzak en dan ook nog een extra slaapzak over me heen.
Oh ja jij ook! We lopen tot nu toe nog precies gelijk 12 Juli had jij je echo toch? 3 dagen voor mij aan. Van mij mogen die weken ook voorbij vliegen hoor!
@ Truus, ja vandaag 7 weken. Gaat echt snel. Maar bij jou ook! Nog 9 dagen dan echo...zal echt gerustgesteld zijn als die goed is. Vind het nog wel beetje spannend. @ Juffie, dacht ff dat je al naar bed was. Fijn trouwens dat je mij niet uitlacht Ach niemand komt in je slaapkamer kijken dus wat maakt het uit hoe je/jullie er bij liggen. kijk Truus wordt nu gewoon eerlijk...zij trekt gewoon kleren aan in bed
Nou ja, kleren.. Ik heb geen pyjama, dus meestal word het dan zo iets als een trainingsbroek met een trui of een huispak. Maar dat is echt in uitzonderlijke gevallen, komt misschien 2 keer per jaar voor.
@ Truus...jaja... maarruh weet je waar ik ook last van heb, van puisten . Lijkt wel of ik in de puberteit zit. :x
ga toch niet naar bed zonder afscheid te nemen.. maar ga wel nu. Mijn man zet nu chips neer en een colatje dus ga nog wat snaaien en dan naar bed. tot morgen!
Okee ik lieg. Ik lig altijd in een skipak met oorwarmers op in bed Maar puisten, tja hier ook last van. Vooral op mijn boven rug.. Maar het lijkt wat minder nu te worden, dus hoop dat de hormoontjes een gunstig effect hebben op mijn huid!
voorhoofd beetje, af en toe 1 of 2....verder in mijn nek en op mijn rug, ook bovenin...vandaag voel ik er zelfs 2 onderin :x
Nek heb ik af en toe ook 1tje staan. Gezicht valt gelukkig mee. Maar die rug, oh ik durf echt geen shirtjes meer aan die niet tot mijn nek gesloten zijn, schaam mij er echt voor.. En dat is allemaal sinds ik gestopt ben met de pil. En bij jou, wanneer kreeg jij er last van?
Oh nou hier echt heel de dag. Vooral de zijkanten en onderkant. Nou ja het hoort er bij en denk dat ik dit een van de 'fijnste' kwaaltjes vind. Heb dit liever dan misselijkheid enzo.. Wel al 3 dagen last van maagzuur, bah.
@ Truus, nou die indruk van stoppen met de pil dat klopt. Maar ook juist nu ik zwanger ben steekt het weer de kop op! Vervelend dat je hele dag last hebt van je boops...misschien toch een 2ling?! Maagzuur is ook irri, heb af en toe ff maar meer niet. He bah, ik merk dat jij veel meer kwaaltjes heb...ga ik meteen twijfelen
Nou misschien dat het bij mij dan ook nog de kop op gaat steken, jij ben immers al verder dan ik.. Maarre, verder heb ik niet echt ergens last van hoor. Buikpijn heb ik bijna niet meer en misselijk ook niet meer. Donderdag voor het laatst gehad. Dus ga je geen zorgen maken want het zegt helemaal niks, de aantal kwaaltjes die je hebt!
weet ik...maar zal toch blij zijn als volg week blijkt dat echo goed is! ik denk trouwens dat ik ook naar bed ga, ben moe, en heb wel zin in slaap